Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI niin moni äiti päästää itsensä plösähtämään lastensaannin jälkeen?

Vierailija
31.03.2008 |

Eikö olisi kiva näyttää nätiltä edes oman itsensä vuoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka viikko lenkillä 4-7 kertaa, käyn jumpassa kerran viikossa ja kuntosalilla kerran viikossa. Yritän syödä koko ajan terveellisesti, mutta sorrun herkuttelemaan pari kertaa viikossa. En tiedä mitä tekisin, että laihtuisin, kun en mitenkään pysty olemaan täysin ilman herkkuja. Vaikka en ole laihtunut kuin muutaman kilon olen silti oikeasti hyvässä kunnossa, minulla on hyvä ryhti ja käännän edelleen yhtä paljon katseita kuin nuorempanakin. Minä olen myös kaveripiirin tuntema mestarikokki ja leipuri. Talomme on aina tosi siisti kun meillä käy vieraita. Lapset ovat hyvin puettuja ja siistejä. Mies rakastaa minua tällaisena kuin olen. Minua odottaa hyvä työpaikka, kun menen hoitovapaalta takaisin töihin. Minulla on paljon hyviä ystäviä. Olenko minä mielestäsi plösö, jonka pitäisi hävetä itseään?

Vierailija
22/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä siihen todellakin kannattaa kiinnittää huomiota. Jo ihan oman itsensäkin kannalta, koska ylipaino lisää terveys- ja itsetunto-ongelmia tunnetusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t . 18

Vierailija
24/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei oikein ole mielessä ruumis kun haluaisi olla ruumis. vitun idiootti pahvi ap.

Vierailija
25/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen lapsen yh ja ikää 30v. Olen laihduttanut vuoden aikana yli 30kg ja muuttanut hiustyyliä ja väriä tradikaalisti. Käyn nypityttämässä kulmat ammattilaisella. Ihmisten ilmoille lähtiessä meikkaan ja pukeudun nätisti. Näytän paremmalta kuin koskaan nuorempana. Olen ollut plösö ennen lapsia mutta en ole enää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme