Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisiä koulukotinuoria paikalla? Miten nyt menee?

Vierailija
29.11.2008 |

Tarkoitan tässä niitä, jotka ovat olleet jossain valtion koulukodissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Vuorelassa. Nyt tässä muistelen menneitä ja ryyppään bisseä. Oli kyllä karu paikka.

Vierailija
2/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukodissa.

Olin huono oppilas ja tein kaikenlaisia tyhmyyksiä hyvinkin pitkälle. Koulukoti ei millään tavalla esitänyt "yhteiskuntakelpoistamistani" vaan päinvastoin: siellä vasta kaikkia kamaluuksia oppikin ja hämäriin porukoihin tutustui.

Päätin kuitenkin etten jää miksikään luuseriksi, joiksi valitettavasti suurin osa sieltäkin on "valmistunut" vaan suoritin lukion ja opiskelen lisää kiitettävästi.. Elämän suunta on aivan toinen. Kukaan ei uskoisi menneitä kun näkee minut nyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla miten nuorilla jotka sellaisessa olleet menee nyt. Tyttäreni pitäisi itse vastata ap:n kysymykseen. Minä olen huono vastaamaan hänen puolestaan.

Vierailija
4/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nykyään akateeminen, hyvin menestyvä nuori nainen. Mäkin olin aivan kaamea teininä. Onneksi en jäänyt päihteisiin kiinnni tai hommannut rikosrekisteriä. Moni silloisista kavereistani ovat vankilassa, kuolleet tai sitten aivan kuoleman rajamailla haahuilevia narkomaaneja.

Monesti näen painajaisia koulukotiajoista. Soitinkin tuossa yksi päivä koulukotiin ja kyselin mitä sinne kuuluu nykyään, millaisia nuoret on jne. Toivotin myös jaksamista rankassa työssä. Samanlaista menoa se on kuin munkin aikoina.

Voi kun surettaa niiden nuorten puolesta. Oikeasti sielläkin oli niin paljon älykkäitä nuoria, jotka vaan eivät osanneet kanavoida älykkyyttään oikein, vaan ryhtyivät rikoksiin ym.

Ap

Ps. 5, miksi sun tyttösi koulukotiin joutui? Olisi myös kiva kuulla minkä koulukodin kasvati ovat kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä