Äidille froteisia vaatteita?
Löytyykö miltään muulta merkiltä kuin Me&I:lta värikkäitä froteisia tunikoita, mekkoja, housuja ym. äideille. Ihastelin sekä lasten että naisten froteisia vaatteita Me&I kutsuilla, mutta naisten värit eivät sovi minulle. Lapsille jo olen useammat froteevaatteet ostanut, mutta itselle en ole vielä löytänyt. Näköjään minulla on nyt päällä froteebuumi ja haluaisin kovasti itsellenikin sitä :-) Kertokaa vinkkejä, jos olette jossain nähnyt!
Kommentit (3)
koska sen vöi värjätä ihan minkäväriseksi haluaa ;)
En ole koskaan värjännyt mitään... onko vaikea saada tasaista pintaa vai onnistuuko tumpeloltakin? Mielenkiintoinen vinkki, kiitos maalaisäiti!!
Juicylla oli makeita vaatteita, en ole aiemmin merkin vaatteita katsellutkaan. Äkkiseltään hinnat oloasutyylisille vaatteille olivat kuitenkin vähän kovia... Alesta voisi yrittää löytää. Kiitos, Gloria, tiedänpä mitä aleja kytätä :-)
Lisää vinkkejä saa tulla!
froteevaatteita - Juicyä vaan saa Suomesta todella huonosti, eli nettikaupoista täytyy metsästää, ellei pääse ulkomaille.
Juicyn frotee ( = terry) on todella laadukasta, esim housuihin ei tule helpolla polvipusseja.
Joskus Yooxista saattaa löytää edullisesti, itse olen tilannut myös Ruotsista Mrs H:lta sekä Revolve Clothingilta, ellen ole päässyt ulkomaille ostamaan.