Lue keskustelun säännöt.
Voi please, älkää tuoko hoitoon kipeitä lapsia!
30.03.2008 |
Eräs äiti ilmoitti, että lapsensa tulee hoitoon huomenna, mutta on " vähän" yskäinen ja räkäinen. Käytännössä se meinaa, että on todella kipeä! Näin ainakin ennen... No, käännytän äkkiä takaisin, jos vihreä räkä roikkuu nenästä ja yskii keuhkot pihalle, kuten viimeksi lapsen tullessa meille sairaana... Sen jälkeen sairasti kaikki muut 3 lasta ja minä! Että mua korpeaa taas...
t. pph
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sun vaihtaa vaikka alaa...
Ei tarttis katsella räkänokkakakaroita ja niiden ikäviä vanhempia kun kerran korpee.