Lue keskustelun säännöt.
auttakaa äkkiä, latasin koneelle biisin ja haluan sen nyt siirtää kännykkääni miten se onnistuu?
30.11.2008 |
Sain kyllä siirettyä sen puhelimeeni, mutta puhelin ei voi sitä toistaa, miksi ihmeessä kun nokia pc suit sanoi että se on oikeassa muodossa? Johtuuko se tekijänoikeuksista vai mistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla