Miten pystytte olemaan ilman pikkuhousunsuojia?
Tuntuu tosi inhottavalta, kun vähän väliä valuu jotain, ja sitten on housut märät vaikka kuinka kauan.
Vai eikö muilla ole ollenkaan valkovuotoa?
Kommentit (33)
Niitä menisi viisi päivässä. Ajattele nyt vähän ympäristövaikutuksiakin. Hiivaakinne aiheuttaa, kun jatkuvasti paikkoja haudotaan. Mene lääkäriin, sullä on varmaan joku tulehdus, kun niin lorottaa.
Voipi olla, että jatkuva pikkuhousunsuojien käyttö lisää vuotoa. Mutta on hyvin epäkäytännöllistä kuskata monia alushousuja mukana jatkuvasti. Ainakaan töissä ei tekisi mieli vaihtaa alushousuja.
Ja siis en lorottele jatkuvasti, vaan minä hetkenä hyvänsä voi vuotaa. Vaikka pari minuuttia housujen vaihdon jälkeen. Se pikkuisen tympäisee. Heti pitäisi olla taas vaihtamassa.
Täytyy kyllä kokeilla olla ilman. Tosin huomenna töihin mennessä täytynee laittaa suoja, jos vaikka tulisi ovulaatiovuotoa.
-ap
Minusta ne taas ovat oikein mukavia. Jopa mukavampia kuin pikkuhousut, koska niissä ei ole saumaa keskellä. Pikkuhousuissa kun käytännössä aina on, ja juuri siinä aukon kohdalla.
Vai meneekö se teillä eri kohtaan? Olen aina ihmetellyt, miksei se voi olla koko hoidon etupuolella.
-ap
Sinulla taitaa olla pikkuhousuissa vika. Et kai vaan käytä stringejä? Ne eivät ole tarkoitettu joka päiväiseen käyttöön.
Jos sinun on pakko jiitä suojia pitää, niin osta sellaisia kesto-pikkuhousunsuojia. Niissä ei ole hautovia muoveja tmv. ja kun tarpeeksi monta ostat, niin pärjäät hyvin niillä.
Pitäisitkö JOKA päivä housuissasi pientä muovinpalaa? Et varmaan, mutta käytännössä teet niin koko ajan...
Epäilen, että olen eri muotoinen kuin ne, joille housut on suunniteltu. Koska tosiaan tuntuisi loogiselta, että se sauma olisi edessä. Mutta minulla se tulee aina suht keskelle.
Ja stringejä en käytä.
Hiivaa ei muuten mielestäni ole ollut, vaikka koko ajan on ollut suoja. Joskus murrosiässä tuli sinertävää vuotoa (en kyllä muista enää, mutta ei kuitenkaan kellertävää eikä valkoista) ja sen koostumuskin oli vähemmän homogeeninen kuin nykyään. Mutta mitään kutinoita tai erityisen pahoja hajuja ei ole ollut.
-ap
On ikävä vaiva, mutta pikkuhousunsuojat eivät auta asiaa..
mutta ei siihen tosiaan auta jatkuva suojien käyttö. Mulla on kanssa ollut runsas vuoto 12-vuotiaasta saakka, eikä johdu mistään tulehduksista.
Kyllä siihen " märkään oloon" tottuu, itse vaihdan pöksyt aamuin illoin.
Itse pikemminkin kysyisin, että miten pystyt jatkuvasti pitämään pikkuhousunsuojaa? Muutenkin olen kuullu, että jatkuva pitäminen hautoo alapäätä ja noidakehä on valmis: valkovuoto vain lisääntyy... Mutta ei hajua onko tämä totta.
Itsellä valkovuotoa tulee ovulaation aikaan noin 3 päivää, mutta sitäkin lähinnä vain paperiin pissalla käydessä. Ja jos housuun asti tulee, niin kyllä se on kuule korkeintaan 10-senttisen kokoinen pieni täplä...