Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhasta? OT

Vierailija
13.04.2008 |

Lapseni oli viikonloppua viettämässä serkuillaan, asuvat eri kaupungissa, samassa kaupungissa asuu anoppini eli lapsen mummu.

Miehen siskon mies haki lapsemme perjantaina ja me haimme lapsen takaisin tänään.

Lapsi on oksennustaudissa, mummu on tiennyt koko edellisen viikon että serkut on oksennustaudissa ja ollut pois koulusta ja tarhasta, mummu oli hoitamassa kun perheen vanhemmat saivat myös oksennustaudin.

Niin, suutuin siis tänään anopilleni ihan kunnolla, syytin että olisi pitänyt kertoa että siellä ollaan kipeinä, niin emme olisi laittaneet lasta tietenkään kylään tänä viikonloppuna sinne missä koko perhe oksentaa. Mummu eli anoppi oli sitä mieltä ettei hänen olisikaan tarvinnut ilmoittaa, eikä miehen siskonkaan mielestä kuulunut kertoa, sillä ihan hyvin he kuulemma pystyivät hoitamaan meidänkin lasta vaikka oli kipeänä!

Siis WTF, onko ok käytöstä, nyt täytyy sitten aamulla hakea töistä vapaata ja jättää lapsi pois tarhasta ja illalla olisi ollut hänellä jumpassa lelupäiväkin, no ei voida mennä moneen päivään mihinkään, mummu sanoo että ei ole kukaan toiminut väärin paitsi minä kun suutun vaikka toiset hyvää hyvyyttään hoitivat minun lasta kotonaan.

Tiedän kyllä mitä anoppikin sanoi, että olisi voinut saada pöpön vaikka jostain muualtakin, mutta sillehän en olisikaan voinut mitään, tuonne kylään en olisi antanut jos olisin tiennyt että ovat kipeitä, ei kai kukaan ehdoin tahdoin halua lapselleen oksennustautia?!

Olinko siis ihan paska ja väärässä kun suutuin anopille ja haukuin miehen siskon? Omasta ja mieheni mielestä ei suututtu turhasta mutta muut loukkantuivat ja raivostuivat meille tästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatat sinäkin olla väärässä, riippuu siitä mihin sävyyn ja millä sanakäänteillä ilmaisit mielipiteesi.

Vierailija
2/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea kuvitella, että joku olisi noin ajattelematon ja törkeä, mutta jos näin on niin voi harmin paikka! Olisain suuttunut kyllä itsekin ihan reippaasti ja maininnut kyllä, että näin ei sovi tehdä. Ikävä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudin olisi siis voinut välttääkin. Missä sitten menee raja, mitä tauteja saa tartuttaa ja mitä ei, jos kerran mahatauti kuuluu näihin vapaasti tartutettaviin?

Vierailija
4/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalle lapsellesi, että pääsette töihin.

Vierailija
5/5 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että noin ei vaan kukaan vastuullinen aikuinen toimi, että oltaisiin itse haluttu päättää halutaanko antaa lasta kylään vai ei, mummun mielestä riski saada tartunta oli pieni koska oksentaminen oli perheessä loppunut jo perjantaina aamulla ja lapsemme meni sinne vasta töiden jälkeen. Eli sanoi ettei heillä voinut olla tietoa että saisi tartunnan joten ei kokenut asiakseen sanoa, sanoi että miehen sisko oli luvannut että soittaa meille jos tauti jatkuu, joten ei kuulemma ole mummun ongelma kerta sisko ei soittanut. Ja puolusti siskoa että hyvin on lapseni hoitanut, antanut kuumelääkettäkin kuulemma. Sanoin että wau, vuoden äiti.

Sanoin etten enää koskaan uskalla luottaa tuon miehen siskon sanaan ja arvioon lapsiin liittyen, ja tästä lähin edellytän että jos mummulla on jotain vastaavaa tietoa ja on vaikka hakemassa lastamme sinne, täytyy kertoa mulle että saan itse päättää mikä on lapseni etu ko tilanteessa, eli että en tietenkään anna hakea kylään, ja jos lapseni on siellä kylässä ei saa samaan aikaan ottaa hoitoon kipeitä serkkuja, on soitettava minulle heti jos tilanne on sellainen. Mummu suuttui pahan päiväisesti kiittämättömyydestäni. Löin tavallaan luurin korvaan eli huusin vaan moi ja suljin puhelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän