Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia olikaan seppälän puvuista?

02.04.2008 |

Ostin seppälästa tänään tulevalle eskarille semmoisen ölliäistakin ja siihen mustat housut. Takit oli alessa kaikki 20e ja housuista sain -30% kun liityin clubiin eli edullinen setti oli 33e ja risat.

Muistelin että täällä aiemmin oli puhetta näistä mutta en löytänyt sitä ketjua mistään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat Seppälän kamat. Hinta-laatu kohdallaan. Eivät ole mitään vettä pitäviä tietenkään, mutta eivät mitään sieniäkään.

Sen space invaders takinko ostit? Meillä pojan oli pakko saada se. Itse ostin siihen harmaat housut ja mustat housut, tummansinisetkin kävis. Ai niin, mutta meillä siis se isompien takki. Mahtuiko teille vielä se pienempien malli?

Vierailija
2/11 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isojen puolelle piti mennä kun poika on niin pitkäselkäinen/kätinen.

Tykästyi meilläkin poika heti kun näki takin ja innolla sovitti. sovitti myös sitä pienempien puolen takkia 128 muuta ne hihat...

Olin jo hankkinut kahdet housut kevääksi kokoa 122 t.siniset js mustat niin käy nekin takkiin. Ne seppälän housut on varmaan syksyksi kun pienin oli 128.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuntuu olevan poikien mieleen tuo takki. Mä ostin siihen sarjaan kuuluvan piponkin. Hoksasitkos, että semmoisiakin oli?

Housuja ei silloin ollut kun mä ostin, mut meillä on harmaat jotkut housut ja Reiman mustat Casualit, niin käy nekin.

Vierailija
4/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien varrella olen kyllä lukenut kun Melba on niitä täällä kehunut päiväkotikäytössä. Viime syksynä ostin ikäänkuin väliaikaiseksi toppapuvuksi seppälän tyttöjen toppahaalarin kun halvalla sai, maksoin noin 20e. ja uskomatonta ; puku olikin niin toimiva puku, että on kestänyt koko talven tytön päiväkotikäytössä.5v. on jo aikamoinen remuaja.Yhtään kulumaa taikka nirhaumaa ei näy missään mikä on ällistyttävää sillä sekä koti että pk-piha on täynnä hiekkaa ja kuraa ja pyllymäkeä on laskettu sekä ilman lunta että jään kanssa. Edes kertaakaan en ole pukua koneeseen heittänyt sillä jotenkin ihmeellisesti kura ja hiekka ei tunnut tarttuvan pukuun. Värinä sellainen vaaleanrukea ja vaalenpinkit hihat, luulisi olevan aivan karseassa kunnossa, mutta ei.Vettäkin pitänyt ihmeen hyvin, sisävaatteet aina kuivat vaikka lahkeet olisi puvussa märät. Yleensä suosin aina talvi-kevät-syyskäyttöön lapsille kosteusuojapukuja-Lenne,Jonathan,Ticket. Seppälä oli mukava harhalaukaus.

Tällä kokemuksella menin sitten oikein vartavasten ihmettelemään kevätpukuja ja ostinkin tytöille ne tyttöjen ulkohousut ihan normaalihinnalla. Tykkäsin siitä housujen mallista. Takki jäi kauppaan.

Toivottavasti toimii yhtä hyvin kuin haalari talvella ja lunta oli sentään vaan kaksi päivää.

Vierailija
5/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bongasin semmoisen mustan aika paksua neulosta olevan mustan pipon missä oli niitä ölliäisiä. Jäi vielä kauppaan kylläkin. Meidän on niin kuumapäinen : )

Mietin täs että pitäisikö lähteä hakemaan tuolle pikkuveikalle se pinten puolen setti niin olisi " samanlaiset mutta erilaiset" asut miehillä.

Vierailija
6/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu se pipo oli. En tiedä tuleeko tuon takin kanssa käytettyä, mutta meillä ekaluokkalainen on täys pipon käyttäjä talvella, niin talvella varmasti ainakin. Kuosi tuntui pojalle hirmu mieluiselta. Pienten puku oli minusta kans kiva ja siihenhän oli kahdet housutkin. Yritin niitä housuja pojalleni vielä sovitella, mutta valitettavasti oli lyhyet vaikka onkin lyhytjalkainen. Oliko isoille pojille niissä mustissa housuissa kans ne avaruusoliokuviot? Isoille ei ollut tosiaan housuja silloin helmikuussa kun mä takin ostin (käytin Stockan alesetelin, niin siitä muistan ;-).

Vierailija
7/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen 2 - osainen puku. Onpa mukava lukea positiivisista kokemuksista! Itse kyllästyneenä tyttöjen " kaistaleisiin " pukuvalikoimiin ihastuin siihen punaiseen kukalliseen takkiin! Koko takki samaa kuosia. Ihanan pirteä ja raikas! meidän 2,5 v tuohu-iitalle kuin tehty :)

Vierailija
8/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välikausipuvut on kaapissa odottamassa molemmille lapsille :).

Eli mä ostin heti vuodenvaihteen jälkeen eskaritytölle alesta Seppälän talvihaalarin vähän niinkuin " varapuvuksi" " 20 eurolla. Ja tyttöhän ihastui siihen niin, ettei ole juuri muuta pukua sen jälkeen pitänytkään. Kovassa käytössä on puku ollut, on laskettu pyllymäkeä, rymytty pk:n pihassa ja kotona, kiipeilty ja vaikka mitä, ja ei tosiaan näy yhtään mitään käytön jälkeä! Olen ällistynyt :-O.

Ja kaiken lisäksi tuo Seppälän talvihaalari pitää kosteuttakin todella yllättävän hyvin! Puku on just se v.ruskea-v.pun-vähän v.vihreätä somisteena.

Tuosta ilahtuneena ostin sitten molemmille lapsille Seppälän 2-osaiset välikausiasut.

Eli kohta 5 v. täyttävälle pojalle on se avaruusoliotakki ja siihen beiget housut, tytölle se punainen lehtikuviotakki ja siihen punaiset housut.

Jos ovat lähestulkoonkaan yhtä hyvät kuin tuo meidän tytön talvihaalari, niin kyllä ovat hintansa veroiset :).

Vierailija
9/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen puolen mustissa housuissa oli takana lahkeissa ne olion mallset heijastimet, ainakin toisessa lahkeessa jollei molemmissa, en jaksa kävllä kaapille tarkastamaan. Reidessa sama teksti kun takin rinnassa.

Ja todella hyvän tuntuista kangasta oli. 16,90 taisi olla hinta.

Vierailija
10/11 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta parista kesätakista jotka olivat muuten ok, mutta kesän käytön jälkeen oli vetoketjut rikki... tosin olivat sitä hiukan ohuempaa kesätakki-materiaalia. Samaten talvihaalarit ovat juuri ja juuri kestäneet yhden talven vilkkaalla pojalla (eli ei jää säästöön nuoremmalle). Ostin kuitenkin nyt kevään " avaruusolio" takin + housut isommalle pojalle, sillä materiaali vaikutti tosiaankin kestävämmältä kuin aikaisemmin. Hinta oli kuitenkin ratkaiseva tällä kertaa ;-)

Vierailija
11/11 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kestänyt takissa sivusauma! Takki ehti olla viikon verran päällä ja saumasta rikki! Sain palautettua. Kyllä harmittaa, poikakin piti takista kovasti.