Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun joku korottaa itse huutiksessa kohdettaan??

Vierailija
30.11.2008 |

Sain ihan selvästi kiinni erään myyjän joka korottaa omaa kohdettaan!! Tein ehkä itse sen virheen, että osoitin kiinnostuksen useampaan kohteeseen samalta myyjältä pyytäen pakettimyyntiä jos häntä se kiinnostaa. Ja ihan ajattelin myyjän vaivaa, että ei tarvii moneen eri pakettiin yrittää survoa niitä useammalle ostajalle ja kaiken hyvän lisäksi vielä ei ois tarvinnu ees postittaa...

Tämä siis eilen illalla. Äsken menin katsomaan niin kappas kummaa kun kahteen näistä kolmesta kohteesta oli tullukin huuto!! Menin sitten katsomaan tämän huutajan profiilia ja pienen mokan oli myyjä tehny: samat tuotteet ollu myynnissä myös tällä ostajalla mitä nyt tällä huutajalla!! HAH!!! Kuvia ei huutajan suljetuissa kohteissa ole, mutta teksti kopioitu ihan suoraan sieltä tähän nyt auki olevaan huutokohteeseen.

Kysymys kuuluukin, että mitä mä nyt teen? Kannattaako tästä ilmottaa huuto.netin valvojille vai laitanko suoraan jotain viestiä myyjälle?

Ja voi kun toivon, että jostain syystä tämä huutiksen myyjä sattuisi olemaan tällä palstalla niin varmasti tunnistaa itsensä!!!!!!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on olemassa myös muita rehellisiä ihmisiä!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän