Tulevan lapseni isä, muuten ihana mutta seksi...
Tulin yllättäen raskaaksi vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen, tämä on esikoisemme. Mies on ihana, kunnollinen, komea ja kaikkea mitä halusinkin. Hän odottaa vauvaa innolla ja uskon, että häntä ihanampaa isää en löydä.
Mutta seksi hänen kanssaaan on aina ollut oikeastaan vain OK. Aivan alussa oli toki sellaista huumaa ja se tuntui taianomaiseltakin joskus. Mutta nyt alkuhuuman kadottua en saa enää lainkaan orgasmia mieheni kanssa. Toki viimeaikoina mielessä on ollut paljon kaikenlaista tämän vauva-asian tiimoilta eikä kumpikaan ole ollut aivan parhaimmillaan pedissä, mutta silti tilanne alkaa jo huolettaa.
Entisten kanssa olen saanut lähes aina, tai on keksitty konsteja joilla laukean. Nykyisen kanssa mikään mitä yritän, ei toimi. Hänessä ei ole mitään " vikaa" koon tai keston tai muunkaan suhteen, ei vaan toimi! Tiedän myös, että hänellä on suuret suorituspaineet seksissä enkä siksi tiedä uskallanko kertoa miehelle, että kaipaisin jotain uutta otetta, jotta nauttisin kunnolla. Asia ärsyttää suunnattomasti ja tuntuu hölmöltä harrastaa suunnilleen joka ilta seksiä, joka on vain ihan OK. Rakastan miestä ja uskon että tämä jotenkin selviää. Mutta miten...?
Kommentit (10)
Jos et muuten saa niin omat kädet mukaan hommaan! Mies voi tykätä katsella... Et voi kaikkea sälyttää miehen harteille, tee itse kanssa, jos ei muuten suju! Ei se ole niin vakavaa.
T. nro 2
Oletko nyt aivan varma että haluat lapsen ja elää parisuhteessa jossa et ole seksiin tyytyväinen. Jos noin lyhyen seurustelun jälkeen seksi tökkii niin tuskin se jatkossakaan paremmin suju (kemiat ei vaan kohtaa). Ymmärtäisin jos olisitte olleet vuosia yhdessä ja laantumia seksissä. Tosin se voi myös johtua raskaudesta ettet nauti samalla tavalla kuin aikaisemmin.
Ps lapselista miettiä ex:ää jonka kanssa seksi sujui. Elä tässä hetkessä ja mieti teitä älä ex:ää.
Jos noin lyhyen seurustelun jälkeen seksi ei enää suju, aika hukassa olette jatkoa ajeatellen. Kndeis nyt hiukan miettiä tuota lasta, melkeimpä veikkaisin että kohta taas yksi yh enemmän.
Raskausviikot ei ole meidän tiedossa, mutta eihän naiset aborttia tällaisen takia tee, koska eivät useinkaan kykene rationaaliseen päätöksentekoon.
Vierailija:
Kandeis nyt hiukan miettiä tuota lasta, melkeimpä veikkaisin että kohta taas yksi yh enemmän.
Ymmärsinhän minä väärin??!!
Että tapetaan vaikka oma lapsi siitä hyvästä, että seksi sujuisi.
En jaksa enempää nyt kommentoida. SAitte varmaan pointtini.
Eihän kukaan järjestä edes hautajaisia kesken menneelle alkiolle, koska se ei ole lapsi.
Vierailija:
Ymmärsinhän minä väärin??!!Että tapetaan vaikka oma lapsi siitä hyvästä, että seksi sujuisi.
En jaksa enempää nyt kommentoida. SAitte varmaan pointtini.
että seksi ei tunnu juuri miltään.
Joillain tulee hirmu himot raskausaikana toiset ei halua seksiä ollenkaan ne hormonit...
Jos nyt jo mietit seksi asioita niin tulet 100% varmuudella olemaan yh. Pahimmassa tapauksessa Lapsen isä ei edes tunnusta sitä, joten sun miellestä se mahdollisuus olisi ok? Ei pelkästään Äiti voi kasvattaa lasta tasapainoseksi tarvii kuitenkin jossain välissä sen mies mallin ja oman isän.
mutta miehellä ei ole minkäänlaista valinnanvaraa, jos nainen haluaa lapselleen virallisen isän. Näissä jutuissa miehet ovat täysin naisen armoilla!
SItä paitsi miesmallina voi toimia joku muukin kuin lapsen oma isä, jos mies ei halua olla lapsen kanssa tekemisissä...
Vierailija:
Jos nyt jo mietit seksi asioita niin tulet 100% varmuudella olemaan yh. Pahimmassa tapauksessa Lapsen isä ei edes tunnusta sitä, joten sun miellestä se mahdollisuus olisi ok? Ei pelkästään Äiti voi kasvattaa lasta tasapainoseksi tarvii kuitenkin jossain välissä sen mies mallin ja oman isän.
Siis ihan tosissasi, onko teillä muut asiat kunnossa mutta vain seksi ei toimi täydellisesti? Vai onko teillä muidenkin asioiden hoitamisessa yhdessä samanlaisia vaikeuksia?
Mun kokemukseni on, että monesti seksiin heijastuu suhteen muut vaikeudet. Eli jos ei kemiat mene yksiin sängyssä, ei ne mene muuallakaan.
Mutta JOS kaikki muu tuntuu täydelliseltä niin kehoitan odottamaan ja antamaan ajan kulua.
Ensinnäkin: olet raskaana. Mä itse ainakin raskaana ollessani reagoin seksiin eri lailla kuin ei-raskaana tai ei-imettävänä (imetysaikana ei haluttanut yhtään ja kaikki limakalvot oli niiiin kuivat, että seksi oli tuskaa).
Jos homma ei toimi tunnetasolla ( miehesi on ' liian turvallinen' herättääkseni intohimoasi) niin kehoitan edelleen odottamaan. Kun mies saa itsetuntonsa kohdalleen (olette pidempään yhdessä, ym.) niin homma korjaantunee.
Itse olen ollut yhdessä mieheni kanssa kohta 13 vuotta. Rakastuimme aikanaan toisiimme tulisesti. En ole kenekään kanssa koskaan kokenut moista jalat irti maasta -rakastumisen tunnetta. Mutta sängyssä meillä ei alussa sujunut. Molemmat yrittivät liikaa miellyttää toista ja seksistä tuli vähän sellaista suorittamista. Kumpikaan ei osannut rentoutua. Oltiin niin rakastuneita ja niin kovasti haluttiin viettää loppuelämä toisen kanssa, että yritimme tehdä seksielämästäkin täydellistä. Ja kun sitä oikein YRITTÄMÄLLÄ YRITTÄÄ niin ei siitä mitään tule.
Olen aikanaan ennen miestäni kokenut muiden miesten kanssa kunnon kiimahuumaa seksissä. Siis sellaista, jossa kaikki napsahtaa kerralla kohdalleen, toinen on se märkien unien kumppani. Mutta nämä miehet kaikki olivat sellaisia, että en koskaan olisi halunnut mitään suhdetta tai ainakaan perhettä perustaa. Olisin tullut onnettomaksi. Luulen, että juuri siksi seksi oli hyvää, kun kummallakaan ei ollut mitään menetettävää. Pystyi helposti olemaan juuri sellainen kuin on.
Mutta aikanaan arvioin, että kun ollaan mieheni kanssa oltu pitkään yhdessä ja ' harjoiteltu' niin seksi alkaa sujua paremmin. Ja oikeassa olin. Sittemmin opimme olemaan jännittämättä seksissä toisiamme ja opimme paremmin olemaan rentoja. Nykyään meillä on erittäin hyvä seksielämä yhdessä. Huomattavasti parempi kuin seurustelun alussa. En muiden miesten kanssa haluaisi seksiä enää ikinä harrastaakaan, niin kauan kuin minulla on mieheni. :)
Ja meillä on nyt jo kolme lastakin.
Tsemppiä!
N35