Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä käy siivooja?

Vierailija
30.03.2008 |

Kuinka usein käy, kuinka monta tuntia menee siivotessa, asunnon koko ja siivoojan tuntihinta?

Mä alan olla sitä mieltä, että apu olisi poikaa. Mutta kannattaako se kuitenkaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka usein käy, kuinka monta tuntia menee siivotessa, asunnon koko ja siivoojan tuntihinta?

***Joka kolmas viikko. 3h. 110m2 ja 29¿

Mä alan olla sitä mieltä, että apu olisi poikaa. Mutta kannattaako se kuitenkaan?

***Kyllä kannattaa! Aikaa jää lapsille ja omille harrastuksille. Ihanne ois, että siivooja kävis joka toinen viikko, mutta tällä hetkellä rahat eivät siihen riitä.

Vierailija
2/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa 3 h, neliöitä 130. Hinta 30¿/h. Täysin hintansa väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko. Kyllä siitä on apua. Siivoan itse siinä välissä, mutta jos esim on sairastelua tms. ei kämppä silti pääse leviämään ihan käsiin.

Optimi olisi joka viikko, mutta siivoojamme ei ehdi.

Vierailija
4/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
5/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy siivooja ja olen itse kotona niin nimitän itseäni LUUSERIKSI!!!

Vierailija
7/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siivooja tekee on sopimuskysymys ja kaikki kirjataan soppariin. Siitä tietysti riippuu siivoukseen kulunut aika ja sitämyöten hintakin.

Vierailija
8/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

90¿/ kerta, meillä neliöitä 128 kahdessa tasossa. Vähennysten jälkeen itselle maksettavaksi jää siis 36¿, eli ei oikeastaan mitään :-)

Vierailija
9/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee 3-4h/kerta 30¿/h

En luopuisi, helpottaa arkea kummasti. Ja itsekin on pakko skarpata kun kahden viikon välein kaikki irtoroina on järjestettävä. Samoin huomaa hyvin jos joku asia ei edisty esim. joku korjausprojekti on koskemattomana viikkotolkulla.

Onhan sillä työllistäväkin vaikutus

Vierailija
10/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käy siivooja. 80 neliötä ja joka toinen viikko ja 90 euroa/ 3h. Asunnon siivous vähemmän, mutta meillä on sovittu siihen myös paitojen silitys.

Meillä siivoukseen kuuluu imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden pesu. Keittiössä pestään kaappien ovet, tasot, liesi, altaat ja välitila lisäksi. Kylppärissä pytty, allas, suihku, hanat ja kaapit myös edelleen.

Mä en luopuisi myöskään. Kyllähän tällaisen perussiistin asunnon pesee aika nopsaan itsekin, mutta mieluummin käytetään se aika muuhun.

Vierailija
11/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten moni muukin on todennut, meilläkin käy enkä luopuisi! On todella suuri apu, vaikkakaan siivoojan käynti ei tarkoita sitä ettei itse tarvitsisi tehdä enää mitään.

Meillä siivooja imuroi, pesee lattiat, pesee tiskipöydän + mahdolliset tiskit (tyhjentää/täyttää koneen jne.) putsaa vessan ja kylppärin joka kerta. Sitten tekee vaihtelevia hommia, miten ehtii. Välillä on siivonnut jääkaappia, pessyt ikkunoita jne.

Meillä 110m2 ja siivooja käy joka viikko, 3 h kerrallaan.

Vierailija
12/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis luovuta avaimia.

4

Vierailija
13/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän siivooja haluaa tehdä hommansa rauhassa ja toivomus on, ettei silloin olla kotona pyörimässä.

Jos et halua antaa avainta, niin odota, että tulee ja lähde sitten ulos.

Vierailija
14/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hoitaa kotona kehitysvammaisia, omia lapsia on 2. Tällä kokoonpanolla pystyy vielä järjestämään siivoajalle täydellisen työrauhan, mutta eihän perheessä tarvitse olla kuin yksi vaikeasti vammainen tai sairas henkilö, niin poistuminen ei onnistu.

Onhan se hinta maksaa. Mutta toisaalta - jäisi aikaa muuhunkin. Lakanapyykin pesu on jo siirretty pesulan tehtäväksi, siivous olisi seuraava helpotus. Saa kai sitä olla armelias itselleen :)

Vierailija
15/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo, 250 neliötä, ja mulla on täällä myös työhuone. Siivoojaa en täältä käsin häiritse pätkääkään.

14

Vierailija
16/16 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla tuntitaksa nelisen kymppiä, siihen kuuluu kaikki. Siivooja tulee omilla avaimilla, olemme töissä hänen käydessään. Neliöitä on 166, aikaa kuluu neljästä viiteen tuntia, riippuu, mitä tehdään. Pyyhkii pölyjä, tamppaa tai imuroi matot, järjestelee tavaroita, imuroi, luuttuaa, kastelee kukat jne. On käynyt useamman vuoden ajan sama rouva, enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta! Siivooja käy kaksi kertaa kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä