Onko sinun työpaikallasi pahantuulisia akkoja/ukkoja?
Inhottaa, kun itse olen varsinkin keväisin (oikeastaan aina) onnellinen ja hyväntuulinen. Joillekin kevät ei sovi. Minun työpaikallani on muutamia 40-50-vuotiaita naisia, jotka yrittävät kaikin mahdollisin keinoin pilata muidenkin mielen. Tekisi mieleni vaihtaa työpaikkaa, mutta onko sama ongelma joka paikassa?
Kommentit (5)
Varsinkin yks 150kg painava vanhapiika akka. Niin katkera kaikille, narsisti, ilkeä ynnä muuta. Ja pari 60-vuotiasta äijää, voi herranjumala miten ilkeitä ja katkeria nekin.
Ärsyttää kun yrittää tehdä uutena työntekijänä työnsä hyvin, että lunastaisi paikkansa. Sitten ne kiukkuiset " kokeneet" työntekijät tulevat kateellisiksi ja alkavat puukottamaan selkään. Pari naista yrittää kaikin keinoin löytää heikkoja kohtiani, puhuvat jopa esimiehelleni paskaa ja vähättelevät suorituksiani (mitä heidän ei tarvitsisi tehdä, jos eivät olisi niin pirun kateellisia). Miksi se on niin mahdottoman vaikeaa puhaltaa yhteen hiileen työpaikalla? Yritä ap kestää. Et todellakaan ole ainoa, joka yrittää sietää vastenmielisiä työkavereita.
Onneksi suurin osa työkavereista on mukavia.
Minun mielestäni esimiehet saisivat tehdä jotain näille ilmanpilaajille. He alentavat toistenkin ihmisten työtehoa.
Aamulla kun meni töihin, aisti jo ovella, että jaahas, maailmanloppu taas lähellä jollakin. Kaikki oli perseestä ja hän joutui tekemään kaikki työt yksin, justiinsa. Ja jos joku oli poissa, hän sohi puukon kanssa (kuvainnollisesti) tätä ihmistä ja keksi mitä ihmeempiä tarinoita.
No, palaveri pidettiin kun muilla tuli mitta täyteen tätä, ei sellaista kukaan jaksa. Nainen vaihtoi työpaikkaa (samassa firmassa, eri toimipisteessä) ja nyt on ihana mennä töihin! Ei tarvitse ajatella, että heti aamusta saa korvat täytee *askaa vaan saa tehdä työnsä rauhassa.