Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin! Mies otti MEIDÄN firman sihteeriksi oikein " unelmanaisen" -

Vierailija
31.03.2008 |

pitkä, hoikka, blondi, pitkätukkainen ja valitettavasti kaunis ja kuulemma myös fiksu n. 31-34v nainen. Tiedän että mies salaa kuolaa sitä, puhuu jopa minullekin ylistävästi tästä naisesta, S***TANA!!!!!

Mitä tekisit minun tilanteessa? Kuulemma naisella on lapset ja mies, mutta en todellakaan halua ajatella joka ikinen päivä kun mies jää ylitöihin että onko siel nyt jotain... v***U! Mitä teen??? pitääkö jutella sen naisen kanssa? vai?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onnistuu jos oikein urakalla yrittää... Ja kaiken lisäksi sain siitä vasta eilen tietää vaikka se hiton sihteeri onkin ollut siellä jo 2 viikkoa!!!!! apuaaaaaaaaa

ap

Vierailija
22/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumat ja lörpähtäneet vain teille töihin niin pikku-vaimo voi hyvin.

Hyvää päivää sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on töissä vongannut, myös pari pomoa, mutta koskaan en ole alentunut työpaikkapanemiseen. Ei ole vonkaajat napanneet.

Miksi luulet, että kauniit ja tyylikkäät sihteerit olisivat pomojensa perään? He ovat tekemässä töitä usein turhan vaatimatonta palkkaa vastaan.

Vierailija
24/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipinää? Niin ja en ole nyt siel töissä, ennen vauvan syntymää olin kyllä sihteerinä.

ap

Vierailija
25/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan suunnittele yhtään mitään kyseenalaista. Joten ihan *peace* vaan kaikille pomojen vaimoille. :)

Vierailija
26/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sellainen vaimo, joka ei itse saa käydä töissä.

Vierailija
27/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai otat eron kun jo kerran ukko pettänyt, eihän siihen voi luottaa.

Liian vaikeaa on elämänne jos koko ajan epäilet, se on teidän tarinan lloppu.

Vierailija
29/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään kukaan fiksu ihminen ei ala pelehtimään pomonsa kanssa. Voihan se ukkosi yrittää jos on häntäheikki, mutta anna naisen tehdä työnsä rauhassa.

Vierailija:

Moni mies on töissä vongannut, myös pari pomoa, mutta koskaan en ole alentunut työpaikkapanemiseen. Ei ole vonkaajat napanneet.

Miksi luulet, että kauniit ja tyylikkäät sihteerit olisivat pomojensa perään? He ovat tekemässä töitä usein turhan vaatimatonta palkkaa vastaan.

Vierailija
30/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko teidän mielestä säälittävä? mies on kyl kerran pettänyt, ei kyllä sihteerin kanssa, mutta onko siel mitään väliä.

ap

Vierailija
31/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme elä sille, että " pääsemme" suhteeseen pomon kanssa.

Älä hyvä ihminen tee itseäsi naurunalaiseksi ottamalla tähän naiseen yhteyttä.

Mun ensimmäisessä työpaikkassani (tj:n assari pienessä firmassa) pomon muija oli ihan himmee. Minä vastasin tietenkin pomon puheluihin jos oli palaverissa, myös silloin kun pomo oli fyysisesti toisella puolella Suomea. Pomo teki siis soitonsiirron mulle. Tämä (-kään) ei mennyt sen idarin jakeluun vaan vänkäsi, et mitä mä teen Rovaniemellä vastaamassa miehensä puheluihin kun mun pitäis olla toimistolla. Ja miljoona muuta asiaa. En jaksanut kahta vuotta pidempään vaan vaihdoin firmaa. Pomo yritti saada mut jäämään, mut ei auttanut edes lisäliksa.

Vierailija
32/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Emme elä sille, että " pääsemme" suhteeseen pomon kanssa.

Älä hyvä ihminen tee itseäsi naurunalaiseksi ottamalla tähän naiseen yhteyttä.

Mun ensimmäisessä työpaikkassani (tj:n assari pienessä firmassa) pomon muija oli ihan himmee. Minä vastasin tietenkin pomon puheluihin jos oli palaverissa, myös silloin kun pomo oli fyysisesti toisella puolella Suomea. Pomo teki siis soitonsiirron mulle. Tämä (-kään) ei mennyt sen idarin jakeluun vaan vänkäsi, et mitä mä teen Rovaniemellä vastaamassa miehensä puheluihin kun mun pitäis olla toimistolla. Ja miljoona muuta asiaa. En jaksanut kahta vuotta pidempään vaan vaihdoin firmaa. Pomo yritti saada mut jäämään, mut ei auttanut edes lisäliksa.

Vierailija
33/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
34/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistotyöntekijä suurehkossa organisaatiossa ja sihteerillä on nyt tarve näyttää minulle olevansa hierarkiassa ylempänä. Kerran, kun menin kysymään häneltä erästä asiaa, hän irvisti minulle näyttäen hampaitaan, ikään kuin vihamielinen koira. Että joo, ei kivaa, ei.

Vierailija
35/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehensä kyttääminen. Mies pettää jos haluaa, sinä et sitä pysty estämään sihteereitä kyttäämällä.

Vierailija
36/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pomoni, muutaman muun työkaverin ja asiakkaiden kanssa kalastamassa merellä koko iltapäivän. Tietenkin olimme jättäneet puhelimet autoon. Sinä aikana pikku vaimo oli soittanut miehensä kännykkään 28 kertaa! Pomo oli kuulemma kertonut asiakkaiden viihdyttämisestä ja selittänyt iltapäivän ohjelman. Ongelma taisi olla siinä, että tiesi myös minun ja erään toisen assarin olevan paikalla. Näin pomo ainakin pohti ja kiroili ääneen, että näinkö vähäinen luotto vaimolla häneen oli.

Ne teidän miehenne nimittäin uskoutuvat sihteereilleen aika helposti.

Vierailija
37/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria saa rahalla, ei fiksuja naisia.

Vierailija
38/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ilmeisesti ensi viikolla yhteyttä sen naisen puolisoon ja kerron asiasta että sekin tietäisi olla varovainen. ap

Vierailija
39/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on jo kerran pettänyt ja ilmiselvästi salannut tätä sihteeriä ap:lta.

MUTTA asia ei MITENKÄÄN ole tämän kauniin sihteerin vika, enkä todellakaan suosittele, että ap juttelisi naiselle asiasta. Joko nielet mustasukkaisuutesi tai etsit uuden miehen. Miehellesi kannattaa toki sanoa, että enää toista pettämistä et sulata ja että sinua häiritsee hiukan tuo kaunis sihteerikkö. Mutta tämä on sinun ja miehesi välinen asia, ei sihteerin.

Vierailija
40/61 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n viimeinen viesti paljasti. Eli unohda ap tuo aikaisempi viestini.

-37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme