Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, haluatteko kaytoksellanne todellakin sita, etta kukaan mies ei enaa uskalla lahettaa minkaanlaisia seksiviesteja naisille?

Vierailija
02.04.2008 |

Jos kerran rehellisistä kiinnostusta osoittavista lähestymisyrityksistä joutuu heti lynkattavaksi ja ykstyiset viestit levitellään maailmalle. Siihen tämä tulee johtamaan, valitettavasti. Hävetkää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kerran rehellisistä kiinnostusta osoittavista lähestymisyrityksistä joutuu heti lynkattavaksi ja ykstyiset viestit levitellään maailmalle. Siihen tämä tulee johtamaan, valitettavasti. Hävetkää!

Hyi helvetti jos joku keski-ikäinen kurtsahtanut ukko haluaa päästä nauttimaan puutarhani antimista ja kouria minua yökerhossa, ja tuplahyi jos on vieläpä niin tyhmä, että ilmaisee tällaiset halunsa jukisesti. Itseasiassa sama koskee kyllä kaikkia miehiä, olivatpa kuinka komeita tahansa. Ei todellakaan olisi ok, jos omakaan mieheni lähettelisi minulle tuollaisia älyttömiä apukoulutyylisiä pimpanvonkausviestejä.

Vierailija
2/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on nyt paha olla, tietysti. Mutta maailma muuttuu eskoseni. Enäää naiset ei tunne itseään imarelluiksi rasvaisista vihjailuviesteistä.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatulta mieheltä ei ole " rehellistä kiinnostusta osoittava lähentymisyritys" .

Ja juu, haluan todellakin, ettei kukaan uskalla tehdä mulle niin. Törkeätä tuommoinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän