Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko/voisitko osallistua Suomen pelkokertoimeen? Entä miehesi?

Vierailija
31.03.2008 |

Itse olisin niin hullu, että voisin vaikka osallistuakin. Epäilen silti, voisinko syödä mitään toukkia tai juoda verta...yööök... Mies voisi niitä temppuja tehdäkin, kunhan kukaan ei olisi näkemässä:) Mulla taas voimat ei varmaan riittäisi niihin temppuihin, mikäli ovat yhtään niin hurjia, kuin Amerikan pelkokertoimessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista julkisuuden himoa.

Mutta en mä silti usko, että niissä oikeasti teetetään tai syötetään mitään oikeasti vaarallista. Ei se kävisi Ameriikassa päinsä, eikä se käy pänsä Suomessakaan. Näin ollen puolet siitä tavarasta ja stunteista ei ole sitä mitä väitetään.

Vierailija
2/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ja pelkään käärmeitä yli kaiken. Lisäksi luulen, että lihasvoimaa ei ole tarpeeksi, jos pitäisi keikkua jossain 20 m:n korkeudella käsiensä varassa. Vanhemmiten ovat korkeatkin paikat ruvenneet puistattamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy olla osallistumatta on kyllä ehdottomasti se etten TODELLAKAAN halua televisioon tuollaisessa yhteydessä.

Vierailija
4/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missään nimessä en halua mihinkään televisio-ohjelmaan ja silläkään vähäisellä tavalla julkisuuteen.

Vierailija
5/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en osallistuisi itse, pelkään ihan liikaa ötököitä ja sitten käsivoimani ovat aivan surkeat, niin en jaksaisi roikkua käsien varassa missään.

Vierailija
6/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista paperia olekaan, jonka allekirjoittamisella esim tietoisesti myrkyllisiä tai tartuntavaarallisiä aineita toiselle syöttävä tai toisen sillalta hyppäämään houkuttelija vapautuisi vastuustaan..

Vierailija
7/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan ne missä tarvitsee hyvää kuntoa/voimaa. Mies varmasti kykenisi niihin temppuihin ja syömään kaikkea epämääräistä jos olisi mahdollisuus tehdä se ilman yleisöä/kameroita. Siis jos voisi sen rahan voittaa.

Vierailija
8/8 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen versiossa varmaan istutaan muurahaispesässä ja syödään muurahaisia. Jotain tosi pehmoo verrattuna alkuperäiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi