Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teille naisille täytyy esittää tavoittamatonta kusipäätä, jotta suhde pysyisi kasassa?

Vierailija
30.11.2008 |

Jos vaimo tulee pussailemaan tai halailemaan niin on pakko katsella muualle kyllästyneenä ja esittää kiinnostumatonta jotta vaimon mielenkiinto säilyisi seuraavanakin päivänä. Jos itse halaa tai pussaa niin työnnetään heti pois. Tämä toistuu joka kerta. Jo 10 vuotta oltu yhdessä. Kellään muulla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit asian puheeksi, ehkä vaimollasi jokin syy käytökseensä? Rakkaus on vastavuoroista, välittämisen näyttämistä puolin ja toisin. Ei pitäisi olla tuollaista.

Vierailija
2/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itseasiassa varmaan loukkaantuisin jos mieheni töinisi minua pois eikä vastaisi halaukseen tai suudelmaan. Omituiselta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla itselläsi on vain huono maku kun on tarvinnut itselleen tuollainen eukko ottaa. Kyllä olet varmasti tiennyt ne huonot puolet alusta asti mutta kun kukaan kunnon nainen ei ole sitten kelvannut. Vakka se kantensa valitsee;)

Vierailija
4/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo raukka luulee, että näin teillä menee hyvin. Pukitaan ja ollaan kyllästyneitä vuorotellen

Vierailija
5/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos käyttäydyt kuin kylmä kusipää, puolisosi hätääntyy ja yrittää lämmitellä välejänne eri tavoilla. Sitten kun kaikki taas ok, kiinnostus loppuu siihen. Noin minä ainakin toimin, muista en tiedä...en vaan tykkää pussailla ja/tai halailla. Mies haluaisi usein nukkua sylikkäin, en pysty siihenkään vaan potkaisen miestä, jos unissaan tunkee iholle.

Vierailija
6/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä syystä, että koin nuoruudessa seksuaalista hyväksikäyttöä, minkä vuoksi kaikkeen läheiseen kontaktiin pakottaminen aiheuttaa paniikkia.

Vierailija
7/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tosiaan kaipaa läheisyyttä. ap

Vierailija
8/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ioletko mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi