Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi lapselle, että tämä on idiootti

Vierailija
27.10.2014 |

Lapsi jumppasi isän varoituksesta huolimatta pää alaspäin matolla jotain ja toinen tuli siihen riekkumaan, sillä seurauksella että jumpparia sattui ja pillahti itkuun. Mies ärähti että "idiootti! Mä sanoin että älä riehu siinä!". Mitä mieltä? Mä kuulemma lässytän joutavia kun suutun miehen puheista ja sanon, että tällä mallilla mies opettaa että muutkin saavat haukkua lapsiamme. Vihaan miehen ikävää puhetapaa:(( mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko teidän puolisonne koskaan noin ja mitä tekisitte jos puhuisi? Hänen omassa lapsuuskodissa oli huono kielenkäyttö:( olen vakavasti puhunut asiasta miehelle moneen kertaan, mutta näyttää aika selkäytimestä tulevan. Ap

Vierailija
2/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että sanoo vaikka typerä ja huolimaton temppu kun toiseen sattui tms

Vierailija
4/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sana tehoa, otetaan tehokkaampi sana käyttöön.

Vierailija
5/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haukuta lapsia idiootiksi. Lähinnä kehotetaan noissa tilanteissa ajattelemaan ennen toimimista ja vahingon sattuessa kiellosta huolimatta sanotaan " mitäs minä sanoin, tästä juuri varoitin". 

Vierailija
6/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tietenkin pitäisi olla rakentava. Ja kieskin osaa myöhemmin sitten lohdutellakin tms mutta tilanteissa ei osaa toimia oikein ja tuo puhetyyli tosiaan on heikko. Mä en siedä sitä yhtään, mitä oikeasti teen? Ap

Vierailija
7/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:42"]

Kun ei sana tehoa, otetaan tehokkaampi sana käyttöön.

[/quote]

eli?

Vierailija
8/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista. Säälin lapsianne :(

Vierailija
9/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävää ja ei hyvä, mutta ei tuo asia nyt varmaan maailmaa kaada.
Ei kai sulla muuta vaihtoehtoa ole kuin yrittää nätisti perustella miksi toivot ettei moista puhetyyliä käytetä.

Vierailija
10/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:54"]

En katselisi tuollaista. Säälin lapsianne :(

[/quote]

:( Niin minäkin. Mietin vaihtoehtoja. Erossa lapset tapaisi isää ilman että minä siinä torppaamassa edes puheita. Mies osaa myös helliä ja huolehtia, sehän tässä keitityttää, että missä raja menee? Kun on hyvää ja huonoa. Todellakin lasten etu tärkein, mutta mitens e toteutuu? Ap

Vierailija
11/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet muut tekisitte?

Vierailija
13/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tunnu tajuavan miten haitallista haukkuminen lapselle on; lapsi todella sisäistää vanhempiensa puheita. Jos lasta haukutaan idiootiksi hän saattaa ennenpitkää uskoa olevansa idiootti tai muuten vaan arvoton.ja en edes lähde jaarittelemaan mitä kaikkea siitä voi seurata. Vaikka uskonkin siihen että vanhemmilla pitäisi periaatteessa olla yhteinen linja, niin tuossa tilanteessa on tärkeää tehdä heti lapsille selväksi etteivät he todellakaan ole idiootteja, ketään ei saa haukkua ja isä sanoi väärin.

Vierailija
14/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi lapsi on idiootti, jos ei kerta kuuntele mitä sanotaan!

Vierailija
15/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika pieni asia sanoa idiootiksi jos lapsi törttöili jotain kun oli vielä etukäteen varoitettu. Kuinka herkkiä teidän lapset oikein on? Vanhempien yleisellä olemuksella lapsiaan kohtaan on enemmän merkitystä kuin yhdellä sanalla.

Vierailija
16/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin ukolle jos tolleen puhuisi, sen verran leijonaemoa löytyy. Mun lapsethan ei ole mitään idiootteja ja niitä ei tulla mun eteen solvaamaan. Ei edes niiden oma isä.

Vierailija
17/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset?!?!??! Eikö järki sano että lasta idiootiksi kutsuminen ei tuossa rilanteesaa kasvattanur häntä. Sen olisi voinut jättää sanomatta. Eikö järki jo sano että tollanen jättää jäljen

Vierailija
18/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä ei ole yleensä ok ns. Astua toisen vanhemman varpaille mutta tuossa tilanteessa kyllä sanoisin välittömästi lapselle että hän ei ole idiootti vaan mies on. En voi sietää haukkumista.

Vierailija
19/30 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:06"]Minä suuttuisin ukolle jos tolleen puhuisi, sen verran leijonaemoa löytyy. Mun lapsethan ei ole mitään idiootteja ja niitä ei tulla mun eteen solvaamaan. Ei edes niiden oma isä.
[/quote]

Ei _varsinkaan_ niiden oma isä..

Vierailija
20/30 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko suku on tosi kiroilevaa ja ronskisti puhuvaa porukkaa. Riippuu myös perheen puhetavasta kuinka loukkaava sana "idiootti" on.