Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsisin jonkinlaisen "Näin selviät lapsesi murrosiästä"-oppaan :´(

Vierailija
16.10.2014 |

Poika 13v on sellainen jäärä ja kivi ettei toista varmaan olekaan, hän kun jotakin päättää tai on jotakin mieltä niin se on sitten niin ja sillä sipuli ja piste ja ei auta ei mikään. Tänään minulla meni niin hermosäikeet että lotkaisin suojaamattomasta seksistä jonka seurauksena raskaaksi tulin ja hänet sain, hohhoijaa mikä heitto, onneksi tietää että huumoria se oli ja olen pahasuinen tietyssä mielen tilassa mutta silti. Joo ja turhaan kukaan kivittämään alkaa, poika kyllä kuulee myös päivittäin miten rakas ja tärkeä ja ihana on.

Läksi muuten ulkoilemaan pelkissä collegehousuissa ja ohuehkossa syystakissa, ei hattua ei hanskoja ei pitkiä kalsareita ei mitään kun "kyllä mä tiedän milloin mulle kylmä tulee, en ole mikään 3v vauva". Joo mikäs siinä, ainoa vain että mittarissa on +2 ja hyinen pohjoistuuli eli pakkaslukemilta tuntuu. Mutta siellähän hytisee sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen teini itse olit? Olitko toivottu lapsi itsekään?

Vierailija
2/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, poikasi on oikeassa. Kyllä hän tietää, milloin hänen tulee kylmä ja osaa varmaan tulla sitten joko sisälle tai hakemaan lisää vaatteita. 

Mä von antaa sulle lyhyen oppaan "näin selviät lapsesi murrosiästä". Se menee näin: Tajua, että et enää ole auktoriteetti ja että et ehkä koskaan ansainnutkaan sitä. Ota huomioon,että uutkin voivat olla oikeassa, ehkä jopa samaan aikaan sinun kanssasi. Oleta, että lapsesi on älykäs, hyvä, moraalinen ja kehittyvä ihminen, jonka kanssa suunnistaminen kohti haluttua lopputulosta käy ennemmin niin, että neuvotellaan vaihtoehtoisista  reittivalinnoista kuin niin, että sinä määräät joka korttelin kulmassa, mihin päin käännytään - ja tajua, että tässä vaiheessa se päätepiste, johon pyritään, on törkeämpi kuin yksittäinen käännös jossain kulmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:56"]

Minkälainen teini itse olit? Olitko toivottu lapsi itsekään?

[/quote]

Itsekään?

Poikani oli ja on erittäin toivottu lapsi, ehkäisy jätettiin pois 5kk naimisiinmenon jälk ja heti tärppäsi. Ajatteletko noin suoraviivaisesti kaikesta? se, olinko minä toivottu lapsi ei liity tähän asiaan mitenkään.

ap

Vierailija
4/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä just totesin tänään miehelle, että se että poikasi kanssa samanikäinen tyttäremme on sellainen kuin on (kiukkuinen oman mielensä mukaan pukeutuja) osoittaa vain sen että on normaali terve murkku. Tottakai meilläkin otellaan asoista mutta välit on silti hyvät. Huumori auttaa paljon.

Vierailija
5/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä menetä hermojasi"

Vierailija
6/6 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutulta T:14v poika