Voisko joku selittaa mulle, miksi Kanervan asemassa olevala ihminen lahettelee noita tekstiviesteja tuntemattomille naisille, kun eihan han voi mistaan tietaa, miten naiset niihin
viesteihin suhtautuvat ja riski esim. julkisuuden takia (tai vaikka viesteistä suuttuneena) julkaista ne on aika korkea! Siis kyllähän näitä seksihulluja poliitikkoja on ollut maailmansivu, mutta miksi kukaan tuottaisi itse konkreettista todistusaineistoa itseään vastaan ja lähettelisi sitä kaiken maailman tuntemattomille bimboille? Tuohan on vain tyhmää.
Onks se nyt sit oikeesti yllättynyt, että viestit päätyivät julkisuuteen? Jos olis ehdotellut verbaalisesti, ei kukaan olisi voinut todistaa mitään.
Kommentit (11)
Kai nyt jokanen halpa hutsu voi lähetellä mitä viestejä tahansa, mutta Kanervan asemassa niihin ei vastailla.
Et eihän nyt hänelle kukaan laita vastaan. Kun on " mahtimies" my ass on, sanon minä.
Joo mut sä hoidat sen ettei tule mitään juttuja lehtiin. Se on mahdotonta, Nyt ei tapahtunut mitään etkä sä hölötä tyhjiä. Muuten ok, Oletko kapakassa?"
ja myös usein saamaan naisilta. Josku 70- ja 80-luvulla tällaisesta ei olisi tullut mitään juttua vaikka olisi mitä todistusaineistoa ollut.
Se on menneen maailman mies, joka ei tajunnut että ajat ovat muuttuneet. Kyllä ministerinä pitäisi olla edes jotakuinkin hyvämaineinen ja normaali ihminen. Pahinta on että hän on tehnyt itsensä, puolueensa ja Suomen naurettavaksi.
Teki pahan virheen, kun tuolle naiselle alkoi lähetellä.
makuun. Missä pellossa sä elät, jos käsityksesi miehistä on yleisesti tuota tasoa?
ei vaan kaikki tule julki. Menestys ja julkisuus houkuttelee ympärille kaikenlaisia onnenonkijoita ja sitä ei kaikkien pää kestä.
käypä tsekkaan miehes kännykkä :D
No, eikö se silloin kerro, että niillä muilla on edes sen verran arvostelukykyä, että osaavat valita " kohteensa" oikein?
Ukolla on addiktio.