***AMATSONI ALLIT VK 14***
Kommentit (35)
Tällä tytöntylleröllä taitaa olla vähän kevättä rinnassa, kun taas eilen oli pakko päästä baariin. En ole käynyt näin usein viihteellä varmaan kolmeen vuoteen! No, kiva ilta oli, enkä aio asiasta mitään morkkista ottaa. Olo on hyvä. Aamupalaksi syöty appelsiinia ja jogurttia, ja kämppäkin jo imuroitu yms., eli en ole jäänyt laakereilleni makaamaan:)
Mulla on onneksi taas lähtenyt se kuntopyöräily niin hyvin käyntiin, että se pitää mukavasti vauhtia yllä. Ja on sitä tultu käytyä rataslenkeilläkin vielä sen lisäksi, että hyvin menee. Pilatesta ajattelin vielä aloittaa, kun tuntuu että yläkroppa jää nyt vähän vähälle huomiolle.
Eipä tässä kai muuta tällä erää:)
AAE
mulla on tuo painovartijoiden laskin, että jos haluatte tietää jotain pisteitä jostain, niin ilmoittakaa tänne tuotteen kcal ja rasvamäärät esim. 100g tai kpl kohti, niin voin ne tuolla laskea.
AAE
...sain voimia teidän viime viikon hyvistä pudotuksista ja päätin pätkiä perässä! Olen sellainen luonne, että saan vaan potkua jos muut saavat tsempattua, eli en masennu kovin helposti ja kiri on alkanut...
Tein taktisen vedon eli en ole nyt hommannut yhtään namia kaappiin jemmaan. Lapsetkin söivät eilen namipäivän herkut pois - ONNEKSI!
Vakaa aikomus siis saada miinusta aikaan ensi keskiviikkona. Nyt kun saan puristettua vielä alkuviikon hyvässä hengessä niin eiköhän ala miinusta paukkua!
Vaaka jo nyt näytti niin mukavalta että leukapielet väkisinkin kääntyivät leveään hymyyn... =D
TÄÄLTÄ TULLAAN ALLIT!!!
Kyllä se niin on, että muiden onnistumisesta saa mielettömästi tsemppiä itsekin, niinkuin Meppiskin sanoi.
Mulla antaa uutta tsemppiä kanssa muiden positiivisen kommentit. Meillä kun oli perjantaina kuopuksen 1-v päivät niin suurin osa vieraista taivasteli mun uutta lookkia. Mulla oli jalassa mun uudet " teinifarkut" ja tummanruskea Benettonin t-paita. Kieltämättä sai paljon kehuja ja sekös vasta tsemppaa eteenpäin.
Mulla on tän päivän liikunnat vasta edessäpäin. Ja sitä on tänään oikein tuplasti eli klo 16-17 on äitijalkapallo, ekaa kertaa tänä keväänä ulkona ja sitten klo 18 eteenpäin mennään miehen kanssa yhdessä sauvakävelylenkille.
Eiköhän tää tästä edisty taas mukavaan suuntaan!
Mä aloitan tänään pilateksen pitkästä aikaa. Olen sen kanssa joskus aikoinani oikein hyviä tuloksia saanut:) Mulla on siis kotona sillanen tv-shopissakin myynnissä oleva Winsor-pilates, ja toimii!
Tulkaahan kirjoittelemaan kuulumisia:)
AAE
... viikonloppu meni suorastaan loistavasti, verrattuna aiempiin. Tosin tuota crossia en saa nykyisin poljettua kuin 3-4 kertaa viikossa. En tiedä missä mättää. Mulla menee hermot ellen saa lapsia nukkumaan ajoissa ja tuota omaa aikaa. Olenkin nyt kompensoinut tuota tiukemmalla dieetillä eli yritän nyt pysyä piirulleen ruodussa... =D
Kaalikeittoa, porkkanaa, näkkileipää, sekavihanneksia, raejuustoa, kinkkua, puuroa, ruisleipää ja marjoja kuluu. Omituista, mutta olen alkanut pitämään jopa lämpimistä sekavihanneksista, puurosta ja kaalikeitosta puhumattakaan.
Olen kyllä aina ollut " hyvä syömään" melkein mitä vaan. Voin kevyesti syödä vaikka samaa ruokaa joka päivä viikon verran kyllästymättä siihen. Toki pystyn elämään myös pelkillä hedelmäkarkeilla... MUTTA EN NYT SORRU NIIHIN - eikä niitä kaapissa onneksi olekaan!
Siis muistakaa keskiviikkona siskot taas otetaan puntarin kanssa mittaa toisistamme... =D
Leikkimieleinen kysely kun Alleissa ollaan. Mikä on allisi ympärysmitta? Minulla aika tarkka 30 cm siis tuosta " hauiksen kohdalta" mitattuna ja " rentona" .
Kuka muuten tämän ryhmän nimen Amatsoni Allit keksi? Itse liityin juuri tähän ryhmään siitä syystä kun tuo nimi on NIIN ISKEVÄ... =D. Oliko se aae?
Ja hmm.. kuulumisia kehtaako sitä edes myöntää, että herkuteltu on :(
Huomiselle otan tiukan päivän ja toivon edes muutaman sata grammaa miinusta...sen tiedän ettei se 900g toteudu paitsi korkeintaan plussana ;D
Mistä te revitte tuon motivaation?!Ja pidätte tunteet kurissa..nää illat on mun pahimpia vihollisia.
Käsi oli myös 30cm...mitataanko reisi seuraavaksi?;)
Ei hullumpi ajatus..?
Olkaa ylpeitä itsestänne :)
Tämä ei ole parhaimpia puoliani eli ympärysmitta reiden pulleimmasta kohdasta 55 cm ja pohje 40 cm - entä muilla?
Mielestäni jaloista en ole koskaan laiha... =C
Motivaatio revitään siitä, että " kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan..." - laulun sanoin.
Olen ajatellut, että jos olen tähän asti laihduttanut niin hulluhan tässä olisi jos nyt kaikki romukoppaan heittäisi... ja syömään herkkuja rupeisi... siis puskettava on tavoitetta kohti ja kun se on saavutettu.
... ja vielä enemmän harmittaisi kun te kesän alussa täällä hehkuttelisitte saavutuksillanne ... EI EI... mukana pysytään!
Mä olen päättänyt palkita itseni uusilla farkuilla ehkä tuoss 67 - 68 kg:n kohdilla. Ja kesävaatetta ei osteta ennen kuin 70 kg mulla alitettu... joten en anna armoa nyt itselleni! Tavoite on NIIN LÄHELLÄ JO!
Sain muuten crossattua 30 min. ja vielä 10 min. puuttuu, taidan sen käydä vielä pyöräyttämässä... ettei totuus unohdu!
Kuntoilut takana, 15min kuntopyörää ja 20min pilates. Nyt tulin istahtamaan iltapalani kanssa tähän koneelle ennen nukkumaanmenoa:)
meppis: tää Amatsoni Allit nimi tuli itseasiassa tuolta Aihe Vapaa:n keskustelupuolelta. Huhuilin siellä silloin yli 30 kiloa laihduttaneita, ja päätettiin aloittaa tää ryhmä. Joku " ulkopuolinen" mun käsittääkseni kävi tuo nimen ehdottamassa, ja on kyllä aivan mainio:)
Olette muuten aika siro-allisia naisia. Mulla mittanauha näytti 40cm.. Oli kyllä aikas hankalaa mitata ite, kun ei meinannut mitta pysyä aloillaan, eli tuo tulos on vain suuntaa antava.
Nyt on pakko mennä maaten, että pääsee taas huomenna ylös:)
AAE
Mä juuri palasin vesijumpasta ja kauhee nälkä, mutta taidan olla syömättä mitään, nukkumaan vaan ja sitten vasta aamulla murkinaa rinnan alle.
Mitoista:
Alli: 32 cm
Reisi: 61 cm
Pohje 41 cm
Ihan hyvä muuten tällaisetkin mitat ottaa, katotaan vaikka kuukauden päästä uudestaan et mitä näyttää.
Mulla aivan samat motivaattorit kuin Meppikselläkin... Eli hullujan tässä oltaisiin jos nyt heittäisi kaikki kaivoon ja kesäkin tulossa ja kesävaatteet ja ja ja onhan niitä paljon.
Nyt täytyy kyllä lähtee nukkumaan et jaksaa huomenna herätä!
Hei arvon naiset!
Mahtuuko mukaan vielä? Aloitin myös kuten tekin vuoden alusta (Painonvartijoissa) laihduttamisen. Alussa meni hyvin, nyt on tahti hiipunut kun kaveri jäi pois eikä ole sitä keskinäistä kilpailua tuomassa lisäpotkua. Mutta käyn edelleen säännöllisesti ryhmässä (vaikka viime aikoina on ollut pari poisjääntiä) ja aion saada 10 kiloa pois ennen vappua! Ja sen jälkeen jatkan ja haluan edes kerran elämässäni olla normaalipainoni rajoissa - olen siis aina ollut lihava.
Tähänastiset painot:
3.1. 82.7
10.1. 81.1
17.1. 80.2
24.1. 78.7
31.1. 77.8
7.2. 77.2
14.2. 76.7
21.2. 76.6
13.3 75.9
3.4. 76.1 (eka plussa, siitä sisuuntuneena lupasin ryhmänvetäjälle pudottaa ensi kerraksi kilon)
Pudotettavaa on vielä ja kun olen vain 157 cm pitkä niin painoa on selvästi liikaa. Olen kolmen lapsen kotiäiti Varsinais-Suomesta ja tuntuu että koko ajan täytyy laittaa jollekulle ruokaa tai välipalaa tai muuten vaan oleilla keittiössä ja aina tulee jotain napattua suuhun. Olen lisännyt liikuntaa, käyn koiran kanssa kävelylenkeillä ja poljen iltaisin kuntopyörää. Yritän myös syödä enemmän rehuja ja vähemmän hiilareita.
Oli kiva löytää tämä ryhmänne!
Tosi kivaa kun saadaan lisää porukkaa tähän meidän kuihtuneeseen porukkaan!!!
Alussa oli paljon porukkaa, mutta matkanvarrella se on kutistunut tosi pieneksi, ehkä 5 aktiivista kirjoittajaa on enää jäljellä.
Mä olen myös 3- lapsen äiti ja Varsinais-Suomesta.
Mulla oli kanssa edellisviikolla ensimmäinen plussa ja sen jälkeen heti -1,9 kg pudotus seuraavalla viikolla, joten tsemppi vaan päälle ja pudotat sen kilon minkä lupasit, varmasti pystyt siihen.
joka toinen päivä paremmin ja ja joka toinen huonommin. Saa nähdä mitä tulosta antaa huomenna. Toivottavasti edes hieman miinuksen puolella..
mitoista oli täällä keskustelua. Mä kans otin mittani, eli:
Alli: 33 cm
Reisi: 64 cm
Pohje 42 cm
Sunnuntaina pääsin käymään kuntosalilla, ku appivanhemmat tuli kattoo poikia. Mies oli viikonlopun töissä ja illat oli ohjelmaa täynnä.
Tänään pitää mennä kävelylle, jos huomenna pääsis taas salille.
Ollaan viikonloppuna menos kylpylään nuorimmaisen pojan kummiperheen kanssa. Puolihoidolla.. se tietää seisovaa pöytää ja aamupalaa. Ihanaa. Aion syödä !
On tää vaan niin ala- ja ylämäkeä. Välillä tosiaan on fiilis päällä ja sitten taas ei..
Aion kuitenkin saada painoa alas oli mikä oli, mutta vauhdista en tiedä. Jos nyt joka viikko tulis edes muutama satagrammaa alaspäin, niin sekin on jo jotain.
huomiseen !
-Marica77
Tämä tyttö on ollut tänään tiukkana, vaikka kaikkeahan tekisi mieli :)
Urheillutkin olen ja ihan ok fiiliksellä huomiseen.
Saa nähdä mitä lukemia tulee, mutta siitä jatketaan..
Mua alkoi hymyilyttää kun luin Marikan tekstiä..täälläkin tunteet myllää ja asenteet sen mukaan kans, mutta yritystä silti on ja kertoohan sekin jo jotain, että jaksaa hillua täälläkin mukana ;).
Uudelle tulokkaalle minunkin puolesta tervetuloa!!
Reisi olis 60cm ja pohje 37cm ja Alli oli sen 30cm!
Meillä oli tosiaan eilen ne 1-vuotis kemut ja hyvin meni. Jonkun verran tuli kakkua syötyä, mutta silti vaaka näytti tänään vähemmän mitä eilen eli ei paha.
Päivän kaloritkin on kulutettu... Ensin 15 min juoksumatolla ja siihen päälle pace ja 664 kcal kului eli hyvin on pullat uunissa.
Tulkaahan muutkin kertomaan lauantaipäivän kuulumisia!!!