Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muistanutkaan miten kamalaa

Vierailija
31.03.2008 |

on tämä alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys!!! En muista et se oli tällasta ekaa odottaessani. Olenko vaan tullu vanhaks?? Toisaalta olen joka päivä onnellinen et yleensä olen raskaana...Onko teillä hyviä vinkkejä pahan olon ja väsyn vähentämiseen..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 10 menossa ja esikoista odotan. Olen 23, joten tuskin ikäkään on aiheuttajana. Yritän vain nukkua silloin kun se on mahdollista ja syödä tasaisin väliajoin. Neljä viikkoa tämä olo on jo jatkunut, neuvolasta lohduteltiin, että ehkä muutaman viikon päästä jo helpottaa :)

Vierailija
2/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ette joudu kokemaan samaa

tsemppiä. greippimehu, kohemiset marjat, mehujää olivat mun pelastus.

Sekä pakstimessa käytetty jugurtti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään söisin lämpimän ruoan joka aterialla (eli kahden tunnin välein), jos vaan joku tekis mulle niin monta ruokaa valmiiksi ;)

Jogurtti on ihan kauhistus, kaikki marjainen/hedelmäinen ja makealle tuoksuva on hyi hyi.

Toivotaan tosiaan, ettei tarvis loppuun asti tällaisesta kärsiä, vaan pääsisi ihan oikeasti nauttimaan raskausajasta. Vaikka nautin minä tästä tavallaan nytkin :)

t. 3

Vierailija
4/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjoja, hedelmiä, maustamatonta viiliä, salaattia. Koko lihaa en pysty ees valmistaa. Rv 8+4 menossa.