Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro murheesi kriisipuhelinpäivystäjälle!

Vierailija
30.11.2008 |

Katsotaan voinko auttaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möläytin suustani ulkopuolisille tänään asioita, jotka liittyy miehen työhön, ja jotka ei kuuluneet ulkopuolisten korvaan. Mun ajattelemattomuuden seurauksena miehen kaupanteot voi hankaloitua, jos asia kulkeutuu asianosaisten tietoon.

Miten lohdutan miestäni ja itseäni, kun olin niin ajattelematon ja epäluotettava?

Vierailija
2/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis opettaja ja lapseni käyvät koulua samassa opinahjossa kuin missä itse opetan. Eli kerron heille asioita muista oppilaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten yrittäisin unohtaa asian ja toivoa parasta, ettei tulisi mitään hankaluuksia! Voisi nyt ajatella ettei mitään seuraamuksia tulisi.

ap

Vierailija
4/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa!!

En voi muuta sanoa, paranna tapasi!

ap

Vierailija
5/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mieheni sätti minua, ja itsekin olen tuskissani, kun kyse on jonkunkokoisista rahoista, jotka vaikuttavat meidänkin tuloihin aika lailla.

Mutta sitten toisaalta kyse ei ole mistään salaisuudesta, vaan niistä kaupoista tietää sellaiset ihmiset, jotka ovat niistä osanneet omissa aivoissaan päätellä. Ja asia tuli puheeksi puhelimessa ihmiselle, joka asuu ihan muualla, joten todennäköisyys tiedon kulkuun on pienemmät, vaikka ainahan yhden alan ihmisten määrä on tässä maassa rajallinen.

Mutta harmittaahan se minuakin, että tulin asiasta maininneeksi, vaikka mies on sanonut, että siitä ei puhuta. Kun se vaan tuli puheeksi ihan toista kautta, enkä edes huomannut mitä suustani päästin, kun puhuttiin ihan muusta, jostain eläkejärjestelyistä.

No, kiitos kun tarjosit purkautumiskanavan. Toivotaan vaan parasta ja mieheltä anteeksiantoa. Ei mieskään onneksi kohtuuton ole. Eikä virheetönkään, ei sekään ihan kaikkia mun asioita ja niiden vakavuutta aina tajua.

2

Vierailija
6/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon mukaan kaikki menee hyvin. Ja toi pointti että kaikki tekevät virheitä on tosi hyvä, kukaan ei ole virheetön, hiukkasen suvaitsevaisuutta ja kaikkien on parempi elää.

Vierailija
7/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo salassapitovelvollisuus on toisinaan aikamoinen rasite. Minä kun toimin tuntiopettajana, niin en juuri tapaa työtovereita työpaikalla, jossa käyn pitämässä kurssin kerran viikossa. Mutta sitten joskus voi tulla työssä esille kovin kuormittaviakin asioita, ja se käy itselle raskaaksi, jos niitä ei voi jakaa kenenkään kanssa. Munkin on sitten oman mielenterveyteni vuoksi pakko puhua niistä miehen kanssa. Kun vaakakupissa on oma hyvinvointini ja toisella puolella salassapitovelvollisuus, niin valitsen itsestäni huolehtimisen. Toki jätän nimet mainitsematta ja yksityiskohdissa oikaisen, kun miehelleni puhun.

Mutta näin ollen en ihan niin äkkiä tuomitse nelosta tuntematta taustoja.

Vierailija
8/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen kertoo asioita LAPSILLEEN ja se eroaa merkittävästi jos kertoisi aikuiselle. Lapsi ei aina tajua näitä salassapitoasioita ja nelosen lapset lisäksi vielä samassa koulussa noiden kertomusten lasten kanssa.

Mutta näin ollen en ihan niin äkkiä tuomitse nelosta tuntematta taustoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan