Puhelimeeni tuli outo viesti...
Siinä luki: Ya tata ewarka mawesletchi
Numeron alku oli: +2162 ja perässä vielä seitsemän numeroa
Oispa hauska tietää, mistä moinen viesti tuli ja mitähän se mahtaa tarkoittaa?
Kommentit (24)
joskus sillä selviää että muillekin tullut samanmoisia viestejä
Jonkun viesti on nyt tullut vikanumeroon, harmi hänelle!
no se käänsi jotain että kyllä hallinto... ja kieli olis indonesiaa ja indonesian suuntanumerokin on +62
missäs olit lomalla viimeks ja panitko vierasta jätkää::))
ja kyse jostain paperista. Toinen viesti:Paperi saapui minulle tänään. Eli tuskin koskee sua.
Eka viesti: en ole saanut viestiäsi
Toka: Sain paperin tänään.
Ja tosiaan Tunisiasta.
Aika tyhmäähän se ois, jos joku ihastus (vaikkei sellaisia tosiaa oo ollut, ei koti- eikä ulkomaisiakaan) lähettelis viestejä, joita en voi edes ymmärtää, hih!
Kiitos tunisian käännöksestä. Voisin hyvin sitten tekstailla vaikka englanniksi, että viestit tulevat väärään numeroon. Ei sitten tarvitsisi asianosaisten olla ihmeissään, kun ei mitään kuulu...
Kiitos taas Vauva-palstalle asiantuntevuudesta!
ap
Eli nämä huijauspostit, joilla yritetään saada ihmisiltä rahaa. Mä poistaisin viestin ja jättäisin sikseen, varmuuden vuoksi.
Kieli ei ole "tunisia" vaan arabia. Ajattelitko vastata amerikaksi? Ja ymmärtävätköhän australiaa paremmin?
Kyseessä oli nuori lempi ja siis väärä numero. Lähetin vastauksen, koska vaikutti aidolta ja viestikin siis lähetetty Suomesta.
Tuohon ap:n viestiin en kyllä uskaltaisi vastata, saattaa olla joku huijausyrityskin. Ilmeisesti siinä ei ole lähettäjän nimeäkään mainittu.
Aivan taatusti tulee kalliiksi. Vähän varovaisuutta, ihmiset!!!! Ja jos jollakulla ei muka mene viestit perille jossain hemmetin tunisiassa, niin eiköhän se asia selviä ihan itsekseen.
joten älä vaan vastaa siihen mitään.
Ja ekassa viestissä kirjoitettiin että kirje/paperit eivät ole tulleet ja toisessa että ne ovat tulleet tänään.
Juujuu, terroristit tekstailevat :)
en siis ap:lle nauranut, ihanaa että asia selvisi, mutta noille kommenteille :-)
Alku on tosiaan "kyllä hallinto", mutta seuraavia sanoja ei ymmärrä...
Ihmettelen tosiaan, miten minulle tulee moinen viesti! Kauheasti mitään ulkomaanyhteyksiä kun ei ole, valitettavasti;o)
ap
Minulle se ei ainakaan ole tarkoitettu, joten sisältöhän ei tavallaan minulle kuulu... Mutta kyllä hieraisin silmiäni toisenkin kerran, kun luin viestin:)
ap