Eilen kuntosalilla, tänään lenkillä, huomenna Spinning
Perjantaina lenkki, lauantaina lepo, sunnuntaina lenkki.
Aamupalaksi söin kaksi leipää ja rasvatonta jugurttia.
Välipalaksi ennen lenkkiä yhden nutriletpatukan ja Light-Ediä pullon.
Ruuaksi salaattia, siskonmakkarakeittoa, rieskaa kasvispäällysteillä ja kevytlevitteillä, juomaksi vettä ja light-kolaa, jälkiruuaksi Pirkka-mangosorbettia.
Illalla vielä kaurapuuroa marjoilla ja mangosorbettia, kaakaota...
Arvatkaa miten pitkä oon, mitä painan, minkä ikäinen oon. Arvatkaa myös, minkalainen luonne olen.
Ulkonäöstä muuten: Punaiset hiukset, siniset silmät...
Kommentit (6)
painaa 70 kg ja on 170cm pitkä.
Nyt on laihdutuskuurilla mutta alkuinnostuksen jälkeen lopettaa.
Ei lapsia, sinkku, alle 30 vuotta.
No, onneksi vaan arvauksia ; )
Olen 32-vuotias kahden lapsen työssäkäyvä yksinhuoltaja, jolla hyvä tukiverkko ja kuntosalin lapsiparkki.
Olen 173cm pitkä ja painan 71kg. Yritän tiputtaa 2kg pois. Laihdutin vuonna 2000 17kg ja olen pysynyt siinä painossa siitä asti. (paitsi raskaudet, joiden jälkeen palauduin nopeasti 70 kiloiseksi). Olen pitkäjännitteinen ja liikuntaa harrastanut nyt vuodesta 2000 3-5 kertaa viikossa.
Tykkään tosi paljon makeasta, sen takia en varmaan ole tämän laihempi, vaikka liikun paljon ; ) Mutta olen tyytyväinen itseeni nytkin.
Olen iloinen ihminen, pirteä, tykkään elämästä. Ja olen aika omaperäinen ja persoonallinen tyyppi, punaisista hiuksistani huolimatta : )
Terkuin ap
En tunne tarvetta laihduttaa 20kg. Silloinhan olisin alipainoinen. Painoindeksini on nyt 24. Jos laihdutan 2kg, se on 23. (about)
kaikki naiset värjäävät tukkansa punaiseksi. Et ole kovin hoikka, ehkä BMI on noin 25-27. Rakastat makeeta ja herkkuja, siksi syöt nutriletteja ja sorbettia kunnon ruuan tilalle.
Liiikut paljon, se kertpp, että olet perustyytyväinen iloinen nainen noin 30 kymppinen. Ehkä lapseton, koska sulla on aikaa käydä noin paljon urheilemassa taikka sitten sulla huippuihq mies.