Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan tavaroista?

24.11.2005 |

Moi!

Itselläni menossa tällä hetkellä viikot 26+1. Pikkuhiljaa olen alkanut miettiä tavaroita, joita tuleva lapsi keväällä tarvitsee. Vaunut kävimme lauantaina tilaamassa. Sänky ja turvakaukalo saadaan sukulaisilta. Tuleva kummisetä lupasi ostaa sitterin. Hoitopöytää emme osta, vaan ostamme pehmusteen kodinhoitohuoneen pöytätasolle. Äitiyspakkaus pitäisi tulla parin viikon kuluessa. Muutamia vaatteita olen ostanut, mutta mitä vielä. Tuntuu, että lapsi tarvitsee kaikkea pientä, mutta tarpeellista, mutta en osaa sanoa mitä tuo kaikki tarpeellinen on. Voisiko joku kokeneempi antaa vinkkejä? Mielelläni ostaisin pikkuhiljaa tavaroita ettei tarvitse sitten kaikkea ostaa kerralla.

Sateisen harmain terveisin Ykä-Ykkönen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on miltei kaikki millä pärjää hyvin alun. Äitiyspakkauksestahan tulee (ainakin ennen tullut) kylpumittari ja kynsisakset, hiusharja jne, eli nekin on sitte jo mukana. Kylpyamme ainoa mikä mulle tuli näin äkkiseltään mieleen. Eihän sekään ihan välttämätön heti ole, muta itse olen lapsiani kylvettänyt heti ekan vkon jälkeen syntymästä.

Ja jos haluaa muistoksi säilyttää niin laitokselta-kotiin/kotiin-tulo-vaatteethan voi erikseen ostaa jotkut tietyt ja erityiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla