***AMATSONI ALLIT VK 14***
Kommentit (35)
Aae2005: Onnea hienosta pudotuksesta, siitä se lähtee laskuun ja kohti maagista 2-numeroista painoa, nyt vaan tiukkana ja paljon liikuntaa niin ehkä jo ensi viikolla se on saavutettu:-)
Sitten omiin lukemiin:
Pituus: 166
Aloituspaino: 80 kg 2.1.
Vyötärö: 83
Lantio: 111
2.1. 80
9.1. 78,4
16.1. 76,6
23.1. 75,7
30.1. 74,5
6.2. 73,5
13.2 72.9
20.2 72.3
27.2 71.6
5.3. 71.1
12.3 70.9
19.3 69.9
26.3.70.8
2.4. 68,8 kg eli 2,1 kg pudotusta
Kokonaispudotus: -11,3kg
Eli siis tosiaankin viime viikon plussan jälkeen oli mahtava pudotus täälläkin, jippiiii!!!! 2,1 kg pudotusta, saa nähdä onko sitten ensi viikolla taas surkea tulos, toivottavasti ei!
No niin sitten kaikki hyppy vaa' alle ja tuloksia kertomaan!
Tuskaisen plustuloksen jälkeen miinusta 1.9 kg, eli onneksi lähti yhtä nopeasti kun tulikin noi pääsiäiskilot. Nyt vaan kevättä kohti entistä kovemmalla tarmolla, alkaa noi ilmatkin jo lämpenee ja saa alkaa vaatteita keventämään, uutta kevät takkia olen katsellut, mutta olin ajatellut palkita 75 kg:ssa mutta taitaa olla jo helle ennen kuin painan 75 kg :)
2.1. 90
9.1. 87,3
16.1. 86,7
23.1. 85,2
30.1. 83.9
6.2 83.0
13.2 82.2
21.2. 81.2
27.2 80.6
5.3 79.8
12.3 79.5
19.3 78.8
26.3 80
2.4. 78.1
Kokonaispudotus: - 11.9kg
Tavoitepaino: 68
Ajatelkaas kun kaikille paitsi Meppikselle tuli viime viikolla plussaa ja jo nyt kun 3 on ilmoittanut uudet lukemat niin pudotus on jo 5,1 kg ja siihen vielä Meppiksen + muiden hurjat pudotukset niin on roimasti viime viikon plussat kyllä taaksejäänyttä elämää!
Aloituspaino: 89 kg
1. viikon jälkeen 86, 8 kg
2. viikon jälkeen 84,6 kg
3.viikon jälkeen 83,6 kg
4.viikon jälkeen 83 kg
5. viikon jälkeen 81,6 kg
6.viikon jälkeen 80,5 kg
7. viikon jälkeen 78,8 kg
8. viikon jälkeen 78,1 kg
9. viikon jälkeen 77,2 kg
10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)
11. viikon jälkeen 75,1 kg
12. viikon jälkeen 73,4 kg
13. viikon jälkeen 72,2 kg
14. viikon jälken 72,4
Pudotusta viime viikosta + 200 g ... SIIS EKAT PLUSSAT!!!
Kokonaispudotus 16,6 kg
Meikäläisellä ei ole oikein crossi luistanut... Tuo sunnuntain makkaraepisodi syöksi minut turmion tielle vaikka uhosin tuota " kurituspäivää" ma + ti, mutta en saanut itsestäni irti. Mulla jäi crossit kokonaan pois... taitaa olla 3 päivää jo paussia.
Alkuviikosta en mielestäni ihan hirveästi ole safkaa syönyt, mutta ilmeisesti liikaa kuitenkin... =C.
Miten en ole saanut oikein mitään tulosta aikaan... NOLOA!!!
Mutta hienosti teidän pääsiäismässäilyn jälkeen saitte koko setti taas " höyryn päälle" ...täytyy siis itsekin uudella tarmolla taas.
Ja olisko se LapaLepa (vai Laihaläski) kun kyseli kuvaprojektin perään... olen kyllä valmis... =D. Joten jos sulla sähköpostiosoitetta jossa ei omaa nimeä niin laita tähän niin laitan sulle viestiä... =D.
Mulla Kettlerin crossi ja mielestäni ihan hyvä peli. Toki niitä on lähemmäs tuhannen euron vehkeitä, mutta tuo omani (280 e) on ihan käypä peli. Hobbarissa on nyt tarjouksella vähän vastaava malli alta 200 e (Kettler Tenso 100), mulla Kettler Tenso 200. Itse en ostaisi kauhean kallista, mutta vauhtipyörän tulisi olla yli 10 kg painoinen, jotta kyyti rullaavaa ja meno jouhevaa. Toki jos rahaa on ylimääräistä niin varmasti kannattaa kalliimpikin ostaa. Tuo hinta on aika lailla suhteessa käyttömukavuuteen. Kysy lisää jos osasin vastata, minulla ihan nämä maallikon tiedot ja kokemukset...
... juuri nyt muksut riehuvat ja pitäisi saada setti nukkumaan.
Sain juuri crossit tehtyä onneksi. Sain puhtia teidän kaikkien loistavista tuloksista... =D... eihän tässä voi ihan huonoksi jäädä...
eli eteenpäin sano mummo lumessa!
Hivenen harmittaa kun en ihan saanut kirittyä viime viikon lukemiin syntymäpäiväherkkujen jälkeen. Oli siis tavoitteena etten plussaisi toista kertaa, mutta nyt niin kuitenkin kävi vaikka pidin tosi tiukkaa linjaa alkuviikon. Se ei riittänyt ja tulos oli +200g kuitenkin onneksi alle 80kg vaikkakin vain vähän. Otan ensi viikolle tavoitteeksi -900g ja silloin paino olisi tasan sen 79kg ja toivon ettei se ylittyisi enään yli 80kg ollenkaan.
Mitä mieltä olette jos asetettaisiin joka viikole uusi tavoite jota tavoitella?
Mua se voisi ainakin skarpata..ehkä ;))
Mulla on tällä hetkellä edelleen kova taisteluhenki yllä joten uskon kovin ensi viikon miinus tulokseen.Katsotaan..
Ja Meppiksen plussat ei ole mitään monien miinuksien jälkeen.
Jossain vaiheessa kuitenkin tulee seesteisempi vaihe joten ethän lannistu?
Olet saanut niin hienoja tuloksia aikaiseksi jo!:)
Koita silti pitää liikunnasta kiinni, ei ole sitten niin vaarallista jos joskus syömiset lipsuu.
Tsemppiä kaikille seuraavaan viikkoon!
Ja anteeksi tämä minun luuserointi ja nämä plussat taas, mutta vielä mä näytän ;))
Me oltiin Meppiksen kanssa eilen rohkeita ja lähetettiin toisille kuvat " läskinä" ja " tällä hetkellä" vaikka ei kumpikaan vielä tavoitteessa olekaan, mutta muutosta silti huomattavissa.
Jos joku muu haluaa mukaan niin mulle voi lähettää postia tuohon osoitteeseen jonka laitoin.
Rohkea rokan syö, uhkarohkea kuvat lähettää... =D
Voin kertoa, että LapaLepalla on kadehdittavan pieni vyötärö! Mutta samaan hengenvetoon voin todeta, että se oli kadehdittavan pieni jo silloin kun olimme kaikki vielä läskejä! Tasan ei käy onnen lahjat...
Kun oikein etsii tuota sairaan hyvää " läskikuvaa" niin aika vaikea tuntuu olevan löytää. Näin digikameran aikakaudella kun aika nopsaan on tullut deletoitua ne!
Mä en vielä siihen leikkiin ryhdy, kun toi kokonaispudotus on vielä toistaiseksi niin pieni.
Se olis taas sitten viikonloppu alkamassa:) Tämän viikonlopun aion kyllä pysyä ruodussa, pari viimeistä kun on mennyt juhlinnan parissa.
Kuntopyöräilyt on taas saatu kunnolla käyntiin, enkä millään malttaisi odottaa että paino tippuu. Kesä on kohta jo!
Mukavaa viikonloppua kaikille, ja muistakaa kirjoitella:)
AAE
Ja nyt itsekuria kaikille viikonloppuun, ettei mene syömiseksi niinkuin meille on tässä kaikille vähän edellisinä viikonloppuina käynyt...
Aae2005: Mukavaa kun oot taas päässyt kuntopyöräilyn makuun ja päättänyt viettää tiukan viikonlopun, tulehan viikonlopun myötä kertomaan miten edistyy.
Meppis: Kiitos kehuista, tosiaan olen pienivyötäröinen, mutta se kaikki ylimääräinen onkin sitten vyötärön alapuolella, valitettavasti:-(
Ja Meppistä on myös kehuttava, siis aivan uskomaton muutos, mutta olishan se nyt kumma jos ei 16 kilon pudottaminen missään näkyisi, todella upean näköinen olit ja koko ajan paranee vaan kun paino putoaa, miltä mahdammekaan juhannuksena näyttää???
Meillä on tänään kuopuksen 1-vuotispäivät, joten illalla tulee kyllä kakkuja syötyä, mutta yritän pysyä kohtuudessa. Olen tehnyt kanapiirakkaa, täytekakkua, porkkanakakkua, pullia, puolukkapiirakkaa vaniljavaahdolla ym. herkkuja. Eihän niitä nyt voi olla syömättä...
Tsemppiä nyt ja tule kertomaan tuloksia!
Kävin keskiviikkoaamuna vaa' alla, näytti sentään -600g.. Eli nyt 87,3kg.
Se pyörii nyt koko ajan noissa samoissa lukemissa. Pitäis päästä salille tai kävelylle, mutta ei kertakaikkiaan ehdi !
Ke aamuna lähdettiin jo klo 8 sinne Tampereelle Taysiin ja me oltiin vasta klo 20 kotona. Meiltä kun on 230km Tampereelle ja kun on 2 pientä matkassa, niin taukoja pitää olla paljon !
Sit eilinen päivä meni pojan kanssa fysioterapiassa ja kuntoutusohjaajan juttusilla.. ja ilta menikin kotitöissä, joita oli parin päivän aikana jäänyt rästiin. Tänään jatkuu aamusta viikkosiivous ja iltapäivällä pitää lähteä kaupunkiin kauppaan ja ostamaan synttärilahjaa kummitytölle, en siis taaskaan ehdi minnekään... oikeen suoraan sanottuna v****ttaa ku ei ehdi kävelylle tai salille.
Syömiset on ollu mitä sattuu. Kiireessä jotain suuhun nopeasti ja se ei ole välttämättä ollu kovin terveellistä ja kevyttä..
Nyt oon ihan poikki, ku nyt valvon öisin minä, vaikka lapset nukkuu !! Ja vatsa kipuilee aamuisin. Kunhan vaan ei mitään vatsahaavaa pukkaa..
Oikeesti en nyt jaksa miettiä yhtään syömisiä. Mun pitää ottaa vähän ns tilaa, että jaksaa taas tsempata.
Joku (en muista kuka ) kyseli jos olen synnyttänyt taysissa. En ole, mutta vaasan sairaanhoitopiiristä lähdetään isompiin tutkimuksiin Taysiin.
Nyt siis kotitöiden pariin taas..blääh.
Mä oon sen luontoinen, etten tahdo oikein sietää epäjärjestystä ja tekemättömiä töitä.. enkä osaa olla, jos tiedän, että jotain on tekemättä. ja sitähän on koko ajan...
ONNEA kaikille pudotuksista !
-marica
mun on kans ihan turha vielä lähteä siihen mukaan, ku ei ole mitään muutosta tapahtunut.
Turha ainakaan vatsahaavaa tai muuta saada liiallisen yrittämisen johdosta. Kyllä sitten on aikaa laihduttaa kun teillä tilanne hiukan rahoittuu ja pienin kasvaa.
saas nähdä pystynkö olemaan koko viikonlopun aisoissa :)
Tuntuu, että karkkikaappi kovin kutsuu..yritän pitää kiinni!
Millaisia ajatuksia muilla?Entäpä mitä mieltä olisitte siitä tavoite jutusta?
Mua on alkanut mietityttää, että lupasinkohan liikaa kun laitoin sen -900g?!Pysytään lujina!!!!
Ja Marica voi höllätä surutta tahtia ja olla itselleen armollisempi :) Pienetkin muutokset on isojen alkua..mehun sijasta vettä, vaalea leipä pois ja tummaa tilalle, juusto pois ja salaatin lehtiä tilalle yms.
Ja kuori valmiiksi jääkaappiin porkkanoita ja paloittele kurkkua, pikkutomaatteja yms. tyrkylle..kun avaa jääkääpin oven niin nappaakin jotain vähemmän vaarallista. :)
Ja MEPPIS osaatko kertoa montako pistettä minä saisin käyttää päivän aikana ja painoa oli se 79.8kg?Montako pistettä on Paussin välipala kekseissä, onko tietoa?
Kaikille tsemppiä!!
... ja talo hiljenee...
Siis noista pisteistä. Jos siis puhut painonvartijoiden pisteistä niin veikkaisin että noin 20 sun painolla. Eikös se piste oo jotakuinkin 60 kcal.
ELI
Jyväshyvän Paussit siis 1 kpl
Metsämarja 3 kpl - 2,5 pistettä
Mysli-hedelmä - 1 piste
Vanilja - 1 piste
Välipalapatukka, aprikoosi - 1 piste
-//- , hasselpähkinäsuklaa - 2 pistettä
-//- , omena - 1,5 pistettä
-//- , vadelma-mansikka - 1,5 pistettä
OLE HYVÄ!
Tämän päivän tulokset:
Paino tänään: 101,2kg
Eli -1,1kg, jippiii!!! Josko tämä ura tästä nyt urkenis taas. Olin hieman yllättynyt tuloksesta, kun vielä viikonloppuna olin aika hunnigolla.. Mutta alkuviikon keveys tuotti tulosta, onneksi:)
Eilen illalla teki aivan tolkuttomasti mieli sipsiä! Mutta onneksi otin ja söin ruisleivän vaan, ja se auttoi asiaan. En edes muistanut että leipä voi maistua niin hyvältä:)
Päivänjatkoja!