Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri osti Lappli-talon ja nauran partaani. :D

Vierailija
28.03.2008 |

Juntimpaa talo-pakettia on vaikea keksiä ja hän on olevinaan niiiiin hienoa niinhienoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on asiat hyvin niin ei silloin tunne mitään vahingoniloa.

Vierailija
22/24 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se on ihan tosiasia, että monet talofirmojen ' arkkitehdeistä' ovat todellisuudessa rakennusarkkitehtejä, eli opistoasteen koulutuksen saaneita, ei arkkitehtejä. Ero on vähän kuin sairaanhoitajan ja lääkärin koulutuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään kaikki, mutta kyllä se ylivoimaisesti halutuin asumismuoto on (kaikille ei tietenkään raha- ym. syistä mahdollista). Eli siinä mielessä voidaan sanoa omakotiasumisen olevan " hienoa" että se useimilla on tavoitteena, jollei vielä ajankohtaista. Ja mitä pahaa siinä on - minulle on ainakin aivan sama mitä joku muu talostamme ajattelee, niin kauan kuin itse täällä onnellisena asustelemme.

Vierailija
24/24 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkojen laskelmien jälkeen totesimme säästävämme n.15 000e kun tilasimme tavarat ja pystytyksen Lapplilta, emme Kannukselta. Plussana päälle saimme vielä yläkerran korotettuna (lisää oleellisesti asuin neliöitä), ja julkisivulaudat leveämpinä kuin olisivat olleet Kannuksella.

Sisustan halusimme valita itse, siis portaat, saunan, listat, takan ym. Ei löytynyt mieluisia kummaltakaan talotoimittajalta. Näissäkin säästimme, kun kilpailutimme kaiken, lisäksi valikoima oli huomattavasti kattavampi, kuin jos olisimme tyytyneet talotoimittajien ja heidän yhteistyökumppaneiden tuotteisiin.

Talosta tuli todella hieno, 80% nähneistä mieltävät sen ulkoa päin, sekä pohjaratkaisuilta Kannustaloksi, loput 20 eivät edes tiedä talofirmoista ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä