5 parasta ystäväpariskuntaanne - heidän amattinsa?
mulla:
n: tradenomi- m: pk
n: sairaanhoitaja - m: pk
n: sairaanhoitaja yamk - m: amis
n: tradenomi - m: lakimies
n: Di - m: Di
Kommentit (127)
Siispä hyvin eri alojen ihmisiä.
Kertoo aika paljon ihmisestä nää DI, juristi ja lääkärivaltaset ystäväpiirit.
Vanhat ystävät jää... En ymmärrä.
tms. takia on voineet jäädä niin ohuiksi etteivät kanna välimatkan yli. Toisaalta taas kasvaminen eri suuntiin voi erottaa. Joissakin elämäntilanteissa hyviäkin ystäviä on minulta kadonnut siksi, etten ole jaksanut pitää yhteyttä.
Vierailija:
Siispä hyvin eri alojen ihmisiä.Kertoo aika paljon ihmisestä nää DI, juristi ja lääkärivaltaset ystäväpiirit.
2. m. arkkitehti, n. tutkija
3. m. rakennusmies, n. lastentarhanope
4. m. lakimies, n. tanssija
5. m. lakimies, n. järjestösihteeri
Minullakin on enemmän vaihtelevuutta henkilökohtaisissa ystävissä, koska heissä on enemmän niitä lapsuudenystäviä. Mutta jos tapaan heitä ja heidän puolisoitaan kerran tai kaksi vuodessa, niin ei heitä oikein voi meidän (siis sekä minun että puolisoni) ystäväpariskunniksi kutsua, jos mieheni on tavannut kerran tämän ystäväni puolison tms.
Ja pakko myöntää, että niitä lapsuuden ja nuoruudenysävyyksiä on aika paljon jäännyt, kun olen vähän laiska meilien kirjoittelija ja näkemään ei pääsisi edes sitä kertaa vuoteen. Olen kotoisin maalta ja kotipaikkakunnalle jääneisiin ystäviin on sentään vähän helpompi pitää yhteyttä mummolareissujen yhteydessä, mutta kun suurin osa vanhoista ystävistä on jakautunut pitkin Suomea ja maailmaa. Ystävyyskin vaatii ylläpitoa ja se on vain paljon vaikeampaa, kun välimatkaa on. Ei se meili ikinä ole sama kuin yhdessä tekeminen tai kahvilla istuskelu.
Vierailija:
Siispä hyvin eri alojen ihmisiä.Kertoo aika paljon ihmisestä nää DI, juristi ja lääkärivaltaset ystäväpiirit.
5 ystäväpariskuntaamme:
retail-päällikkö + myyntijohtaja
juristi + atk-guru
rekrytointikonsultti + projektipäällikkö
HR-konsultti + projektipäällikkö
yrittäjä + yrittäjä
lääkäri ja ope
tutkija ja ope
sihteeri ja sähkäri
lastentarhanope ja vartija
erään viraston johtaja ja " remontti-reiska"
LTO-FM
farmaseutti-inssi
tth-atkhörhö(itseoppinut, mutta korkeassa hommassa)
fyssari-upseeri
elukkalekuri-teologi
... meillä on vissiin liikaa kavereita, tässä on 5 ekana mieleen tullutta, ei välttämättä parasta ystäväparia.