Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Nyt on sitten avioero lopullisesti sinetöity!

Vierailija
31.03.2008 |

Olen asunut lasteni isän kanssa asumuserossa, mutta eropapereita ei ole laitettu vetämään. Päätimme, että yritämme vielä korjata välejämme ihan itsemme ja lastemme takia.

Tänään, kun siivoilin miehen asunnolla ja etsin pussia tyhjille limupulloille, niin ottamassani muovikassissa oli ylläri pohjalla: kortsupaketti! Tosin vielä käyttämätön, mutta silti.

Soitin miehelle ja kyselin, että mihinkäs sitä tarvitset, kun meillä sille ei ainakaan ole ollut käyttöä viimeiseen 8 kuukauteen. Lieneekö ostanut sen treffiseuralaisiaan varten, kun ilmoituskin löytyi senssipalstalta... Ei ollut siinä ilmoituksessa mainintaa perheestä, ei ollut. Sekin paljastus oli hirveä tappelunaihe, mutta tämä " viaton" kortsupaketti sinetöi lopullisesti sen, että laitan eropaperit menemään...

Gggrrrrrrr, mikä sika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan järjestään kaikki asumuserossa olevat miehet pitää sitä oikeutuksena harrastaa seksiä muiden kanssa. Vaikkei tulisi sitä aina maininneeksikaan sille vaimolle, jonka kanssa vielä " yritetään korjata välejä" .

Voi itku kun ihmiset ei osaa olla reellisiä sen suhteen mitä tekevät ja mihin kokevat olemaan oikeutettuja. Kurja tapa totuuden paljastua sinulle. :(

Vierailija
2/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli ilmeisesti vähän eri käsitykset asumuseron tavasta ja tavoitteista.

Tuon jälkeen voisikin olla vähän vaikea rakentaa enää luottamusta ja yhteistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma asunto jossa voi tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa (pyörittää naisia) ja sinä käyt siivoamassa. Et voi olla tosissasi...

Vierailija
4/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, en todellakaan käy täällä siivoamassa. Olin yötä, kun tarvitsen kunnon yöunet toipuakseni hirveästä flunssasta. Mies hoiti minun asunnollani lapsia... ¨

Ihan kiva yleistys sinulta tuntematta lainkaan taustoja ja asioitamme.

Ap.

Vierailija
5/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta se on miehesi asia. Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä että ollaan erossa, ja silti olisi jotenkin tilivelvollinen toiselle tekemisistään. Jos ollaan erossa niin ollaan erossa.

Vierailija
6/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten huomannut ap:n viestistä sitä kohtaa, että he yrittävät parantaa välejään... Silloin ei kyllä nussita toisia.

Vierailija
7/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä