Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkosella nyt Anu Harkki

Vierailija
27.03.2008 |

Muistaako kukaan kun sillä oli Stadissa liike Pemmikaani?

Oli tosi huolimattomasti ommeltuja vaatteita, vaikkakin ihan hauskan näköisiä. Kerran kävin siellä katselemassa, mutta hinta/laatu-suhde oli niin huono, etten viitsinyt ostaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi