Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ostatte alaikäsille viinat;

Vierailija
30.11.2008 |

niin entäpä jos sen tuloksena nuorenne vaikka kuolee,tai joutuu vakavaan onnettomuuteen? Oisitteko tehneet mitään toisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukassa niillä jotka vetoaa lauseeseen;Tekee ne niin kuitenki; Vai lipsutteko muissaki lakiin liittyvissä asioissa? Teille ei merkkaa pelien ja ohjelmien ikärajat ym?Mistä asti on tullut hyväksytyks ostaa viinaa alaikäsille? Ja miksi pitäs? Mä en avaa sitä porttia siihen asiaan. Jos juovat salaa se on sit toinen juttu, mut mä en ainakaan anna sille hyväksyntää

Vierailija
2/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kehuu kun ostaa/antaa olutta kolme kuukautta vajaa täysi-ikäiselle ja sen perusteella yleistetään kaikki.

Todellinen ongelma on ne kymmenvuotiaat siellä vatsahuuhtelussa ja viides-kuudesluokkalaiset jotka ovat saaneet perjantaipulloksi puolenlitran kossun ja heitetty ulos häiritsemästä vanhempien viikonlopun viettoa.

Usein verrataan siihen että lipitettiinhän sitä olutta silloinkin, kun itsekin olin nuori. Silloin hinta oli kuitenkin rajoittava tekijä harvemmalla oli varaa useampaan pulloon ja pääasiassa juotiin keskiolutta.

Tämänpäivän yläkoululainen kun lähtee kaverin kanssa viettämään perjantai-iltaa niillä laatikkollinen (24 tölkkiä) A-olutta. Pahimmassa tapauksessa molemmilla oma laatikko.

Myrkytystila tulee 14-15 vuotiaalla, 40-45-kiloisella teinillä vastaan yllättävän nopeasti.

Itse noudatan lainsäädäntöä, mutta ymmärrän niitä jotka mielestään opettavat lapsiaan kohtuulliseen alkoholin käyttöön vanhempien valvonnassa.

Se ei vaan ole vastuullista opettamista että lapselle/ nuorelle ostetaan juomat ja se lähetetään ulos yhtä tomppeleiden kavereiden kanssa juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä osin omatunto pysyy puhtaana, jos nuori lähtee kuitenki ja jotain sattuu; on se luonnollisesti kauhea asia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän