Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MARRASMURUT VIIKKO 14***

31.03.2008 |

Huomenta Suomi!

Uusi viikko, Uudet kujeet!

Mitä kuuluu tällä viikolla skorppioni-vauvojen odottajille?

Itselläni aikainen herätys niinkuin aina...aamuhuuto kuuden jälkeen.

Kahvia juon ja tällä kertaa dippaan täysjyvämuroja kahviin, kun en tuota juustoa jaksanut kaapista esille ottaa. Pikaisen Suomen reissun kävin heittämässä eilen, " rasvareissulla" , kuten sen voi kauniisti ilmaista. Eli ruokaa ruokaa ruokaa; Presidentti kahvista Aamupala-juusto viipaleisiin....

" Vellosen väki" on vielä pysynyt poissa, eli aika hyvä olo on, jopa aamuisin. Niin kauan kuin vain aamukahvi pysyy vatsassa on kaikki hyvin...

Tänään on ennustajalle meno, eikun siis povarille. On tosi taitava nainen joka lukee korteista. Minä kun uskon kaikkeen tuollaiseen ja siitäkin ilosta saan maksaa itseni kipeäksi...Katsotaan siis mitä tuleman pitää. Back to the future...hih.

Kaikille ihanille Suomenneidoille oikein hyvää maanantai-aamua ja tätä viikkoa!

Riesa ja pien'

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kai pakko välillä ilmoitella teille itsestäni, että pysyn porukassa mukana. Oon lukenut teidän juttuja ja minusta tuntuu kuin lukisin jo paljon pitemmällä raskaana olevien juttuja:D Onko teillä tosiaan nyt jo mahat kasvaneet, istuminen vaikeaa ja kauheasti kaikkea oireita:O

Mullakin on mahaa, mutta se on kyllä tullut siihen kahesta raskaudesta ja on sellanen nahkapussi joka ei kai koskaan lähe pois:))

Minä en oikein voi paljoa kirjoitella teille kun ei ole mitään asiaa vielä. Oireita ei ole...paitsi tiheä pissaaminen ja alavatsan nipistelyt. Mulla oli sitä ruskeaa vuotoa joka pelästytti, mutta tänään sitä ei oo tullut ja mielikin on ollut parempi. Pojan kanssa touhuttiin pihalla 10 asteen lämmössä monta tuntia:)

Maanantain äitiyspoliklinikka käyntiä ja piikkireseptiä odotellessa!

Viljonkka82

Vierailija
42/79 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerron kuulumisia, vaikkei oikeastaan ole mitään kerrottavaa... Eli olo ennallaan. Paitsi että tänään on vähän juilinut mahaa ja särkenyt munasarjojen kohdalla silleen " menkkamaisesti" . Ét olo on silleen vähän kipee, mut muuten kaikki ok. Toisaalta, parempi tämä, kuin pahoinvointi (*odottelee kauhunsekaisin tuntein seuraavia viikkoja... *), että en oikeesti halua valittaa.

Tänään olen ollut kyllä aika kärttyinen, eli mielialat heittelehtii. Mieskin huomas, kommentoi pienesti. Ei viitsi/uskalla alkaa kovin paljon vinoilemaan, täältä tulee muuten täyslaidallinen. Hmm, ei kivaa hänelle. Mutta en mä edes oikeen tiedä, et mikä ärsyttää, on vaan jotenkin pinna tiukalla... :)

tiutiu 5+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän univelkaa ja näemmä raskaana se sitten kymmenkertaistuu. Normaalisti en ole pienestä univelasta moksiskaan, mut nyt on ihan sairaan kova väsy. Joten hipsin tästä saman tien petiin.

Piti sitten tämäkin tulla kertomaan... :)

Hyvää yötä kaikille!

Koralli & Aarre 5+5 (tai 6+1)

Vierailija
44/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosi keväinen ilma:)aurinko alkaa paistaan ja lämmin on.. mulla tänään vapaapäivä:)pappa hakee pojan aamusta hoitoon.. mutta mie alan siivoamaan , että en sen ihmeellisempää aio touhuta..

Te joilla on lapsia niin auttakaahan vähän onnetonta, mitä ihmettä 2v lapselle puetaan päälle muutamalla plus asteella? Tuntuu hullulta laittaa toppapuku(tietty jos mennään käveleen tai kaupungille) jos autolla lähdetään kauppaa,kylästeleen tai ihan muuten vaan ajeleen..Meillä on kevät-syyspuku kyllä olemassa mutta ehkä se on kuiten vielä liian ohut, en kyllä ite pistäis sitä pojalle vielä, mutta olisko joku kevytvanu puku, niinku joku välipuku??Olenhan mie tietty pukenu lapseni viime keväänäki(;)) mutta nyt vaan tuntuu tämä oikeen suurelta ongelmalta..

Täällä on muutki väsyneenä:)josko me yhdessä alettais piristyyn pikkuhiljaa..

Mulla on aivan erilaiset oireet nyt ku viimeksi, sillon ei ollu pahaolo eikä ummetusta eikä väsyä, nyt on oksetus 24/7 ja hirvee ummetus(ollu oko raskauden ajan) ja ylitsepääsemätön väsymys, mulla onki ihan tyttö olo että josko nyt merkkais sitä että tyvär tulee:)mutta toisaalta mulla on poika olo ja tyttö olo, jos tulee kaksneuvonen:Dhope not!Ehkä sieltä tulee molemmat:)tyttö että poika..no perjantaina selvii monta tulee:)

Huomaatte varmaan että olen taas väsy:)uni vaan loppu kesken, esikko nukkuu vieläki, pitää käydä kohta herättään ku se pappa tulee hakemaan..

Hyvät päivän alut muille:)

simppu rv9+2

Vierailija
45/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ultrassa todettu yksi vauvanalku kohdussa sykkeineen! Kyllä oli suuri helpotus nähdä, että masussa oikeasti asustaa joku, vaikkakin tämä raskaus oli alkuun aika järkytys. Oltiin jo miehen kanssa sovittu, että 4 olemassa olevaa lastamme riittää meille, mutta jossain joku päätti toisin. Ja minä itse aloitin juuri maaliskuun alusta vuoden pituisen työsopimuksen, jota en nyt sitten ehdi millään tekemään loppuun :/. Oli ollut jo puhettakin, että siitä vuoden jälkeen olisi ehkä voitu jopa jatkaa työsopimusta, mutta eipä taida enää olla toivoa.

Mieskin alkaa pikkuhiljaa kai sopeutumaan ajatukseen vaikka alkuun puhui abortistakin (ei kuitenkaan missään vaiheessa painostusmielessä). Lapsille ei olla vielä kerrottu eikä varmaan vähään aikaan vielä kerrotakkaan.

Oireena löytyy ympärivuorokautista kuvotusta (pari kertaa on pönttöäkin halailtu), väsymystä, finnejä (varsinkin selkä on NIIIIIN täynnä isoja pahkuroita :( ja naamakin kukkii ihan " kivasti" ). Turvotusta löytyy myös täältä sen verran, että oli " pakko" laittaa töihin äitiyshousut jalkaan (tai siis ei ollut mitään muita siistejä housuja puhtaana, missä olis ollut vähän väljempi tuo vyötäröosuus). Mutta on mulle noista edellisistäkin jäänyt kannettavaksi ihan kiitettävästi noita kiloja, joten nyt olis toiveena ettei niitä kertyis oikeastaan ollenkaan, tällä hetkellä tulos on -1,5kg, mutta vielä on pitkä matka taivallettavana...

Neuvola mulla olis varattuna 8.4., eipä sitä nyt vielä niin hirveästi odota; en nimittäin tykkää yhtään siitä ekasta neuvolasta, kun siellä otetaan se verinäyte ;), eikä siellä muutenkaan " tapahdu mitään erikoista" , kun ei kuunnella edes sydänääniä... Mutta onhan se taas kyllä yksi konkreettinen asia, mikä liittyy tähän odotukseen..

Mutta nyt on kai jotain töitäkin tehtävä...

maria80 rv 7+4 (ultran mukaan 7+3, mutta siinä luki että +/- 4 pvää, joten menen nyt vielä tolla oletettujen menkkojen mukaan rv:lla)

Vierailija
46/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin raskaus oli järkytys ensin, vaikka tiedossa oli että näin varmasti tulee jossais välissä käymään, raskaus oli osaltaan toivottu mutta miehelleni vauvan tulo oli järkytys, ensimmäinen lapsi hänelle, mulla poika edellisestä suhteesta, mutta nyt alkaa olla jo kaikki ok, lapsi on tervetullut ja isäkin on kiitettävästi asiassa mukana, minä kun en halua miestäni mukaan neuvoloihin tai tähän alkuraskauden ultraan niin olihan se pikkasen ihmeissään, olis halunnu tulla ultraan mutta kun selitin miksei kannata niin oli samaa mieltä, syynä oli että turhaa olla töistä pois kun tämä on vain tarkistus ja muutaman viikon päästä on sitte np-ultra niin sinne tulee sitte mukaan, ja neuvolan haluan pitää ihan omana juttuna, minä tykkään pitää asian näin:)

Ihanaa pappa tulee kymmeneltä:)

Olipa hyvä ku yks ystävän mies(lapseton) kuuli kun sanoin että jee, poika menee viikonlopuksi isänsä tykö niin se hänen reaktio, sanoi näin;miten voit sanoa että jee ku lapsesta olet erossa, ei kai siitä pitäis iloita!Hiukka pyörähti silmät päässä häne avovaimolla(jolla itellä 2 lasta):D

kyllä mie olen sitä mieltä että välillä on mukava saada omaa rauhaa ja täytyyhän lapsen isäänsäkin nähdä:)vaikka siinä joskus ikävä tuleeki jo vkl:na niin kyllä se vapaa vkl silloin tällöin on ihanaa:D

Että sellasta tälläkertaa:)

simppu rv9+2

Vierailija
47/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin neuvolaa, esikolla oli se aika..no kävelin normaalisti sinne paikkaan missä neuvola on tähän asti ollut, tai ainaki viimeksi ku kävin:)No katoin vaan että jaa ne on muuttanu alakertaan(ennen 2.krs.)no menin sisään ja istuin pojan kanssa odottamaan aulaan, pian nainen tuli kysymään että onko mulla iaka varattuna ja mie vastaan että joo, pojalla neuvola, niin että arvaa missä olin!! nainen ystävällisesti katoo mua ja sanoo että neiti hyvä olette nuorisopsykiatrian poliklinikalla!!!!!Mie vaan nolona että jaaha, vai niin ja nappasin pojan kainaloon ja juoksin pois sieltä, soitin äkkiä äitille ja kysyin vain että missä ihmeessä se neuvola on:)kaks katua alaspäin:)en kehdannu kellekään kertoa, miehelle vain:)sitä kun väsyneenä lähtee..

Vierailija
48/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin eilen miekkosen kanssa neuvolassa. Mulle tuttua asiaa työharjoitteluiden kautta, mutta th oli kiva ja selosti miehelle kaikki asiat tarkkaan. Nyt sitten odotellaan kutsua sinne ekaan ultraan. Olen vissiin aika onnellisessa tilanteessa, kun ei pahoinvointia ole vielä ainakaan ollenkaan tullut! Kahvikin maistuu yhtä hyvälle kuin ennen!! No, kerkeehän se pahaolo vielä tulla, turha tässä hirveesti vielä riemuita...

Muutaman päivän on tullut ruskeeta vuotoa ja vihloo tuolta alamahalta vasemmalta puolelta. Varsinkin, jos kauheasti touhuan jotain. Oonkin yrittäny nyt vaan maata ja ottaa rauhallisesti, kun sattui muutama vapaapäivä tähän. Tänään pitäis mennä yöksi töihin, onneks yöt on yleensä suht rauhallisia, niin täytyy ottaa rennosti koko yö.. :) Onneks th neuvolassa sanoi, että soitat sit heti, jos tarttet saikkua.

Käväisin eilen hulluilla päivilläkin ja siel olis ollu vastasyntyneitten söpöjä bodyja halvalla.. En raaskinu viel ostaa kuitenkaa..

Nyt painun takas sohvalle, tarttee kerätä voimia yövuoroa varten.

Sinikellonen 8+0 (jee!)

Vierailija
49/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa kaikki uudet!

Minä hätähousu sitten siirsin sitä varhaisultraa niin, että menen ensi viikon perjantaina jo. Silloin on 7. vko lopuillaan, että pitäisi kaiken oleellisen jo näkyä. En olisi MILLÄÄN jaksanut vielä yhtä ylimääräistä viikkoa. Varsinkin kun koitin eilen huvikseni pienimpiä mammahousuja jalkaa ja ne oli SOPIVAT. Tekay-laskurin mukaan 7+0 huomenna... Niin että jotenkin tekee mieli tarkistaa kesto ja se, että onko siellä 1 vai 2... Mulla on ihan semmonen olo, että töissä pian jo huomaavat. Mahdoton tässä on olla niinkuin ei oliskaan, vaikka kuinka itteänsä yrittäs toppuutella - mua jotenkin nyt vaan epäilyttää koko juttu. Varsinkin kun ihmeempiä oireita ei edelleenkään ole... Korkeintaan väsy ja hirvee ruokahalu.

Kuullaan

Meku72

Vierailija
50/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja väsyttää! Herran jestas että voikin väsyttää näin paljon!!

Eikä vain tänään, mutta myös eilen ja toissapäivänä ja maanantaina.

Ja nyt kun ei edes aurinko paista vaan pilvet, niin väsyttää vieläkin enemmän.

Remontin keskellä, tosin nyt alkaa se hauskin juttu, eli tapetointi! Mies on sliipannut olohuoneen seiniä jo ties kuinka kauan...paska hommaa mutta tehtävä on. Ja tässä talossa on ollut tehtävää...muutettiin vuoden alussa ja kohta kai ollaan loppusuoralla...täällä sisätiloissa. Lumien sulaessa alkaakin sitten ulkotyöt ja villiviidakon valtaus!!!

Jaa, mitähän keksisi tälle päivälle? Joo, olohuoneen verhot ovat ompelimossa, ostin Marimekon Oona kangasta ison kilon enkä sitten suoriutunut ompelemisesta itse. Joten, eikun ammattilaiselle soitto. Samalla ostin kolme älykallista verhotankoa, 45 euroa kipale plus siihen sitten vielä se ompelu, että joo...Puolustaudun sillä että tuleepahan nyt sitten kertaheitolla kaunista....

VÄSYTTÄÄ!

Hyvät päivät kaikille.

Vierailija
51/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu hyvä idea alkaa yksin laittaa lakanoita kuivuun!!niin repäsee joka kerta ku kurottelee.. no tässä tämä mun erityisen rauhallisesti ottamisen tekniikka:DPiti keskeyttää hetkeksi ku alko huippaan:/ sitte vaan lisää pyykkiä ja pojan huone pitäis siivota nyt ku herra ei ole paikala niin saa rauhassa laittaa:)

HUOMENNA ON ULTRA!!:D ei meinaa jaksaa odottaa:):)

mutta joo hyvät päivän jatkot, pitää jatkaa siivousta etä joskus olis valmistaki:)

Vierailija
52/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kai ne tärkeimmät kuulumiset tältä päivältä :) Ei voi ymmärtää kuinka nyt väsyttää näin paljon. Iltavuoroon pitäis lähteä töihin, oli tarkoitus vielä siivota ennen töihin lähtöä, imuroitua sain, mutta siihen se sitten jäikin, ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

Toivottavasti tää väsymys helpottaa mahdollisimman pian :)

Vierailija
53/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen tänään harvinaisen hyvävointinen:)

Keksinpäs sitte hienon jutun, otin puhelimella kuvan tästä jätti vatsasta ja lähetin kuvan isoveljelleni:)hän ei siis tienny että olen raskaana:)ihmeissään se soitti ja kyseli että kuinka pitkällä olen ku on jo noin iso maha:)oli kiva tapa kertoa kuulumisista:)

taas siivouksen pariin ja toiset pyykit kuivumaan:)

Vierailija
54/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kerennyt tässä viime aikoina kirjoittelemaan.

Tännehän on tullut paljon uusia mukaan, kiva juttu! Ja pahoittelut niille, jotka joutuvat jättäytymään porukasta pois. Voimia uuteen yritykseen.

Täällä kanssa yksi todella väsynyt odottaja. Eilen illalla simahdin jo iltaseiskalta nukkumaan. Ja huono olo on riesana suuren osan päivää.

Tuli sitten käytyä alkuraskauden ultrassa ja siellä se sydän sykki. Minä jo suureen ääneen aloin lääkärille sanomaan että tuulimunahan se on eikö?! Ja lääkäri katsoi mua ja sanoi että älähän nyt. Ja sitten näytti sykkeen:) Et näin hermoheikko sitä on.

Meillä on tänään 4v hääpäivä. Vautsi. Niin ne vaan vuodet lisääntyy. Ei sen kummosempaa ohjelmaa ole suunniteltu. Siivottiin ja syötiin kunnolla ja pöllyteltiin peittoja. Siinä kait ne tärkeimmät ;)

Mukavaa kevätpäivää kaikille! Täällä ainakin aurinko paistaa tosi ihanasti!

AIHA ja tytöt ja tähtönen rv 8+3

PS. Liityin sinne postituslistalle marramuruihin, mutta en jostain syystä pääse sinne?! Missähän vika. Kuka tietää??

Vierailija
55/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kirjoitellut tänne kuin että lisäsin itseni marrasmurujen listalle. Halusin odottaa neuvolaa, että tiedän kaiken olevan kunnossa. Eilen oli sitten eka neuvola ja ultra. Kaikki oli kunnossa. Pikkuinen oli oikeassa paikassa ja vastasi viikkoja. Sydän sykki myös.

Lasketuksi ajaksi tuli 5.11 joten se vähän heitti laskurin antamasta 6.11.

Yhdelle kaverille ollaan vasta kerrottu vauvasta. Ajattelimme kertoa tuleville isovanhemmille vasta äitienpäivänä jos maha ei ala näkymään aiemmin. Työpaikalla minua pelottaa kertoa asiasta, kun työnantajani on jo yli kuukausi sitten kysellyt, että milloin teille tulee perheenlisäystä ja vihjailut jatkuvat edelleen. En tiedä onko hän seurannut internet liikennettäni vai mistä hän on sen saanut päähänsä. Tähän asti olen kieltänyt kaiken ja siksi kertominen onkin entistä vaikeampaa. Vaikka en usko, että he siitä vihaisia ovat mutta silti... Mites muut? Joko olette kertoneet työpaikoillanne?

Nippy83 rv9+1

Vierailija
56/79 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli siinäpä tärkeimmät uutiset tältä päivältä. Viime yön nukuin vain pätkissä. Valvoin kolme (!) tuntia ja aamulla ihan pöllö olo. En normaalisti reagoi edes stressiin yöunen katkoksilla, joten hormoneista tää kai sit johtuu. Ja päivällä tietty väsyttää... Miten te muut väsymyksen vaivaamat - nukutteko sit yöllä täysin palkein?? Pitäskö perustaa yökerho tänne nettiin... :-) Mulla näyttää väsymyksen määrä vaikuttavan myös pahoinvointiin. Tai ainakin niin kuvittelen. yök.

Nappy83: olen kertonut töissä. Oli vähän " pakko" , kun työn luonne on sellainen, että täytyy ajoissa hoitaa moni juttu. Helpottaa omia töitten järjestelyjä ja oisin joutunut selittelemään älyttömästi. Pomo tajusi tosi hyvin, itse asiassa pelkäsin ite aluksi ihan turhaa. Oli tosi positiivinen ja kannustava. Sanoipa jopa, että voin tehä hommia nytki olotilan ja jaksamisen mukaan eikä tarvi erikseen jokaista siirtymää ilmotella. Tarkotti tällä jos on pakko lähtee kotiin kesken tms.

Sirilii rv8+5

Vierailija
57/79 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska tämä tolkuton väsymys loppuu? En muista esikoisraskaudesta tällaista ollenkaan. Nytkin 9 t yöunet takana ja silmät ei meinaa pysyä auki. Töihin pitäs vaan lähteä. Ja mies ens viikon työreissussa, apua miten jaksan pyörittää arkea.

Nyt pakko lähteä töihin. Mukavaa perjantaita!

Koralli & Aarre 6+0

Ps. Päivitän sen listan nyt viikonloppuna, ei vaan ole jaksanut nyt viime päivinä tehdä mitään ylimääräistä. Minäkös kaipasin niitä raskausoireita, no nyt näemmä sain tämän tolkuttoman väsymyksen ja heti olen purnaamassa sen kanssa :D

Vierailija
58/79 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on väsymystä liikkeellä, joo se on kyllä totta et 9-10 tuntia yössä ei tunnu riittävän, uskomatonta!!!:D Mulla on kyllä myös niin että toisina päivinä oon totaalisen väsynyt ja toisena päivänä voi taas jaksaa niin että aivan itekki ihmettelee..Eilen oli pikkasen parempi päivä mut se toissa päivän koulutuspäivä oli sellanen et ajattelin että kuolen siihen väsymykseen, silloinhan meidän yks sijainen kysyikin et mikä sul on ku oot noin kuolleen näkönen?????:D vastasin vaan et olokin on sen mukainen...;)

Onko muilla samaa, eli suoraan sanottuna panettaa ihan törkeesti joka päivä??Tää on mulle ihan uutta ja etenki kun on väsyny ja öklöttää niin ei ennen ole tarvinnu koko touhua edes ajatella, mut nyt on asiat toisin...:D ukkokultahan on asiasta vain tyytyväinen.

Nyt tarttis jatkaa töitten tekoa..vkonloppu vapaata odotellessa!!!;)

Aurinkoista perjantain jatkoa kaikille mammoille!!!

tinsku ja piitu rv? ens vkon tiistaina on ultra ja siel selviää toi rv asia, jänskättää kyl kovasti jo nyt!!!

Vierailija
59/79 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottautua joukkoonne. Raskaustestin tein maaliskuun lopulla ja kaksi vahvaa viivaa siellä näkyi. Neuvolaan soitin eilen ja 6+4 rv tällähetkellä menossa ja La on tuossa 22.11 tietämillä. tarkkaan viimeisten kuukautisten alkamispäivää en muista, joten...

Meillä on eka neuvola vasta toukokuussa kun on 11 rv menossa, ihmettelen miten te käytte jo nyt neuvoloissa ja uä:ssä. me päästään Uä:hän vasta 13 rv:lla.

Hieman itsestäni... syksyllä täytän 30 raskaus on kolmas, meillä on tyttö 12/98 ja poika 8/03. Joten isoja jo ovat ja nyt sitten pientä odotellaan. Kerrottu raskaudesta ei olla kuin muutamalle hyvälle ystävälle. Raskaus on kaikkea muuta kuin suunniteltu (ollaan silti onnellisia) meidän lasten piti olla tässä 2kpleessa, juuri valmistelen päättötyötäni ja tarkoituksena oli päästä työelämään kiinni ja alkaa luoda" uraa" mutta toivottavasti jostakin saisin töitä tuonne lokakuulle asti niin olisi parempi tuo äippäloman rahatulo.

Hieman oireista, väsyttää,väsyttää ja väsyttää...maha turpoaa aina illalla tosi palloksi, ihmettenkin kun lapset ei ole vielä kommentoineet:)Ruoka maistuu ja mikä tahansa menisi alas, koskaan en ole roskaruuasta piitannut, mutta nyt voisin hakea vaikka joka ilta jonkun hampurilaisen, onneksi en ole vielä sortunut.

Mutta hyviä vointeja kaikille

Aamupetteri (6+4 ?)

Vierailija
60/79 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla huimausta aina kun nousee ylös tai muuten joutuu vaihtamaan tasoa alhaalta ylös? Minulla tämä on nyt inhottavin vaiva. Aamulla varsinkin huimaa ja päätä särkee jonkun aikaa...

Aamupetteri