Siis minä en ymmärrä tätä Ike-kohua! ov
Aikuinen mies lähettelee tekstareita nuoren naisen kanssa, ja vaikka ne sisällöltään olisivat sitten mitä tahansa, niin sitä puidaan valtakunnallisesti, kärsiikö Iken virkauskottavuus moisesta, ja pitäisikö hänet erottaa.
Onko kukaan ehdottanut Tanja Karpelan erottamista virastaan? Siinähän se lööppien sankari on.
Kommentit (3)
Mahtoikohan tull ajatelleeksi, että saattaa pilata Iken uran? Okei, onhan miehessäkin tietty vähän vikaa, ei kantsis joka vosun huuteluihin vastata. Mun sympatiat ihan täysin Kanervan puolella!!!
Tuntuu pahalta lukee jotain nettisivun uutisia, Kenrva sitä ja Kanerva tätä ja seassa sitten juttuja et mies tappo toisen tai joku ampu toista jalkoihin tai kaksi kuoli kolarissa. Onko nää teistä samalla tasolla? Kannattais minusta keskittyä kunnon uutisiin ja jättää syytön viriili mies rauhaan.
En minäkään ole ymmärtänyt tuota lynkkausmielialaa tässä asiassa.
Kai jokainen aikuinen saa tekstailla/sekstailla kenen aikuisen kanssa haluaa, miten siitä arvovalta kärsii?
Karpela taas sössii elämäänsä Saarelan kanssa ja on lööpeissä jatkuvasti, mutta kukaan ei kyseenalaista hänen arvovaltaansa.
Että jos tälle linjalle lähdetään niin kaikille poliitikoille sama linja sitten, ei oteta vain sitä yhtä hampaisiin.
T. sympatiat iken puolella.
Ps. Itse olen lastentarhanopettaja, pitäisikö harkita minunkin erottamista virastani, koska poltan tupakkaa ja käyn joskus tanssimassa VAPAA-AJALLANI?