Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen aamulla r-testin enkä saa unta, auttakaa!

Vierailija
03.04.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun paketissa sanotaan että jos tekee ennen kuin alkaisi niin pitää aamu pis pis tikkuun sujauttaa. Ja mulla olis pe tai la odotettavissa mutta kun mä toivoisin niin kovasti plussaa että en malttais olla kokeilematta... Jos teen sen nyt niin se on ainakin nega.

Onko kokemuksia tai pettymyksiä muilla?

ap

Vierailija
2/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on tarpeeksi vahvaa antamaan tuloksen. Siis riittää, jos olet vaikka 5-6 tuntia käymättä vessassa. Voit herätä vaikka klo 5 testaamaan, jos et halua ihan aamuun asti odottaa.

Itse olen kahdesti testannut 11 pv hedelmöittymisen jälkeen eli 3 päivää ennen oikeaa testipäivää ja saanut luotettavat tulokset. (Niin, siis meillä ivf, joten olen tiennyt päivät sen takia tarkkaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä odotus on niin sietämätöntä ja yksi päivä tai yö tuntuu niin pitkältä. Olen aikaisemminkin tehnyt pari päivää etuajassa ja kun nega on ollut niin onhan nekin negat sitten alkanutkin niiden parin päivän aikana...

Toivoa siis voi olla saada aamulla jotain tosi toivottua.

ap

Vierailija
4/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on plussaa voi olla iloisen optimistinen, jos on negaa, se ei välttämättä vielä ole lopullinen tuomio -ja toisaalta se vähän jo valmistelee pettymykseen, jos se pitää oikeana testipäivänä paikkansa.

Vierailija
5/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on plussaa voi olla iloisen optimistinen, jos on negaa, se ei välttämättä vielä ole lopullinen tuomio -ja toisaalta se vähän jo valmistelee pettymykseen, jos se pitää oikeana testipäivänä paikkansa.

Vierailija
6/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina on toivoa, että tulisi se oikea vastaus :) Onnea testiin sinulle! Toivotaan plussaa :)))

t. 10

Vierailija
7/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko tällaiset ajatukset sinusta jotenkin oudoilta? Et ole varmaan ollut lapsettomuushoidoissa etkä tiedä millaista se toiveiden ja pettymysten vuoristorata on. Silloin aikuinen ihminenkin alkaa ajatella " lapsellisesti" ja suojella itseään ja omia tunteitaan vähän naiivillakin tavalla... Tuu ite kokeilemaan :D

Olen 31v. Takana 3 vuotta lapsettomuutta.

t. 12

Vierailija
8/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole lapsettomuudesta kärsinyt enkä koskaan raskaustestiä tehnyt, mutta voin hyvin kuvitella että juuri noinhan se menee!

Vierailija
9/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tosi hyvin mitä tarkoitit etuajassa tekemisen positiivisuudella.

Itse olen varmaan just tuon vuoksi tykännyt tehdä etukäteen kun on kokemusta myös siitä että ne vaan on myöhässä.

Alkuvuodesta oli 5 pv vaan myöhässä. Myöhässä! Ja 5 päivää, mikä aika! Se oli hirvee isku kun oli jo ehtinyt ajatella ties mitä ja kun negaa näytti ja nekin alkoi heti sen jälkeen. Jännityksestä tai ties mistä myöhässä mutta päätin että jos vielä näitä testailen (ja koko ajan kuintenkin testailen) niin teen sen ajoissa ennen kuin olen maalaillut pilvilinnoja.

ap 32v

Vierailija
10/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveesi toteutui. Itse en iloitse. Tein testin 7.00 aamulla ja negaa näytti. Taas niin pa--a fiilis että ei jaksa eikä huvita. Eikä kiinnosta.

9:lle tiedoksi että en halua enää koskaan tätä ketjua missään foorumissa aloittaa. Apua saan kyllä läheisiltäni.

Ihanaa että on myös empaattisia ymmärtäväisiä sieluja joku täälläkin, lämmin kiitos sinulle joka annoit positiivista toivoa positiivisesta:)

Kevättä rintaan kaikille jotka tämän luki,

ap

Vierailija
11/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja, että kuitenkin olet raskaana tai ainakin raskaudut pian!

Hyvää kevättä.