Mitä tehdä kun joku korottaa itse huutiksessa kohdettaan??
Sain ihan selvästi kiinni erään myyjän joka korottaa omaa kohdettaan!! Tein ehkä itse sen virheen, että osoitin kiinnostuksen useampaan kohteeseen samalta myyjältä pyytäen pakettimyyntiä jos häntä se kiinnostaa. Ja ihan ajattelin myyjän vaivaa, että ei tarvii moneen eri pakettiin yrittää survoa niitä useammalle ostajalle ja kaiken hyvän lisäksi vielä ei ois tarvinnu ees postittaa...
Tämä siis eilen illalla. Äsken menin katsomaan niin kappas kummaa kun kahteen näistä kolmesta kohteesta oli tullukin huuto!! Menin sitten katsomaan tämän huutajan profiilia ja pienen mokan oli myyjä tehny: samat tuotteet ollu myynnissä myös tällä ostajalla mitä nyt tällä huutajalla!! HAH!!! Kuvia ei huutajan suljetuissa kohteissa ole, mutta teksti kopioitu ihan suoraan sieltä tähän nyt auki olevaan huutokohteeseen.
Kysymys kuuluukin, että mitä mä nyt teen? Kannattaako tästä ilmottaa huuto.netin valvojille vai laitanko suoraan jotain viestiä myyjälle?
Ja voi kun toivon, että jostain syystä tämä huutiksen myyjä sattuisi olemaan tällä palstalla niin varmasti tunnistaa itsensä!!!!!!!!!
Kommentit (21)
ilmoitus ylläpidolle, leikkaa+liimaa ilmoitukseen äsken kirjoittamasi teksti. Tietysti huudat kohteista vain sen verran kuin ise haluat maksaa, kilpahuutajasta huolimatta,
ja se on tyhmä joka maksaa, ei se joka pyytää
eikö siinä vaiheessa pitäis olla käytössä hintavaraus???
Ota yhteys ylläpitoon ja kysy, että mitä tämmöisessä tilanteessa heidän mielestään kannattaa tehdä.
ei siinä ole mitään väärää, eikä ole myyjän vika jos ostaja on köyhä eikä pysty kunnon hintaa maksamaan. Sellaiset ostajat voivat ostaa tavaransa kierrätyskeskuksesta 5cent/kpl
ilmiselvästi kun omaavat useat tunnukset huutikseen korottaen omia kohteitaan... :/
Kun kerta tyyli on tuo, että sehän on ok, tyhmä se on joka maksaa... Huoh...
Mun mielestä tuo on huijausta!!
ap
linkit suoraan näihin kohteisiin. Tuo on huutonetin sääntöjen vastaista ja ylläpito kyllä puuttuu noihin.
Harmi vaan ku kohteet sulkeutuu tänä iltana... Pitäisköhän mulla vielä ottaa suoraan yhteyttää tähän myyjään sanoen, että oisin valmis kyllä ostamaan ne tuotteet, mutta huutokilpaan hänen itsensä kanssa en lähde mukaan ;)
ap
mutta kun kohteet on semmoset mitkä todella haluaisin ja kun jäis vielä ne postikulut maksamatta ku onnistuu (ehkä???) tapaaminen... Säästäis ison rahan siinä.
ap
Ja itelläki on niin kahden vaiheilla ajatukset, että ostaako tuommoselta huijarilta yhtään mitään, kaivoon moiset joutaa, mutta kuitenki kohteet meinaa viedä voiton tältä "terveeltä järjeltä" ;)
Itelle oli eka kerta ku noin selvästi jäi kiinni ja muuten en ois ees älynny, mutta kun oli korottanu kahta kohdetta samalla tunnuksella niin lähdin jonku vaiston ajamana tutkii taustoja ;)
Ja siis tähän asti kohteet oli "huutamattomia".
ap
jolla ei ole oikeasti rahaa. Ilmaiseksi sulle ne kamat pitäisi antaa köyhä???
äläkä kitisemällä yritä saada ilmaiseksi kaikkea
eli mun vikahan tästä ketjusta sitten tuli, myyjä on täysin puhdas pulmunen joka vaan yrittää jollain ihme kepulikonstilla saada rahaa mahdollisimman paljon. ;)
Ja mä oon se köyhä pahis joka veis vaikka leivänki huutiksen huijarimyyjän pöydästä. LOL
Aika paha, no meistä on moneen junaan, onhan se huomattu jo aiemminki - osa jää vielä kaiken hyvän lisäks asemalleki ja se on huomattu se - varsinki tässä ketjussa!! Hih
ap
yhden tuotteen huutanutkin, mutta ei ollut sitä tuotetta itse korottamassa. Koitti saada ulkovaateseteistä mahdottomia hintoja ja yllättäen kun näitä ei lunastettukaan nniin ne oli uudestaan huudettavana. Tämä herätti salapoliiisin itsessäni ja näinpähän vaan sama henkilö huusi omia kohteita. Tai taisi olla niin, että perheessä miehellä oli toinen nikki tms.
ja ap ihan selvästi haluaa laatukamaa ilmaiseksi, pihi paska jolla ei ole oikeasti rahaa. Ilmaiseksi sulle ne kamat pitäisi antaa köyhä???
ap
eli mun vikahan tästä ketjusta sitten tuli, myyjä on täysin puhdas pulmunen joka vaan yrittää jollain ihme kepulikonstilla saada rahaa mahdollisimman paljon. ;)
Ja mä oon se köyhä pahis joka veis vaikka leivänki huutiksen huijarimyyjän pöydästä. LOL
Aika paha, no meistä on moneen junaan, onhan se huomattu jo aiemminki - osa jää vielä kaiken hyvän lisäks asemalleki ja se on huomattu se - varsinki tässä ketjussa!! Hih
ap
vastatessa oli edellinen viesti jo ketjussa jonka ohi sitten ilmeisesti mun äskönen vastaus pomppas...
mua ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa pitää huutista rehellisenä.
Ei niistä mitään keskustelupalstan keskustelua tarvi nostattaa, paljastat näin kuka toimi käräyttäjänä. Myyjähän voi lukea näitä palstoja. Usein näissä vilunkia tekevissä ihmissä on muutakin vikana, joten en halua heitä esim. omiin kohteisiini kostoksi häiriköimään. Yksi viesti YP:lle ja tunnukset on suljettu ja voit sitten unohtaa koko myyjän. Etsit vaan paremman kauppakumppanin. Mikään tavara ei ole niin tärkeä, että haluaisin esim. puoli vuotta olla jonkin kummajaisen koston uhrina.
Terv. 3 päänahkaa kasassa. :)
Eiks toi oo aika törkeetä??!!!!!
ap