Saako lapsesi käydä toisen kassilla? Ja milloin?
Kommentit (5)
olen kieltänyt tiukasti, mutta esim. kummitäti on sanonut että saa sitä katsoa. Silloin on sitten saanut.
Sanon siis esim. että " se lelu on äidin laukussa, tuopa laukku minulle niin annan sen sieltä" .
Musta on tärkeää että ihmisellä on edes jotain yksityisyyttä, siitä huolimatta ettei mun laukussani ole mitään kovin ihmeellistä. Se on silti minun yksityisaluettani. Myöskään mies ei saa ottaa sieltä mitään, vaan joutuu tuomaan laukun minulle jos haluaa sieltä jotain.
siinä on ihan turvallisuusnäkökohtakin, erityisesti vanhemmilla ihmisillä on usein lääkkeitä laukussaan. Ja muutenkin, samoin kun joku sanoi, on jotain yksityisyyttäkin oltava.
Saatan pyytää lastani tuomaan laukkuni minulle, mutta hänellä ei ole sinne asiaa penkomaan. En vielä kolmekymppisenä pengo omankaan äitini kassia, vaan vien sen hänelle, jos hän jotain sieltä pyytää.
ei meidän lapset ainakaan vieraiden kasseja saa penkoa ellei vieraat itse heitä siihen hommaan pyydä. ei kyllä ole pyytänyt eikä lapsillamme ole ollut moista taipumustakaan.