Tivi: Elisa ryöstää asiakkaansa härskisti. Pakkokorotukset suututtavat koko Suomen!
Elisa on päättänyt ryöstää suomalaiset täysin härskisti! Yritys pakottaa nyt jokaisen liittymänsä käyttäjän maksamaan ominaisuuksista, joita juuri kukaan ei edes pyytänyt tai tarvitse. Tämä on silkkaa mafian toimintaa. Elisa uhkaa asiakkaitaan digitaalisilla vaaroilla ja lypsää sitten rahaa tarjoamalla väkisin omaa suojeluaan. Monet asiakkaat ovat raivostuneina uhanneet lopettaa liittymänsä heti, ja somessa Elisa on saanut täyslaidallisen vihaisia kommentteja.
On aivan uskomatonta, että Suomessa saa tällä tavalla huijata asiakkaita. Elisa käyttää hyväkseen pelkoa huijauksista, jotta voi itse huijata rahat taskuunsa. Suomalaisilta viedään nyt rahat täysin väkisin, ja vieläpä määräaikaisilla sopimuksilla, joiden piti olla hintatakuu! Herätkää ihmiset! Tämä ei ole pelkkä hinnankorotus, vaan törkeä ryöstö, jolla Elisa nauraa matkalla pankkiin.
Kuinka kauan suomalaiset suostuvat olemaan Elisan lypsylehmiä?
https://www.tivi.fi/uutiset/a/851cb1c2-33df-42ac-b1a1-6f11f11b2e6d?ref=…
Kommentit (26)
Elisa nyt on ollut boikotissa jo 15v. Eihän ne muuta tee kuin kuseta asiakkaita.
Vaihda Moi liittymään, ja älä ota stressiä :)
ps. Niistä typeristä mainoksista ei kannata välittää. Liittymät pelaa hyvin ja asiakaspalvelusta saa ihmisenkin phuhelimella kiinni varsin nopeasti kun on tarvetta eikä bottien kanssa jaksa pelleillä. Minulla on ollut 2017 lähtien ja on ehdottomasti parhaat liittymät Suomessa, ei välttämättä enää ihan halvimmat, mutta muuten parhaat kyllä.
Ööö ei kukaan voi sulle väkisin mitään myydä. Eivät saa pennin jeniä, jos et itse suostu siihen.
ei kiinnosta tivi kun luen asiat mikrobitistä- näin on jämpti
Mä tykkäsin kun tuli noi muutokset. Pari euroo ei mun taloutta kaada.
Vierailija kirjoitti:
Ööö ei kukaan voi sulle väkisin mitään myydä. Eivät saa pennin jeniä, jos et itse suostu siihen.
Ööö. Kyllä ne feissarit valehtelee mitä sattuu jotta saadaan nimi viivan alle.
Noh, kerranhan tuo vain toimii. Sen jälkeen elisa on boikotissa lopun elämää.
Myin Elisan osakkeet pois keväällä. Uuden toimitusjohtajan kädenjälki yhtiössä ei todellakaan vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tungettiin väkisin 24kk määräaikainen liittymä kysymättä minulta lainkaan. Raivostuttaa suunnattomasti!
No toi nyt on ihan mahdotonta, koska sun pitää allekirjoittaa se sopimus jotta se on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Myin Elisan osakkeet pois keväällä. Uuden toimitusjohtajan kädenjälki yhtiössä ei todellakaan vakuuta.
Elisa nyt on mennyt väärään suuntaan jo noista elisa viihde boksin ajoista. Eli 20v jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tungettiin väkisin 24kk määräaikainen liittymä kysymättä minulta lainkaan. Raivostuttaa suunnattomasti!
No toi nyt on ihan mahdotonta, koska sun pitää allekirjoittaa se sopimus jotta se on voimassa.
Et sitten ole kuullut siitä, että operaattorit päivittääliittymiä ja ilmoittaa, että vanha poistuu sinä ja sinä päivänä. Liittymä vaihtuu uuteen väkisin halusit tai et. Ainoa keino on vaihtaa operaattoria jos et halua sitä uutta liittymää.
Mitään allekirjoituksia ei noissa päivityksissä vaadita, ne vaan tekee sen kun niillä on siinä aiemmassa sopimuksessa varattu yksipuolinen oikeus tehdä niin ja olet sen itse sitä liittymää alun perin allekirjoituksella vahvistamalla sen ehdon hyväksynyt. Jos vielä et ole nykyisen liittymäsi ehtoja lukenut, niin ehkä kannattaisi ettei tule nämä asiat yllätyksenä ja tiedät miten asia on etkä vain kuvittele tai luule tietäväsi.
Mitä ryöstää? Sehän on bisnestä. Ihan normaalia. Yritys saa hinnoitella palvelunsa miten haluaa.
Jos Temusta saisi 10 sentillä nettiyhteyden yms. kaikki ulisi kuinka se on myrkyllinen, radioaktiivinen, vääristää markkinoita sun muuta paskaa ja vaatisi kovasti suojelemaan ylihintoja kiskovia yrityksiä.
Nautiskelkaa nyt vaan siitä kapitalismista kun sitä niin palvotte!
Vierailija kirjoitti:
Täh? Itsellä on ollut iät ja ajat elisalta puhelinliittymä ja nettilittymä. Puhelinliittymään kuului aikanaan myös mobiilivarmenne ja nettiliittymään sähköposti. Sitten molemmat erotettiin peruspalvelusta ja hinta ei tietenkään laskenut vaan nousi. Ja nopeutta nostellaan vähän väliä pyytämättä ja samalla hintaa. Viimeksi kun elisa kertoi että adsl-liittymä lopetetaan ja pakko siirtyä 5g niin lopulta vaihdoin firmaa. Sähköpostista joudun vielä maksamaan kun sen vaihdossa olisi iso vaiva kun tää on ollut käytössä yli 20 vuotta joka paikassa.
Vanhana asiakkaana noilla saa maksaa suunnilleen tuplat siitä mitä uusi asiakas saa samasta maksaa. Joten hieno firma asiakasuskollisuuden kannalta /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa nyt on mennyt väärään suuntaan jo noista elisa viihde boksin ajoista. Eli 20v jo.
Yhteen aikaan noilla oli todella agressiiviset provikkamyyjä (alihankkijat?) jotka tuputti jo asiakkaana olevillekin jatkuvasti lisää palvelua ja soittoja tuli pahimmillaan kuukauden välein. Nykyään on hiljentynyt tuo onneksi.
Piti oikein katsoa laskuerittely, kun on automaattiveloituksella. Näköjään sisältää jonkin liittymäturvan ja hinta noussut pari euroa.
Mitä vtua se liittymäturva edes tekee? Onko vain keksitty hieno lisänimi ja mikään ei ole oikeasti muuttunut? Paitsi tietenkin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ryöstää? Sehän on bisnestä. Ihan normaalia. Yritys saa hinnoitella palvelunsa miten haluaa.
Jos Temusta saisi 10 sentillä nettiyhteyden yms. kaikki ulisi kuinka se on myrkyllinen, radioaktiivinen, vääristää markkinoita sun muuta paskaa ja vaatisi kovasti suojelemaan ylihintoja kiskovia yrityksiä.
Nautiskelkaa nyt vaan siitä kapitalismista kun sitä niin palvotte!
Jaa-a, jos on tehnyt 12 tai 24kk sopimuksen ja operaattori päättää kuitenkin nostaa hintaa, niin noinko sen pitäisi mennä? Eikös se hinta pitäisi olla sama se 12 tai 24kk? Määräaika sitoo siis vain asiakasta, ei operaattoria.
Vaihtamalla operaattoria ne Elisan ongelmat loppui. Niin minäkin tein. Ihmisten kannattaa pysyä kaukana kaikista määräaikaisista liittymä sopimuksista ja olla valmiita tekemään nopeat vaihdot tarpeen vaatiessa. Silloin hinnat ja sopimukset pysyy myös kurissa koska on helppo kertoa jaloillaan ne asiakkaan mielipiteet. Sama koskee kaikkia määräaikaisia sopimuksia, niin alalta kuin alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Kyllä ne feissarit valehtelee mitä sattuu jotta saadaan nimi viivan alle.
Noh, kerranhan tuo vain toimii. Sen jälkeen elisa on boikotissa lopun elämää.
Valehtelu ei ole sama asia kuin pakko myynti. Ymmärrätkö eron? Pakkomyynti on sitä että sulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin ostaa.
No eihän se ole kuin vaihtaa sitä sopimusta? Ja kaikista parasta: ei edes tarvitse vaihtaa, kun Elisa tarjoaa sulle paremman sopparin kun saavat tiedon, että olet lähdössä.
Eihän sinne elisan asiakaspalveluun saa edes laitettua sähköpostia, tai soitettua! Hitto kun härskiä toimintaa.