Mistä polvisukkia 5-7v tytöille?
Niin, mistä?
Etsin tyttärilleni polvisukkia kesäksi tai kevääksi. Hameiden kanssa, saisi olla yksivärisiä, monenvärisiä, hyvälaatuisia. Myös kirjavat ja kuviolliset käyvät.
Mistä niitä löytää??? Haluaisin ostaa kaupasta, siis en tilata netistä, sillä haluaisin nähdä väri ja laadun livenä.
HM:stä löysin kahdet (!) polvisukat, loput ovat nilkka- tai ylipolvensukkia. Kun itse olin lapsi, mulla oli tsiljoonat marimekon raitapolvisukat. En ole sellaisia nähnyt viime aikoina. Tosin en ole Marimekosta kysynytkään.
Mistä löydän polvisukkia tytöilleni? (paksua puuvillaa, siis)
Kommentit (9)
Oli sellaiset raidalliset ja tyttö ihastui niihin heti ja isovelikin (6v) olisi halunnut :D
Oli vain noita raitaisia (oranssi-pinkki) yhdessä korissa.
Myös H&M olen nähnyt, mutta siitä on kyllä aikaa..
Löysin siis HM:stä vihreäsävyiset hello kitty-polvisukat ja vaaleanpunaiset, joissa on sydämiä. Muut oli tosiaan nilkkasukkia tai ylipolvensukkia (niiden nimi on ylipolvensukat ja ne ovat niin pitkät, että tulevat reisiin asti, vähän lolitamaiset musta eikä niin käytännölliset kuin tavalliset povisukat, joita voi pitää myös housujen alla).
Eikö kukaan osaa auttaa???
ihan sattumasta kiinni onko myymälässä juuri käyntihetkellä hyvät valikoimat vai ei.
Stockalla myös kivoja!
Meillä on jonkin verran polvisukkia Zarasta, mielestäni tosi kauniita. Kudottu kuvio ja esim. satiinirusetti. Näitä on sitten pidetty vain hameiden kanssa.
Ostettu viime kesänä. Tänä keväänä en ole katsonut, onko Popilla nyt polvisukkia myynnissä. Loput on H&M:ltä ja tosiaan, niitä saa metsästää.
mut valikoima ei ole yhdessä liikkeessä kovin laaja.
Anttilasta ostin syksyllä sini-vaal.sin.valkoraidallisia sekä vastaavia punaisia, Seppälästä viime viikolla prinsessa polvisukkia -50%, H&M:ltä viime viikolla valkoisia ja vaal.punaisia pitsineuloksisia ruseteilla jne.
Eli en osaa antaa neuvoksi kuin, että katsele sukkahyllyt vaatekaupassa käydessäsi, niin varmasti löytyy varsin laaja valikoima kesän aikana.
Aapiskukossa paljon niitä Mp.n polvisukkia sekä kuviollisia että multiraidallisia. Olen nähnyt Aapiskukossa myös kivoja Legon polvisukkia tyttöjen väreissä. Meillä kotona useampi pari myös ihania nilkkasukkia.
Kyllä siellä aiemmin on ollut hyvät valikoimat, tosin en tiedä mitä tarkoitat yli polven sukilla. Ei meidän sukat ainakaan yli polven pysy, vaikka ne sitten vetäisi. Sen sijaan pojille ei tahdo polvisukkia olla ollenkaan, edes noita H&M:n sukista ei tahdo löytyä pojille sopivia värejä. Olisivat kivat myös housujen alla viileillä säillä.