*** SISUNAISET 31.3. ***
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 82.9 kg, ( 62 kg), 83 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.1 kg,
9 vkoa, (tai jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )
[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 86.1 kg, -0.4 kg, 7.6 kg, 2.6 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]
70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 70 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 5 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.8 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.1 kg, 23.7 kg, 1.6 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Hiiriemo [/b]♥[/color]
57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.5 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 4.5 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 22.6 , ( 1.58 m )
[color=fuchsia][b] JB72 [/b]♥[/color]
77 kg, 74 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )
[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 71 kg, ( 65 kg), 76.0 kg, 0.0 kg, 13 kg, 5 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.62 m )
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Kerttuli [/b]♥[/color]
Paino tammikuussa 88.6 kg
Lopullinen tavoite 60 kg
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 81.6 kg, 0.0 kg, 13.4 kg, 1.8 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 30.0 , ( 1.65 m )
[color=green][b] Lempi [/b]♥[/color]
77.9 kg, 69.9 kg, ( 64 kg), 74.3 kg, 0.4 kg, 3.6 kg, 4.4 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.60 m )
[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 76.4 kg, ( 72 kg), 77.3 kg, 0.0 kg, 18.2 kg, 0.9 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.78 m )
[color=green][b] Momentti [/b]♥[/color]
73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 68.6 kg, 0.0 kg, 4.4 kg, 3.2 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.6 , ( 1.67 m )
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 84 kg, ( 85 kg), 88 kg, 0.0 kg, 14 kg, 4 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 31.9 , ( 1.66 m )
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 76 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.3 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] Piba [/b]♥[/color] UUSI!
82 kg, 80 kg, ( 70 kg), 82 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: pituus puuttuu !!
[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]
91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 87.6 kg, 0.4 kg, 4.3 kg, 4.5 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.77 m )
[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]
72.4 kg, 68 kg, ( 68 kg), 70.6 kg, -0.4 kg, 1.8 kg, 2.6 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 25.0 , ( 1.68 m )
[color=green][b] Risella [/b]♥[/color]
65 kg, 62 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )
[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]
70.5 kg, 62 kg, ( 58 kg), 63.8 kg, -1.7 kg, 6.7 kg, 1.8 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.65 m )
[color=green][b]Variksenmarja [/b]♥[/color] UUSI
60.9 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60.4 kg, -0.5 kg, 0.5 kg, 2.4 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 21.4 , ( 1.68 m )
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 77.3 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 2 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )
[color=green][b] Wille78 [/b]♥[/color] UUSI!
67 kg, 65.3 kg, ( 62 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.70 m )
[color=blue][/size][size=2]
[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]
Napos tasapainoilee painossa 64 kg.
Viime viikon tulos oli: 63.5 kg
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Unnika : -1.7 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 22 tavoitetta (24.3 ¿ 1.6) [b]
1. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Allakka
2. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Chicky
3. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ElsaAlice
4. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Henniina
5. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. hiiriemo
6. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. JB72
7. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Johkulainen
8. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Körömölli
9. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Lempi05
10. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee
11. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Momentti
12. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Nolaana
13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ororo
14. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Piba
15. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Pommeriina
16. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ragna
17. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Risella
18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Unnika
19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Variksenmarja
20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga
21. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Wille
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, hiiriemo, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Körömölli, Lempi05, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Piba, Pommeriina, Ragna, Risella, Unnika, Variksenmarja, Volga, Wille78
Laihduttajia: 24
Painomme oli alussa: 1969 kg
Painamme nyt: 1800 kg
Tavoitepainomme (vko 22/2008): 1733 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.1 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 39 kg
Kokonaispainonpudotus: 169 kg
Matkaa tavoitteeseen: 67 kg
[/color][/size]
Kommentit (24)
joo on muka tätä luppoaikaa täs kahvikupin ääressä,niin aattelin tääl pyörähtää kahtomassa mitä näkyy.=)
NOLAANA taisit kysästä et mistä päin olen ku käyttelen mie-sie sanastoa....
No mie oon pohojosen tyttöjä lähtösin.....eikä oo toi murre mihkää kavonnu.....välillä puhun H:n päällekki....jos tiedätte mitä tarkotan=)=).
Eipä sitä omaa puhumistaan niin vaan muuteta.
Moni on tääl etelässä huomautellukki et en taida olla paikkakuntalaisia ku niin OUDOSTI puhun=)=)
Siis oudoltako se kuulostaa ku mie puhun=)=)
Päivitetään noita teidän viikon 22 välitavotteita. Piba jo omansa saavuttikin. Voisiko seuraava olla 77 kg, vai onko se liian kova. Onko sinulla itselläsi toivetta siitä, mitä paino voisi olla toukokuun lopussa?
Nolaana: Laitoin sinulle välitavoitteeksi 88.5 kg, onko sopiva?
Omia kuulumisia: yritän muistaa käydä huomenaamulla vaa' alla. Vähän on tahtonut jäädä tuo herkuttelu pääsiäisen jälkeen päälle. Ei missään suuressa mittakaavassa, mutta vähän kuitenkin.
Mutta huomenna sen sitten näkee taas, missä mennään.
... sitten oli vihdoin lukema 79.4!!! eli alle sen 80 kg pääsin nyt, huippua!
toukokuun lopussa toivoisin painavani enintään jotain 72 kg. tässä on nyt hyvin aikaa vielä sinne.
motivaatiota riittää, katsotaan kuinka pitkälle, päivä kerrallaan!
Täällä on maagisia rajoja pienimmille kymmenille alitettu, onnea! Tsemppiä kaikille!
Kyllä se tuo paino vain heittelee. Maanantaina oli sen 64 ja tänään 63,3. Tässä tasapainoiluvaiheessa se vain tuntuu jotenkin hyväksyttävämmältä :).
Napos
vaaka ei ollut mitenkään suosiollinen aamulla. Arpoi lukemaksi 77.5 kg eli plussaa 200g. Toisaalta en ollut yllättynyt, koska viime viikon lukemassa ei varmaankaan ollut vielä kaikki pääsiäisherkut mukana. Toisaalta, olen ollut koko viikonlopun ja alkuviikon milestäni kiltisti.
No, tästä se on silti jatkettava. Näyttää tuo 77 kg olevan minulla aikamoinen kynnys. Koko viime vuoden olen tahkonut tuota samaa painoa. Ja sama tuntuu jatkuvan tänäkin vuonna. No, jospa sitä tulisi kesällä sitten liikuttua sen verran enempi, että alkaisi painokin taas tippumaan.
Mihinkäs tässä on kiire, vaikka " laihduttaisi" tuota viimeistä 5-6 kiloa useamman vuoden. Eipähän ole paino tippunut ainakaan liian nopeasti.
Minlee
ps. Piba, laitoin sinulle välitavoitteeksi tuon 72 kg.
tiukka rutistus, kyllä se 77 kiloa alittuu!
Hilaapa tuota minunkin välitavoitetta (toukokuun lopussa) alaspäin! Alunperin taisit laittaa sen mulle 60.9, ja minä sitten nostin sitä 62:een, mutta jos se 60.9 olisi sittenkin se hyvä. Olisi katsos jotain tavoitetta! ;) Ja sulle tsemppiä 77.n selättämiseen!! nyt eskarilaista hakemaan! Oli lyhyt työpäivä...Illalla haaveilen juoksulenkistä, huomenna on vapaapäivä - mitä nyt pientä paperisotkua Kelaan ja päivähoidonohjaajalle, niin vien muksut siksi aikaa hoitoon, että voin ne asiat hoitaa. Palajan taas!
unnika
Oli niin masentunutta mielialaa liikkeellä, etten oo muuta kun laskujen merkeissä avannut konetta. Ja siitähän seuraa (kun on maassa), ylensyöntiä ja sängyssä makoilua. Joskos NYT alottais uudelleen. Alkuvuodesta laitoin ruokavaliota kovinkin uusiksi, mutta yllätys, yllätys, vaaka ei hievahtanutkaan, ku sellaisen sain vihdoin hankittua. Siitä sitten siirryinkin herkuttelemaan liikaa, mutta silti vaaka näyttää sen 88,2kg.
Ja niinkuin olin kesäksi kuvitellut alle 80. Pöh. Nyt jos yrittäis taas (olen alkanut jumppaamaan!) uudestaan aloittaa. Uloskin voisi päästä, nyt kun alkaa kevät niin mukavasti lämmittämään.
Mutta tsemppiä kaikille, minä lähden nyt jumppaamaan! :)
-Kerttuli-
Täällä kaivattais kovasti tsemppikärpäsen puremaa!
Ahdistaa ja masentaa niin kovasti...
Vaaka näytti 60,8kg, eli +400g viime viikosta. No mä myönnän, että
viime viikonloppu pe-su meni ihan liikaa mässäilyksi. Mut sit yritin ma-ke laskea taas pisteitä. Mut tosiaan noin paljon tuli lisää viikossa! Oih voih... :(
Ja tänään oli sit varsinainen AHDISTUSTEN AHDISTUS päivä, esikoisella oli oikea kiusaamisvimma koko päivän. Niin pikku-siskoaan kuin äitiäänkin kohtaan. Sit yrität siivota kotia kuntoon siksi, kun mies palaa reissusta ja pienempi sotkee kahta kauheammin tietenkin.
Päässä pyörii keväällä koittavat pihan perustamistyöt ja istutuspuuhat, pitäisi itse osata suunnitella toimiva piha ja se ahdistaa. Mut ei ole varaa mihinkään suunnittelijoihin ja toisaalta haluankin itse suunnitella oman pihan, mut kun sen pitäis sit olla niin täydellinen-omasta mielestä-eikä mul kuitenkaan ole mitään kokemusta puutarhanhoidosta yms.
Eikä tuota aikaa liikaa tosiaan ole, kun yksin pyöritän viikot kotia pienten lasten hoidon lomassa.Yritä siinä sit vielä alkaa tehdä suunnitteluhommia... Ahdistaa...
Niiin siinä kävi että retkahdin taas lohtusyömiseen urakalla... Kerta kaikkiaan voi ihminen olla heikko!
Mutta on kyl hienoa lukea teidän muiden onnistumisista! Hienoa! :)
Vaaka näytti tänään 87,1kg eli miinusta 500g. Mutta viime viikolla tuli plussaa 400g eli tiputusta kahden viikon aikana 100g ei hyvää päivää!
Syön arkena todella kevyesti ja liikun joka päivä jonkin verran, mutta tulosta ei tapahdu. Viikonloppuisin retkahdan sit niin pahasti aina että se näkyy viikosta toiseen. Nyt yritän ihan oikeasti pysyä viikonlopun ruodussa!
Tsemppiä viikonloppuun!
Heippa!
Viime viikon plussat sain onneksi kukistettua ja tän viikon tiukahko linja on tuottanut tulosta. Tänään lukema vaa' assa 73,4 kg eli pudotusta 0,9 kg. Kahdessa viikossa siis 0,5 kg, koska viime viikolla +0,4 kg, mut onneksi sain heti kuriin ton plussan.
73 on meikäläisellä pariin pienin paino moneen vuoteen, joten olen tosi iloinen. Vanhat farkutkin jo voinut kaivaa esiin.
Nyt ei lipsuta viikonloppuna tytöt!
Ja ei kun ulos lasten kanssa, Lempi
maanantaina unohtui puntari ja parina päivänä kokeilin tällä viikolla ja punnituseroja miltei kilo parin päivän välillä. joten en taida tälle viikolle ilmoittaa mitään. ensi maanantaihin siis.
töissä hirvee härdelli joten vähiin jäänyt minkään muun miettiminen. mtta kaipa tän painon kanssa taas jotain tapahtuu kun töissä olen kevytruokaa pistellyt lounaalla ja palannut paremmin ruotuun kuin viimeviikolla.
tunnustetaan nyt heti kaikki pois alta.
Viime viikonlopusta alkaen lisääntyvää suklaansyöntiä, lisäksi karkkia ja muuta epäterveellistä sössöä. Iltaa kohden paljon leipää ja muuta naposteltavaa. Jatkunut useita päiviä. Tunnelin päässä ei näy valoa.
Vaaka tuntuu tällä hetkellä suorastaan pelottavalta kammotukselta ja en taaskaan(...) saa tätä kierrettä poikki. Päivä päivän jälkeen lupaa, että ei herkkuja enää huomenna, ja kun huominen tulee, huomaan mässääväni niitä taas, viimeistään illalla. Lomaa, risteilyä, juhlia, kyläilyjä... kaikkea sitä on mahtunut näihin päiviin, joten aina on joku " syy" jatkaa...
Huomenna vielä mennään kylään, jossa varmasti syön jotain hyvää, mutta maanantaina, silloin palaan taas...
Sorry, nyt en jaksanut lukea AJATUKSELLA muiden tuloksia, vaikka olihan siellä hienoja pudotuksia, esim. piban pussikuuri näyttää tuottavan tulosta, hienoa!! Ensi viikolla olen taas pelissä mukana, lupaan!!!
niin oletko sinä nyt sillä pussikuurilla? kuinka kauan olet ollut ? kauanko aiot olla? syötkö ihan nutrilettia tai vastaavaa markettituotetta. Olisin todella kiinnostunut kuulemaan tästä enemmänkin? Kiinnostaa hirveästi, kerran kokeilin olla ja olinko 2,5 päivää kun ratkesin syömään ruokaa....
Juuri kotiuduin töistä ja kaupasta ja nyt pitäis ruveta vauhdilla siivoamaan ja leipomaan, koska tänään mun " vauva" täytti 3vuotta ja sitä juhlitaan sitten huomenna :o)!
Viikko on sujunut hyvin, mutta vaaka näytti plussaa 600g eli 82,2kg..en ole kuitenkaan huolissani enkä pahoillani, sillä menkat mulla yleensäkin turvottaa, joten toivottavasti ens viikolla on vähintään sen 81,6kg mitä viimeksikin ;o)!
Kaikille mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!
~köris~
Mie en oo pitkään aikaan tänne kunnolla kirjuutellu,on ollu pikkasen hämminkiä meidän perheessä ja kaikkea muuta....ja mieki oon sairastellu oikeen kunnolla.Painoa tällä hetkellä 74,5Kg....en muista yhtään mitä on viimeks ollu ku tänne oon kirjottanu,mut on kuites jonkuverran tippunu.
Stressiä on ollu tässä viimesen kuukauden aikana niin älyttömästi et kokoajan nykyään oottaa et mitä pahaa seuraavaksi sattuu jollekki läheiselle.
Kertokaas te jotka ootte eronnu et mite ootta saanu toisen maksamaan elatukset ajallaan,tai yleensäkään ollenkaa ilman et asia pitää viedä lastenvalvojalle sen takia et rahoja ei kuulu???
Mulla alkaa pikkasen vituttaan tämmönen ku en oo saanu rahoja viel kauheemmin ku toinen väittää kovasti et kaik mennöö laskuihin.
Tämmöstä valitusta täältä sit tulee ku pitkästä aikaa kirjotan tänne.....
Nooh....yritetään vähä iloisempaaki.
Onneksi toi kesä näyttää tuolta tulevan vaik kui toi takatalvi tos kävi.Mie en oo yhtään tämmönen talvi ihminen nykyään, ku talvetki on muuttunu pelkäksi loskapaskaksi=)...mutmut,,mie taidan alkaa siivoon tätä huushollia ennen ku into lopahtaa täysin.
MIE VANNON KAUTTA KIVEN JA KANNON ET YRITÄN TAAS VIIKOTTAIN TÄNNE KIRJOTELLA PAINON....jos miusta ei kuulu mittee,niin sit on taas jotain kompikeissöniä sattunu tääl päässä ja tuun sit vähä myöhemmin ilmottautuun.
Mut tsemppiä meille sisunaisille,ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!!
Viikonloppu meni sit herkutellessa oikein urakalla :o(, mutta nyt taasen tiukka linja ja pisteet kehissä..justiinsa merkkasin rompulle jo etukäteen aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen ja pisteitä kului ainoastaan 10kpl eli kevyet on eväät tänään..tosin taidan välipalalle hakea vielä jonkun omenan kaupasta tai otan kurkkua tms. mukaan niin en pelkällä kahvilla sitten selviä siitä ;o)! Ja kun iltapalaks en varmasti syö mitään 10pisteen edestä niin hyvä ja kevyt päivä on siis tiedossa ;o)!
JOHKULAINEN:Itsellä ei kokemuksia erosta, mutta toivotan sulle kovasti jaksuja ja tsemppiä tilanteeseen!!
Eipä mulla muuta..pian tarttis lähtee väsäilemään eväät töihin ja laittamaan lärvi " edustuskuntoon" ;o), mutta ensin haluan toivottaa teille kaikille oikein mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä :o)!
Jaksuja Johkulaiselle! Toivon, että asiat järjestyy.
Mulla paino tänään just sen 64 kg. Herkkuja on tullut syötyä viikonloppuna, mutta nyt takaisin ruotuun.
Mukava, että täällä porukka jaksaa käydä ilmoittautumassa. Hyviä lukemia kaikille!
körömölli oli ehtinyt vielä tuohon edelle. Kevyttä päivää sinulle siis! Muista kuitenkin syödä kaikki pisteet.
vaaka näytti taas monen monta tulosta.. välillä 89.5 - 90.2 mutta viimeisin tulos oli 89.9 eli laitetaan nyt vaikka se " viralliseksi" tulokseksi (juuri sopivasti alle sen ysikympin.. ;))
johkulainen: tsempit myös täältä. Ja pakko kysystä, että mistä päin olet kun puhut mie-sie-kieltä..?
eilen oli ihan järkky päänsärky.. varmaan tästä koneen naputtelusta.. Nyt on joutunut olemaan vähän enempi koneella.. ja tässä ei kyllä ole ergonomiasta tietoakaan!!! Hartiat ihan jumissa. Onneksi mies eilen vähän hieroi, mutta nyt taitaa taas vähän alkaa jomottamaan.. Pitääkin ottaa ajoissa päänsärky tablettia (mikäli vaan löytyy!!) eilen jäi hiukan liian myöhään.
no niin.. mutta tässä nämä.. plussaa siis on tullut, ties kuinka monen viikon takaiseen tulokseen (se 88, mikä on viimeisin, oli siis TODELLA alhainen tulos, siis voisi sanoa että liiankin alhainen, koska se ei tosiaan sitä tasoa ollut, paitsi sinä yhtenä aamuna)
nyt pitää mennä.. ettei hartiat jumitu ihan täysin. moido!