Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävän juntti sisustuksia etuoven miljoona kämpissä...

Vierailija
29.03.2008 |

esim. tämä:

www . etuovi . com/kohde/172082

oksetus...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun iskun ruokailuryhmää, maalais henkisiä sohvia ja futuristista pöytää... :D

Vierailija
2/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei kalusteet ihan makuuni olleetkaan. Mutta mitä väliä jos olohuoneen ja keittiön kalusteet eivät ole samaa tyyliä, jos ne ovat eri tiloissa? Ja näytti sitäpaitsi vanhemman pariskunnan sisustukselta, jolloin kalusteet ovat kertyneet ehkä vuosikymmneten aikana. Ei kai kukaan vaihda kalustusta muutaman vuoden välein siksi että se sattuu olemaan 80-luvulta? vaihdetaanko teillä, ap, sisustus viiden vuoden välein kokonaan jotta se olisi aina trendikäs?

Miten sinä sisustaisin talon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kuitenkin että tuollaisessa arvo asunnossa olisi edes vähän panostettu sisustukseen. Siis niin ettei kaikki ole ihan eri sarjaa ja aikakautta.

Vierailija
4/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se että on rahaa, tarkoita sitä että on myös automaattisesti hyvä sisustusmaku/kiinnostusta sisustamiseen.

Itse olen ihan kypsänä uusiin taloihin. Saman kaavan mukaan kaikki rakennettu. Vaaleaa pintaa ja tummaa puuta, iso sohva mielellään kulmasohva oh:ssa arkkupöydän vieressä jne.. Ihmiset kuvittelee että sisustuslehtien palstoilta löytyy persoonallisuutta. Ei löydy, vain sisustussuunnittejan visioita.

Vierailija
5/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei se että on rahaa, tarkoita sitä että on myös automaattisesti hyvä sisustusmaku/kiinnostusta sisustamiseen.

Itse olen ihan kypsänä uusiin taloihin. Saman kaavan mukaan kaikki rakennettu. Vaaleaa pintaa ja tummaa puuta, iso sohva mielellään kulmasohva oh:ssa arkkupöydän vieressä jne.. Ihmiset kuvittelee että sisustuslehtien palstoilta löytyy persoonallisuutta. Ei löydy, vain sisustussuunnittejan visioita.

Vierailija
6/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suunnittelija. Mutta kun kilpailutetaan suunnittelijat ja otetaan se kuka tekee halvimmalla, niin lopputuloksen tietää jo etukäteen.

Vierailija
7/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

932341

Vierailija
8/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/9 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimo kehtasi kehua suunnitelleensa itse vessan sisustan. Oli hieno joo - niin peruskaappeja valkosilla pinnoilla, kuin vain olla ja voi.

Ja muutenkin koko kämppä oli, kuin Sotkan lehdestä revitty. Kerrassaan kammottava ja mauton!