Tilasin laukun, joka on tismalleen 40x30x15.
Sinnehän mahtuu vaikka sun mitä. Ei tarvitse lyhyehköille lentoreissuille maksaa lisämaksuja.
Kommentit (13)
Ai? Käytän entistä lentolaukkuani normaaliin tapaan, sillä lippuvalintani sallii sen käytön. Lippuvalintaani vaikuttaa myös se, että saan vaihdettua matkan ajankohtaa, mikäli tarve tulee. Hintaero säästö- ja normaalilipun välillä on mitättömän pieni.
Mulla on laukku täsmälleen samoilla mitoilla juuri tuota samaa tarkoitusta varten:D
2 senttiä liian pitkä Norwegianille....
Saitko tilattua suoraan tuolta sivustolta suomeen? Nyt ei ainakaan onnistu
Ihan tavalliseen reppuunkin mahtuu parin yön vaatteet, ja monet reput mahtuvat noihin vaadittuihin mittoihin. Kahta yötä enempää en itse tuollaisella minilaukulla kyllä pärjäisi.
Ryanairilla ainakin on eri mitat. Riippuu millä yhtiöllä lennät. Onko tämä Finnairin mitoitus?
Kumma kyllä että vieläkin näkee ihmisiä suurinpiirtein rinkka käsimatkatavarana. Tuollaiset ylimieliset pihit öykkärit joutaisi poistaa koneesta jos ei ole varaa ruumalaukkuun.
Koskaan ei ole käsimatkatavaroita mittailtu tai punnittu, edes näillä uusilla/kiristyneillä käytännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä että vieläkin näkee ihmisiä suurinpiirtein rinkka käsimatkatavarana. Tuollaiset ylimieliset pihit öykkärit joutaisi poistaa koneesta jos ei ole varaa ruumalaukkuun.
Kuule kun se ei ole varallisuudesta kiinni, vaan tehokkuudesta ja varmuudesta saada matkatavaransa mukaan. Tietty, jos kerran vuodessa matkustaa lomalle Kanarialle, ei sen niin väliä ole.
Minä olen kohteessa jo kaukana kentältä, kun sinä vielä odottelet ruumalaukkuasi. Minä opin kerrasta, kun aikoinaan matkustin Dubliniin Lontoon kautta. Ruumalaukku jäi Heathrowiin ja Dublinissa minulla oli gaalaillallinen samana iltana. Ei ollut mukavaa juosta viime tipassa ostamaan meikkejä, kenkiä, laukkua ja iltapukua vieraassa kaupungissa.
Mieheni oppi, kun matkustimme Sisilian kiertomatkalle ja matkalaukku jäi Amsterdamiin. Laukkua yritettiin meille toimittaa, mutta koska kyseessä oli kiertomatka, tuli laukku italialaisella tehokkuudella aina yhden vuorokauden jälkikäteen paikkaan, josta olimme jo matkustaneet eteenpäin.
Ja viimeksi Ivaloon lentäessämme suksipussit ja kaikki sinne pakatut lasketteluvälineet jäivät lähtökentälle ja toimitettiin perille yli vuorokauden viiveellä. No, vakuutusyhtiö korvasi, joten päästiin laskettelemaan ja Lapin yrittäjät rikastuivat.
Nykyään matkustan kaikille lyhyemmille matkoille (max viikko) käsimatkatavaralla ja käsilaukulla. Pidemmillä matkoilla on pakko ottaa ruumaan menevä matkalaukku, mutta silloinkin minulla on lisäksi käsimatkatavara, jossa on kolmen ensimmäisen päivän tarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kultakorttilaisena otan mukaani normaalin trolleyn sekä repun, jotka molemmat laitan matkatavarahyllylle, koska istun yleensä aina varauloskäyntipaikalla.
Linkki tuotteeseen? Minullekin kelpaisi