Mies sanoi lapselle, että tämä on idiootti
Lapsi jumppasi isän varoituksesta huolimatta pää alaspäin matolla jotain ja toinen tuli siihen riekkumaan, sillä seurauksella että jumpparia sattui ja pillahti itkuun. Mies ärähti että "idiootti! Mä sanoin että älä riehu siinä!". Mitä mieltä? Mä kuulemma lässytän joutavia kun suutun miehen puheista ja sanon, että tällä mallilla mies opettaa että muutkin saavat haukkua lapsiamme. Vihaan miehen ikävää puhetapaa:(( mitä teen?
Kommentit (30)
Alapeukuista jo huomaa, että tässä maassa vähämieliset apinavanhemmat opettavat äpärilleen haukkumisen jalon taidon jo kotioloissa, jotta äpärä osaa sitten koulussa nimittelyn jalon taidon!
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sana tehoa, otetaan tehokkaampi sana käyttöön.
Mitenkäs tuo oli mielestäsi tehokas?
Eihän sillä ollut mitään vaikutusta, muuta kuin että varmasti pahoitti lapsen ja äidin mielen.
Olen sitä mieltä että olette koko perhe todella vähä-älyisiä ìdiootteja.
Huutonauroin tälle alotukselle. Oletteko koko kööri kehitysvammaisia?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietenkin pitäisi olla rakentava. Ja kieskin osaa myöhemmin sitten lohdutellakin tms mutta tilanteissa ei osaa toimia oikein ja tuo puhetyyli tosiaan on heikko. Mä en siedä sitä yhtään, mitä oikeasti teen? Ap
Nämä ovat ihmisillä aika lailla selkäytimessä. Vuosikymmenten kokemuksella voin sanoa, että todennäköisesti joko opit sietämään sitä tai saat jossain vaiheessa tarpeeksesi ja lähdet kävelemään.
Oma isäni kerran kutsui minua asennevammaiseksi, koska harjasin hampaita vessassa enkä kuullut, mitä hän sanoi keittiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koko suku on tosi kiroilevaa ja ronskisti puhuvaa porukkaa. Riippuu myös perheen puhetavasta kuinka loukkaava sana "idiootti" on.
Niin ja toisaalta sinun suvussasi se saattaa olla ihan osuva nimitys?
Öh.
Idioottimaistahan tuollainen roikkuminen on.
Sitä saa, mitä tilaa.