Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnytyksen jälk. masennus tulla jo raskaana?

Vierailija
29.03.2008 |

Olen aivan loppumetreillä (rv. 38) ja aivan kamala uupumus ja varmaan masennus. Kaikki itkettää hysteerisesti, enkä jaksa tehdä mitään. Olo kyllä helpottuu kun on itkenyt, mutta romahdan joka päivä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt ei välttämättä ole vielä masennusta, mitä sinä podet. Loppuraskaudessa kun olo alkaa olla jo tukala, voi hyvinkin itkettää vaikka joka päivä. Hormonit vaikuttaa myös!

Kyllä se siitä, tsemppiä:)

Vierailija
2/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän ihan hormoonien piikkiin :) Tuossa vaiheessa varsinkin voi jo hermot olla aika loppu. En tosin sano ettetkö voisi masentunutkin olla mutta jos oireena on pelkkä itku niin ei se varmasti heti masennusta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei vaan jaksa mitään. Mutta itkulla on se hyvä puoli, että sen jälkeen on hyvä olla ja se puhdistaa huonoa oloa....

Taas tänään ripsarit valui pitkin naamaa ja itketti hysteerisesti. Mutta nyt ok. Pääsispä jo synnyttään..

Vierailija
4/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menossa 40+2 ja aika kamalia aatoksia päässä, tunnen olevani masentunut, mutta voi toki johtua hormooneista ja todella tukalasta olosta. Sain onneksi neuvolassa sovittua että psykiatrian hoitaja käy mua synnytyksen jälkeen katsomassa sillä olen taipuvainen masennukseen. Kauhistuttaa kun pitäisi iloita tästä pienestä, mutta ajatukset vaan synkkenee ja synkkenee päivä päivältä!

Vierailija
5/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös synnyttäneellä. ei ne heti ole masennusta, mutta tietysti kannattaa seurata omaa vointiaan ja hakea apua aika helposti.

Vierailija
6/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: saman kokenut

Vierailija
7/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan itsekin pahalla päällä. Mies on joutunut tekemään ylipitkää viikkoa jo kolmatta viikkoa putkeen ja olen yksin taaperon kanssa ja en jaksa enää. Tänään olisin toivonut, että mies olisi edes vienyt taaperon ulos, mutta ei. No, kävivät sentään kaupassa. Mutta huomiota ja huolenpitoa ei nyt heru ja sehän on mun syy, kun oon näin pahalla päällä. Auttaakohan kun vauva syntyy, että saa jostain energiaa?

Vierailija
8/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä odotetaan vasta ekaa, että miestäkin varmaan mietityttää... kannattaa nyt vaan yrittää olla ja keskittyä yhteen asiaan kerrallaan...

tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme