Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa nähdä minut ilman meikkiä,uimahalli sopii hyvin treffipaikaksi, vieraan ihmisen kotiin en lähde saunomaan ja syömään

Vierailija
10.12.2025 |

Turha suuttua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin. En minäkään lähtisi vieraan kotiin. Enhän voi olla varma onko tyyppi jotenkin vaarallinen. Suurin osa ei ole mutta ei sitä koskaan tiedä mikä kohdalle sattuu.

Vierailija
2/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee treffeille sen näköisenä, kyllä meikit pitää olla. Uimiset sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi swimsamaista ajattelua, tykkään

Vierailija
4/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kaveri pyysi hiljattain tapaamiaan tyttöjä treffeille uimahalliin tai allasbileisiin, jotta voi silmäillä heti ensi metreillä kannattaako suhdetta jatkaa. Jos muodot eivät olleet mieleen, niin tyttö lähti vaihtoon samantien. 

Pitäisin todella pinnallisena puuhana.

Vierailija
5/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla ilman meikkiä muualla kuin uimahallissa? 

Vierailija
6/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä miehen luokse treffeille ja varastaa sieltä jotain. Oppivat olemaan. 

Vierailija
7/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsisieni pesii uimahallissa.

Vierailija
8/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena kaveri pyysi hiljattain tapaamiaan tyttöjä treffeille uimahalliin tai allasbileisiin, jotta voi silmäillä heti ensi metreillä kannattaako suhdetta jatkaa. Jos muodot eivät olleet mieleen, niin tyttö lähti vaihtoon samantien. 

Pitäisin todella pinnallisena puuhana.

Onneksi naisia ei kiinnosta pituus, raamikkuus tai sosioekonominen status.

Vierailija
9/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ne ukot sen takia sinua saunaan  pyydä, että näkisivät luonnollisen naamasi .D Ne haluaa saada naisen alastomaksi.

Vierailija
10/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetut kulmat ja ripset ei lähde uimahallissa. Uimapukuja saa muotoilevina + push upit. Voi mies parkoja :(

Vierailija
11/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kokonaan menemättä, jos joku vieras ihminen ilmoittaisi haluavansa nähdä minut ilman meikkiä. Meikittä oleminen ei ole kynnyskysymys, mutta toisen osapuolen röyhkeys on.

Vierailija
12/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotteko miesten vai naisten puolella?

Vierailija
13/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä siinä on kyse eikä siitä onko muikkelin naama kuin petolinnun per""se poikittain.

Vierailija
14/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan miehen ensin jossain julkisesti ja tiedustelen millainen mies on.  Olen tapaillut miestä nyt 10 kuukautta. Minä ikään kuin kutsuin itseni miehen mökille saunomaan viime kesänä sen jälkeen kun oltiin kolme kertaa tavattu. Mies vaikutti fiksulta eikä ollut vaarallinen ja kysyin sitä ettei minulla ole menoja että saanko tulla sen mökille saunomaan. Olin siellä monta viikonloppua miehen kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä naimahallissa on hyvä naisen levittää sääret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi