onko muita haisuleita? suosittele dödöä
En tiedä onko yleinenkin raskausoire, mutta täällä on haisuli, jonka tavallinen dödö ei enää toimi...
Suosittele toimivaa dödöä, joka olisi suhteellisen " sensitive" , eli ei hajusteita. Iso kiitos!
Kommentit (10)
Itselläni on auttanut nivean rolloni deo.. Sitä on myös sensitive versiona muistaakseni.
Ja yksi mikä auttaa myös on kainalokarvojen ajelu :) Eli ne kun pitää lyhyenä niin haju haitat vähän vähenee ;)
En tosin ole koskaan ollut mikään kova hikoilemaan kainaloista. Mut herkkä iho mulla on ja esim. rexona ei käy, heti menee kainalot tosi kuivaksi. Dove on pitänyt hyvin ja hoitaa ihoa.
Tytteli-83
Apteekista saa ostettua sellasta ku triple dry, itse en normisti hikoa mutta raskaana ollessa melkoisesti, tuo on kyllä ollut toimiva :)
-ummaliini
Olin yllättynyt kuinka tehokas toi dödö on...
Kuningaskuluttajassa oli äskettäin urheilijoiden testissä dödöjä. Parhaat arvosanat testatuista sai LV hoitava ja Nivea Energy Fresh. Ohessa testin tulokset: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2081
Mulla kanssa raskausaikana ei dödöä juuri tarvita, mutta lapsen synnyttyä tilanne onkin ollut toinen - olin esikoisen synnyttyä ihan järkyttynyt, kuinka mikään dödö ei auttanut. Mulla oikeastaan ainoa joka on haisut vienyt on Biothermin perusdödö. Tuoksua on, mutta tosi mieto. Maksaa kyllä jotain 15 euroa.
Apteekista löytyy ja hyvin toimii ;)
kuten myös tuo biotherm. Apteekista saa ostettua myös favora-merkkistä hajusteetonta, mutta ainakin itselläni hyvin tehoavaa dödöä. hinta n.8e.. Samat ongelmat siis ollut itsellänikin raskauden aikana (ja aika ajoin oli kyllä ennen raskauttakin), joten kovasti olen deodoranttivertailua tehnyt. Itselläni ei ole tehonnut kaupan dödöt (hajusteettomia joudun käyttämään), joten apteekista olen ostanut ja hyviksi havainnut..
-Sinisin
kun jaatte kokemuksianne tälläisissakin asioissa!
Huomenna apteekkiin siis ja tuon Biothermin laitan kanssa harkintaan.
Viola mun suosikkituoksu, tosi mieto. Vuosia olen käyttänyt eikä ole pettänyt.
Mulla taas raskaana ei hiki haise juuri miltään!