Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on opiskella ja käydä kouluja? Investoida itseensä? Ei mitään, ei todellakaan!

Vierailija
01.04.2008 |

Valmistun pian työttömäksi..vatuttaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan opiskelu ole mennyt hukkaan. Olen oppinut paljon. Pystyn tarkastelemaan asioita ja ilmiöitä eri näkökulmista. Olen tavannut upeita ihmisiä, joista osasta on tullut ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan