Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tää synnytys alkaa ilman seksiä, en jaksais enää sekstailla

Vierailija
02.04.2008 |

mutta en jaksais enää olla raskaanakaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoten koko kolmen ässän juttu.

mulla on neljä lasta syntyneet kaikki 2-6 päivää menneet yli ja ihan turha yrittää jollakin tietyllä konstilla saada syntymään. Vauva syntyy sitten kun on valmis.

Vierailija
2/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttaneet mullakaan kotikeinot. Käynnistyi itsellään kun olin pakkolevossa myrkytyksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta hyvä, koska oon niin väsy jo, ettei seksi kiinnosta yhtään ja turha väkisin, jos se ei kuitenkaan auta. Samoin muut ässät saa jäädä, kun en jaksa edes kävellä! vauva jo kiinnittynyt ja painaa alapäätä niin kovaa, etten pysty käveleen

4/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys alkaa lähtöpäivänä.

Vierailija
5/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden perusteella sulla synnytys ei ole kaukana. Jos alapäässä jo kova painontunne eikä pysty istumaan niin saattaa olla jo paikat vähän auki. Tai sitten ei ole auki;)

Vierailija
6/6 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vauva siis kiinnittynyt ja painaa niin kovasti alapäätä. Samoin joka pv supistelee kivuliaasti ja viime yönä paljon, mutta ne AINA lopahtaa. Esikoinen syntyi rv 40 + 1 suoraan vesien menolla, eikä sitä ennen supistanut kertaakaan. Nyt vaan on olo niin väsy, ettei esikoisesta ollut lainkaan. Siis varsinainen vaakkuva ankka