Lue keskustelun säännöt.
Voihan jaska. Ei päästä vieläkään muuttamaan :(
23.05.2008 |
Ei tainnut mennä tarjous läpi. Määräaika umpeutui jo. Ei kai n. 7 prossan hinnanalennus ole pk-seudulla liikaa, kun asunto on ollut jo 2 kk myynnissä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea vaan vaan valitsemallanne tiellä.
Siinähän haaveilette.
Siinähän haaveilette.