Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HULLUT PÄIVÄT Terveisiä :)

02.04.2008 |

Kävin pika visiitin ja ostin tytölle omenanvihreän Ticketin puvun ja Benettonin hatun. Paljon oli väkeä ja varsinkin pukuja monet ostivat useammankin värin :)

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että Tanskasta sai halvemmalla, tarkoitin sitä taannoista " hysteriaa" eli kun niitä sai puoleen hintaan. Itse tilasin tuolloin kaksi pukua ja hintaa niille tuli muistaakseni se 25 euroa. Ja kohtahan on taas alet jolloin puvuista saattaa hyvinkin saada alennusta 50 %...

Ja kirjoituksessani trokaukselle toinen vaihtoehto oli että ostaa koko suvulle (kuten moni varmaan tekikin) eikä siinä tai tuossa trokauksessakaan ole mitään väärää. Nopeat syövät hitaat.

Vierailija
22/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin jo meidän hitusen vajaa 70-senttiselle tytölle tänään ostamaani 80-senttistä pukua ja on kyllä selvästi reilu, mutta ei niin liiallisen reilu etteikö voisi heti ottaa käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöksyissä on kuminauhat alhaalla. Meidän pimuille oli tuo 80cm juuri hyvä ja pituutta on heillä nyt 76 ja 80+ cm eli oikeastaan vastaa aika hyvin kuitenkin kokoa. ei sellaisia pusseja kuin haalarit heillä....

Vierailija
24/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heti kasin aikaan stokkalla ja jopas oli ryysis. Mulla oli rattaat mukana kun en tyttöä mihinkään saanut hoitoon. Pikaisesti siis kävin vain lastenvaate osastolla ja paljon jäi kattomatta kun en rattaiden kanssa siellä viitsinyt kauaa olla. Illalla tai joku päivä uudestaan ilman rattaita.

Meille mukaan tarttui:

- vihreä ticketin puku pojalle 110cm

- pinkki ticketin puku työlle 92cm, oli iloinen yllätys että näitä pienempiäkin kokoja oli.

- tytölle bogin lippiksiä vaaleanpunainen ja pinkki

- 2 benettonin hattua

- benettonin t-paitoja molemmille lapsille

- tytölle kangaroosin lenkkarit

- molemmille bogin sormikkaita

- pojalle 2 bogin pipoa

- tytölle name it bodeja

- Niin ja itselleni espritin sateenvarjon ostin pois lähtiessä

Siinä tais olla kaikki

Vierailija
25/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikappaleet ovat yleensä HP:n parasta antia mutta tällä kertaa ei. Miehille sen sijaan oli kivasti Gantin mallikappaleita, sieltä lähti muutama mukaan.

Vierailija
26/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa ei ole sisäsaumaa. Hyvä juttu siis - olin ajatellut, että olisi. Mikä se Ticketin teippausongelma sitten oikein oli? Olin kuvitellut nimenomaan noiden sisäsaumojen hajoavan. Meillä on noita kaksiosaisia ollut, mutta ei tosiaan teippiongelmia. Viime kevään kaksiosaisista (ei HP:n versiosta) en nyt kyllä edes muista, oliko niissä sisäsaumaa vai ei, mutta toistaiseksi ovat ehjinä pysyneet.

Vierailija
27/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee lapussa " plain rain" , mutta näyttää kyllä splashilta. Tiedä häntä. Meillä on esikoisella tuo viime vuoden Plain rain set ja siinähän on se fleecevuori, mutta kangas on samantuntuinen.

Mulla meni kanssa maku, kun en rattaiden kanssa päässyt seillä eteenpäin, kun ihmiset ihan tosissaan tunki ekaksi. Huh. Ja Ticketit meinas jäädä sinne, kun ärsytti kun monilla oli kainalokaupalla niitä. Ajattelen lähinnä, että nyt on siiten koko tarhan piha samannäkösiä vaatteita täynnä =O Mutta sitten se hysteria otti minustakin vallan.....

Vierailija
28/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompia Tickettejä ei ollut enää kuin pinkkinä ja oranssina hajakokoja. Vauvapuolella näytti olevan silloin vielä hyvin.

Olisin halunnut kuopukselle pinkin tai vihreän koossa 110cm, mutta niitä ei ollut, joten päädyin ottamaan oranssin 116cm, menee vaikka sitten ensi keväänä. Esikoiselle otin pinkin 128cm.

Lisäksi ostin molemmille Benettonin paidat, esikoiselle Ellen paidan ja Footin sandaalit, Bogin pipon ja sormikkaat ja saippuakuplapaketin.

Jotain päivittäiskosmetiikkaa myös ja tietenkin pusuja :)

Uuden reissun olen ajatellut tehdä vielä perjantaina.

Vierailija
29/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeisen isomman Ticketin puvun, oranssin 122cm. Näyttää kyllä melkoisen reilulta. Pieniä kokoja jäi vielä kaikkia värejä jonkin verran siinä vaiheessa kun lähdin. Benettonin kalastajanhatut olivat jo loppuneet :(

Mukaan tarttui myös

-2 Benettonin T-paitaa

- Kanebon ripsivärit

- Itselle harmaat velourhousut

Itiksessä ei kamalaa ryysistä ollut. Toki ihmisiä oli, mutta rauhassa mahtui katselemaan ja kiertelemään.

Vierailija
30/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roselle pitää sanoa, että juu, hiplailu on kivaa ;-) Mut yhdistelmänä hullut päivät - rattaat ja hiplailu kyllä kuulostaa aika mahdottomalta. Sitäpaitsi veikkaan, että ei ne Benettonin t-paidat ole kovin muuttuneet, vaikka en niitä päässyt hiplailemaan. Ja miehen värisilmään kyllä luotan.

Mut kyllä mussa jotain vikaa pitää olla, kun en hulluttelemaan aamulla mennyt - olenhan joskus lentänyt yli 500 km hulluille päiville ;-)

Niin mut yksi juttu piti kysyä, että oliko siellä kenkiä? Siis joitain muita kuin mitä oli kuvastossa? Meille kun on aikaisempina vuosina eksynyt useammatkin " ei-kuvasto" Melaniat ja Vincentit. Jos on, niin sit pitää harkita lähtemistä vielä illalla.

Vierailija
31/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja taittui ihan miten sattuu, kiertojäykkyyttä ei ollut yhtään. Joten ne jäi kauppaan. Täytyy yrittää etsiä jotain toisia kenkiä.

Ticket lähti meillekin. Ensin ajattelin sitä vihreää, mutta minusta se ollut niin näitti vihreä joten otin turkoosin. En tosin tiedä vielä joudunko palauttamaan, kun luulin niiden olevan reilua kokoa niin otin koon 92cm, poika on nyt ehkä n.90cm, niin huosut on aika sopivat. Ei yhtään kasvunvaraa. Takki on kyllä ok. Takkia sovitinkin siellä kaupassa jo.

Vierailija
32/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä saatiin tosin lastenvaunujen kanssa tyytyminen oli vain oranssiin 86 ja 104 sekä vihreä 116. Olisi ollut haussa turkoosi 86 ja vihreä 104 mutta en todellakaan kehdannut ryysiä joten ...

On Splash asu ilman sitä ticket pussia, ilman henkseleitä olevat asut ovat reiluja mitoitukseltaan tuosta henkselimallista en osaa sanoa vielä kun ei ehditty sovittamaan muuta kuin tuo vihreä 116 cm joka ainakin on tosi iso varmaan 110 cm olisi ollut sopivampi.

Näiden Ticketien Lisäksi ostin pienemmälle raikkaan Name It turkoosi vihreän velour asun, muut löydöt ihan perus kamaa eli t-paitaa ja colitsihousua. Näytekappaleita oli vauvapuolella vähän ehkä enemmän tyttöjen Burberryä.

Itse tapasin kaksi ns.Tickethamstraajaa joka toinen kyllä osti ihan tosissaan 4 lapselleen asuja ja toinen taas oli joku ulkomaalainen joka törkeästi vain hylkäsi loput puvut joita ei halunnut :/ Eli ei kait kannata arvostelle ennen kuin tietää kuinka monta taapertajaa kelläkin on kotonaan, vaikka kyllä itseäkin harmitti kun jäi ilman haluamiaan.

Vierailija
33/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi siellä juuri. Kenkiä toiselle Footin sandaalit, toiselle nuo Superfitit, täytyypä väännellä illalla kotona, onneksi Stockalle saa palauttaa. Nuo oli ainoat listalla MUTTA oli sitten ostanut myös pojille t-paitoja (Benettonin lyhythihaisia kun pitkähihaiset meillä pannassa - tähän asti ollaan aina saatu ne pesussa venähtäneiksi..), parit housut (Exitin jotkut missä pilli jsekä Benettonin, väri??) ja jotain pitkähihaisia kuopukselle. Illalla sitten näemme mitä löytyi. Mutta kyllä sitä miehellekin vaan tarttuu kaikenlaista kun sinne asti lähtee. Nyt kiepsaa kuulemma Herkun kautta, sieltä lähtee mukaan ihan ruokaa ;)

Mun ohjeistuksena noiden lastenvaatteiden suhteen; värillisiä, ei tummia eikä isoja logoja (henk.koht isot logot menee samaan kategoriaan printtien ja örkkien kanssa..).

Vierailija
34/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jouduin tyytymän vihreään

Vierailija
35/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin itselleni ballerinat, Hus&Hem:in ja Akateemisesta muutaman kauniin kortin :)

Herkusta ostin illaksi perheelle teriyakikanaa, ja vaahtokarkeista pitävälle ystävälleni, jonka luokse olen menossa itse illalla, tuliaisiksi Haribon ison vaahtokarkkipussin.

Olen tyytyväinen ostoksiini. Huomenna menen hakemaan Paul Mitchellin shampoota ja hoitoainetta ja ne lakanat ja pyyhkeet.

Vierailija
36/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kanssa ja heti kasilta päivystämässä kun hissit aukeaa, tickettejä menin hakemaan ja sainkin haluamani 74cm turkoosin 80 cm vihreän ja 122cm vihreän. Lisäksi benttonin paitoja, gantin t-paita pojalle. tyttö sai kollege housuja ja kummatkin saivat uudet pipot ja hanskat.

Itselleni ostin ck.n laukun ja gantin paidan =)

Ihan tyytyväinen olen saamisiini, mutta kyllä sinne pitää heti aamulla mennä jos lastenrattaiden kanssa meinaa päästä liikkumaan, lähdin jumbosta puol kymmenen aikaan ja oli silloin koko yläkerta aivan tukossa kärryistä =)

Vierailija
37/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin Tapiolassa klo 10 ja mukaan lähti vihreät ticketit koossa 80,86 ja 128cm sekä turkoosi 116 cm, Kangarosin lenkkarit, name it bodeja 3.90e , benettonin t-paitoja, puman musta lippis pojalle 9.90e, timben ja gantin paitoja. ja bogin sormikkaita, unohdin ostaa bogin pipot, toivottavasti niitä on vielä huomenna Tapiolassa. Tosi ihania vauvan vaatteita oli name it-merkiltä ja edullisesti, yökkäreitä ja ihania velourhousuja.... mutta en sit ostanut kun muistin sen vuoren vauvanvaatteita kotona joita ei vielä edes ole ehditty pitää....Footin sandaalit jäi kauppaan kun viimevuotiset vastaavat hajosivat kesken kesän....

Vierailija
38/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkeä riitti sielläkin ainakin klo 8-9 jolloin olin paikalla. Onneksi mies oli kotona lasten kanssa. Ostin omille ja kaverin lapsille Footin sandaaleja ja Benettonin T-paitoja. Omat lapset sai vielä Benettonin hatut, Benettonin sukkia ja leluosastolta työkaluvyön. Mies sai Mexxin T-paidan ja dödöä. Itselleni ostin kylppärin maton, kun en viitsinyt vaatteita katsella raskautuneen mahan kanssa. Herkustakin sain kerättyä kassillisen himoitsemiani hedelmiä ja muuta hyvää. :)

Tapiolassa Ticketit oli Sampokujalla ja niitä näytti yhdeksän maissa olevan vielä aika paljon, mutta aikamoinen kuhina niiden ympärillä oli. Saa nähdä miten kauan riittää. Huomenna pitäis käydä kuopuksen kanssa lenkkariostoksilla eli ängetä sekaan rattaiden kanssa.

Vierailija
39/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP:lle tänään vai ei, Tapiolaan olen menossa joka tapauksessa.

Vierailija
40/96 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille pojille ticketin setit ( isommalle turkoosi ja nuoremmalle oranssi)

nuoremmalle superfitin kengät

lisäksi tuli ostettua benettonin hattuja

Erittäin tyytyväinen olen hullujen päivien " saaliiseen" =))