Lue keskustelun säännöt.
Kakkosella nyt Anu Harkki
27.03.2008 |
Muistaako kukaan kun sillä oli Stadissa liike Pemmikaani?
Oli tosi huolimattomasti ommeltuja vaatteita, vaikkakin ihan hauskan näköisiä. Kerran kävin siellä katselemassa, mutta hinta/laatu-suhde oli niin huono, etten viitsinyt ostaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla