Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tele Finland - ongelmia?

Vierailija
27.03.2008 |

Tele Finlandin nettisivut ja Oma liittymä -palvelu siellä ovat takunneet jo viikkokausia. Yhdessä vaiheessa koko sivut päivitettiin ja varsinkin tuo omien asioiden hoitopuoli ja huonompaan suuntaan vaan mentiin.. Olen tässä nyt kuukauden päivät yrittänyt hoitaa laskuasiaa koska vaihdoin liittymätyyppiä halvempaan ja laskutus menee väärin (yhä kalliimman mukaan - minuutit kylläkin saan vain halvemman mukaan). Olen jättänyt useita yhteydenottopyyntöjä Tele Finlandin nettisivujen kautta ja ottanut lukuisia kertoja yhteyttä suoraan sähköpostitse. Asia ei vaan selkene. Yhden vastauksen olen saanut sähköpostitse ja siinäkin selvästi ymmärretty väärin (ei ilmeisesti edes kunnolla perehdytty) asiani.. lopuksi kyllä kovasti kirjattu että mielellään vastataan mahdollisiin lisäkysymyksiin jne. Puhelimitse ei tunnu koskaan saavan kiinni ketään vaan joutuu jonottelemaan tai kukaan ei vastaa.

On aika selvä homma että liittymäntarjoaja menee vaihtoon mutta haluaisin tämän laskuasian selväksi koska en aio maksaa palvelusta jota en kuitenkaan konkreettisesti saa käyttööni. Hyvässä lykyssä tästä tulee vielä minulle joku maksuhäiriömerkintä!

Mutta, onko ketään kohtalotoveria tai ketään kuka tietäisi missä Tele Finlandilla mennään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian sen jälkeen kun SoneraTelia osti Tele Finlandin, sillä saamani asiakaspalvelu oli ala-arvoista. :/

Vierailija
2/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tele finland ei korjannut väärää laskua ja pistivät perintään. potuttaa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä tähän että olen siis ollut TeleFinlandin asiakas kyllä jo monta vuotta ja tyytyväinen palveluihin aina tähän asti. Tai sanotaan muutama kk takaperin asti. Mikä siis on muuttunut? Omistaja?